Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag vill ta mig fan hylla mig själv som äntligen börjat ta itu med träningen ordentligt! Minst en halvtimme varje dag! Trötthet/slöhet göre sig icke besvär! Jag är helt och hållet inställd på att må bra, och bra mår man om man tränar regelbundet!

Jag slutade träna i september och mår precis lika bra som under tiden jag tränade. Lever skönare nu i och med att man slipper alla fyspass som man bara gick till för att man var tvungen. Man såg inte fram emot det, man tyckte inte om det när man tränade och efter träningen så förstår man aldrig varför man plågar sig igenom passen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag slutade träna i september och mår precis lika bra som under tiden jag tränade. Lever skönare nu i och med att man slipper alla fyspass som man bara gick till för att man var tvungen. Man såg inte fram emot det, man tyckte inte om det när man tränade och efter träningen så förstår man aldrig varför man plågar sig igenom passen.

Jag ser inte på träning som ett plågomoment, utan snarare som grogrunden till ett friskare och piggare liv!

Jag antar att allt hänger på hur man ser på saken!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skön busschaufför på bussen igår... Steg på precis vid ett chaufförsbyte och då den ena killen skulle kliva av (den andra hade inte kommit ännu) så sa han högt till alla i bussen "Vem har körkort och kan ta över?" Sedan så började han prata med någon nära honom och sa "och så tar du en snus också så går det ännu bättre!". Haha. Yay för trevliga busschaffisar.

Var det inte VickeX som skrev det där i statusuppdateringarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill hylla musik och alla artister (även justin bieber).

Vet inte hur många gånger musiken har vart en tröst för mig. Känner jag mig nere drar jag på mig kläder, sätter in hörlurarna och på med något nice album och ta en promenad. Skönaste som finns!

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Matprogram. De går nästan hela dagen på olika kanaler och alltid lika intressant. Givetvis ligger ju Per Moberg någonstans på toppen, mannen är ju en citatmaskin.

Oh yes. Hans konversation med en kollibri ute på landet tillhör tv-historiens mest underbara moments.

På tal om matlagningsprogram vill jag hylla Regular Ordinary Swedish Meal Time. Att jag inte upptäckt de tidigare är fy skam! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh yes. Hans konversation med en kollibri ute på landet tillhör tv-historiens mest underbara moments.

På tal om matlagningsprogram vill jag hylla Regular Ordinary Swedish Meal Time. Att jag inte upptäckt de tidigare är fy skam! :ph34r:

De är ju så jävla tråkiga. Epic Meal Time är bättre.

En kamrat till mig är dock med i senaste avsnittet av Swedish Meal Time! Ja, det är han som dör i slutet :(

Redigerad av Mark
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor