Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag börjar jobba klockan nio :D. Trodde att det skulle bli typ halv sju.

Edit: Sedan vill jag hylla mig själv för att jag har tagit mig tid till att lära mig banjo. Finns få saker som gör mig så glad som när jag klarar någonting svårt hehihoho

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill passa en hyllning till morfar som kämpade mot sin cancer i det sista och att han orkade så mycket fast han var så gammal. Minns två saker han berättade till mig när jag besökte han på sjukhuset några veckor innan han skulle flyttas till ett cancer hem att han sa till mig "Detta kanske är sista gången du kan hälsa på mig" och "Hellre har jag ont i benen så jag kan knappt gå istället för att ha ont i magen" När jag gick därifrån sen efter jag sa hejdå så tänkte jag på det han sa och började besöka han allt mer. Men tyckte synd just att han skulle dö i cancer men vill hylla hans kämpe glöd!

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill skicka en hyllning till två göteborgare som jag träffade på för en stund sen riktigt riktigt trevliga var dem att prata med. Och Tyckte vi Västeråsare var skit schyssta dem var lite fulla men ändå hur trevliga som helst pratade med dem i ca 30min.

EDIT: Vill flytta eller åka ner till Göteborg och se om alla är lika trevliga där.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost men känns värt.

Kom hem från Power Meet och träffade på kompisen, kompisen sa att nån alkis gick runt på området och rykte i bildörrar trapp dörrar etc. Så jag ringde polisen och berättade vad som har hänt och så efter 45min så kom polisen och tog hand om han och polisen tackade mig och min bror som stog och hållde koll på killen. Så jag känner att jag gjorde nåt väldigt bra.

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill skicka en hyllning till två göteborgare som jag träffade på för en stund sen riktigt riktigt trevliga var dem att prata med. Och Tyckte vi Västeråsare var skit schyssta dem var lite fulla men ändå hur trevliga som helst pratade med dem i ca 30min.

EDIT: Vill flytta eller åka ner till Göteborg och se om alla är lika trevliga där.

Hette de Glenn?

Hehuhehehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

7-8 ÅR?! Jävlar vad det måste kännas befriande! Vågar man fråga vad du är allergisk mot?

det känns som jag kan leva igen. helt underbart.

jag gjorde ett test när jag var 10-12 år för allergi. vet inte varför, men jag tror att mamma tvingade mig. då blev jag testad "negativt" för timotej (gräs), men det var inte så allvarligt sa de.

förra sommaren blev jag sjuk. 14 juni för att vara exakt. ordentligt sjuk. svårt att andas, förkyld, mycket slem och skit i lungorna. jag mådde inte bra. drog på festivaler och allt som hör sommaren till. hösten kom och jag var fortfarande riktigt sjuk. det hade blivit mycket värre än under sommaren. jag är nog den mest "ohypokondriska" personen i hela världen. så det gick ända tills i mars innan jag gick till doktorn.

min tilldelade läkare i Oslo gjorde massa tester och hittade inget så han skickade mig till en klinik för allergi och lungsjukdomar.

på kliniken var jag och besökte totalt fem gånger och gjorde massa, massa tester för astma och lungsjukdomar. det var riktigt jobbigt men några problem med lungorna hade jag inte, trots att jag hade problem med att andas.

sen gjorde vi ett pricktest (allergitest) och det gav ett väldigt stort utslag på timotej. så jag fick recept på några fina piller, men jag skrev inte ut dem för ens förra veckan, trots att jag fick receptet i april.

så ja, nu känner jag hur min kropp börjar bli frisk och det känns så in i helvete skönt. nu kan jag återuppta min träning igen och slippa oroa mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor