okka Skrivet 22 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2011 Att jag har hundra anseendepoäng! Swag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Studenten om 15 dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2011 Studenten om 15 dagar! Åh. Jag är avis. Vill göra det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Åh. Jag är avis. Vill göra det igen. Indeed. Kollade bilder och videor från min student för några dagarsen. Saknar den som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Jag skulle också ge studenten en ny omgång: när jag och två vänner skulle bege oss från studentfesten (måttligt uttråkade, opåverkade av alkoholen och hungriga) och säga farväl till våra klasskamrater blev vi ignorerade. Som tur är stötte vi på en hel drös med andra klasskamrater, som vi trodde redan hade åkt hem, inne i Sibylla som vi delade en sista måltid med och sedan sa farväl till! Jag saknar min gymnasieklass :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2011 Indeed. Kollade bilder och videor från min student för några dagarsen. Saknar den som fan! Samma här. Bilderna från studentresan till Turkland fick mig att glömma tentapluggandet och bara drömma tillbaka i en halvtimme. Underbara tider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 Vill hylla polisen samt ordningsvakterna som gick runt på marknaden här i västerås som verkligen visar sig bland ungdomar och pratar med dem en stund. Polis och ordningsvakt kom fram till mig och började prata lite smått önskade det fanns fler poliser som gjorde så istället för dem går bara runt och kollar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 MMMHMHMHMHM... 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2011 IDAG hyllar vi SVERIGE! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2011 Ernst-Hugo Järegård http://lindawenneson.files.wordpress.com/2008/10/ernsthugo.jpg Av den enkla anledningen att han är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2011 Att jag har hundra anseendepoäng! Swag. This. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2011 Lugnande medicin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 500 anseendepoäng! Kan inte konkurrera med Kebab eller Kicken men.. blev glad när jag såg det nu : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2011 Sådan stil! Jag blev lite lätt homosexuell faktiskt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Jag vill hylla Kebabs ärlighet. Är inte den typ det bästa med hela forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2011 Gått ur kyrkan nu Skulle ha gjort det tidigare, kommer ju betala kyrkoavgift (kyrkoskatt?) dettta år. Inte så farligt i och med att jag kommer tjäna max 30 000 eller linande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2011 Jag vill hylla Kebabs ärlighet. Är inte den typ det bästa med hela forumet? Haha, har jag varit extra ärlig nyligen, eller hur kommer det sig att du kom att tänka på det nu? Tack hur som helst, jag försöker göra mitt bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 Att jag har hundra 200 anseendepoäng! Swag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2011 Oh come on Renard. Hade han knäppt skjortan åtminstone en knapp till, slängt solglasögonen och lagt skärpet till rätta hade han ju sett något sånär anständig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts