Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

http://en.wikipedia.org/wiki/New_York_City_blackout_of_1977

"...the 1977 blackout resulted in city-wide looting and other disorder, including arson."

Det är inte ofta jag får tillfälle att säga detta, men du blev just rejält ägd!

Alltså... Ja, du gav mig ett exempel men rejält ägd blev jag inte. Du kan inte påstå att bara för att ett elavbrott år 1977 resulterade i lite rabalder så händer detta "genast" varje gång det blir strömavbrott i västvärlden anno 2011. Det som kallades väst för 34 år sedan är inte samma sak som dagens.

• Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså... Ja, du gav mig ett exempel men rejält ägd blev jag inte. Du kan inte påstå att bara för att ett elavbrott år 1977 resulterade i lite rabalder så händer detta "genast" varje gång det blir strömavbrott i västvärlden anno 2011. Det som kallades väst för 34 år sedan är inte samma sak som dagens.

Nu är det här ju min uppfattning av saker och ting, men jag kan ju inte vara den enda som tycker att våldet har blivit både råare och hänsynslösare med åren. Moraliskt förfall helt enkelt. Nu var ju elavbrott ett rätt udda exempel, det medger jag, men se vad som hände när Katrina slog till mot USA's sydkust. Folk sprang omkring och stal och vandaliserade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://en.wikipedia.org/wiki/New_York_City_blackout_of_1977

"...the 1977 blackout resulted in city-wide looting and other disorder, including arson."

Det är inte ofta jag får tillfälle att säga detta, men du blev just rejält ägd!

Hahahahhahahaha.

Ja, för varje gång det är elavbrott blir det rabalder och folk stjäl saker. Har det ens hänt någon gång i modern tid, dvs på 2000 talet?

Ont: jag vill hylla spotify! Finns inget bättre program. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill hylla mig själv som tog tag i mig själv och drog till sjukan å hälsade på en släkting som låg där. Vi spenderar kanppt tid med varandra så tänkte jag kan dra dit och va där tills besöks tiden är slut då man får bara vistas där till 7. Men det hela vart att man var där till tio i 8 istället :) blir nytt besök imorn eller på torsdag och fredag.

Redigerad av SilentViper
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill hylla mig själv för att jag vågar tvätta just nu.

HATAR källare och källargången här. Står "Hej då" inristat i en stenvägg och allt är bara fucking creepy :(

Men trots det vågar jag gå ner o tvätta i mörkret! :mf_doof:

Har också en viss källar fobi iallafall när det är mörkt ute sen hörs det rätt så bra från lägenheterna så man tror att man är förföljd där nere. Blir att man kollar bakåt nästan varje sekund. Sen när man hör små/stora ljud så stannar man alltid upp en minut och kollar runt sig ><! Det är nå läskigt med källare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HATAR källare och källargången här. Står "Hej då" inristat i en stenvägg och allt är bara fucking creepy :(

Har också en viss källar fobi iallafall när det är mörkt ute sen hörs det rätt så bra från lägenheterna så man tror att man är förföljd där nere. Blir att man kollar bakåt nästan varje sekund. Sen när man hör små/stora ljud så stannar man alltid upp en minut och kollar runt sig ><! Det är nå läskigt med källare.

Josef-Fritzl-arrives-for--001_1205622_0.jpg

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Josef-Fritzl-arrives-for--001_1205622_0.jpg

Ikväll kl 20.30 var det ju Earth Hour. (hur gick det för er egentligen?) Det får mig att fundera...

Borde inte Josef Fritzl få något sorts pris!? Han hade ju släkt i källaren i 20 år! =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor