kicken Skrivet 1 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2011 Jag vill hylla rävens avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 Jag vill hylla alla gånger som jag lyckats undkomma döden när jag har korsat övergångsställen. Daaang, har haft mycket tur med just det i mina da'r. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 TV6 nattliga sitcomupplägg. Älskar såna där serier som typ Seinfeld, Cheers, Spin City m.fl. Så nice att de sänder dem på natten så man har något att titta på. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2011 På natten? Allt jag ser är våra värsta år och magnum hela Jävla tiden.. Redig skit helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 På natten? Allt jag ser är våra värsta år och magnum hela Jävla tiden.. Redig skit helt enkelt. Nu tänker jag på natten som omkring 00:00 - 04:00, kan inte din tidsuppfattning men dessa program är vad jag menar: 01:10 Spin city 01:40 Seinfeld 02:10 Cheers 02:40 Simpsons 03:10 Våra värsta år 03:35 Våra värsta år 04:00 Magnum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 Nu tänker jag på natten som omkring 00:00 - 04:00, kan inte din tidsuppfattning men dessa program är vad jag menar: 01:10 Spin city 01:40 Seinfeld 02:10 Cheers 02:40 Simpsons 03:10 Våra värsta år 03:35 Våra värsta år 04:00 Magnum Stellans natt: 03:10-04:50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 Magnum är fan riktigt gött att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2011 Brukar vara hemma runt 1 efter jobbet och får inte på tvn innan två om man ska göra sina vanliga sysslor, så det blir Simpsons sen är det bara skit kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Jag hade helt glömt bort det, men när jag vandrade hemåt i soluppgången i lördags upptäckte jag hur vackert Stockholm verkligen är. Visst, jag var fortfarande smålullig och nattens bravader spelade säkert stor roll men satan i gatan så fint det var! Jag kände nästan för att gå hem så att jag till fullo kunde njuta, men det kalla och blåsiga vädret låg i maskopi med min förkylning och fick mig att tänka om. Min hyllning går därför till: MORGONSTOCKHOLM! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 mars, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Jag hade helt glömt bort det, men när jag vandrade hemåt i soluppgången i lördags upptäckte jag hur vackert Stockholm verkligen är. Visst, jag var fortfarande smålullig och nattens bravader spelade säkert stor roll men satan i gatan så fint det var! Jag kände nästan för att gå hem så att jag till fullo kunde njuta, men det kalla och blåsiga vädret låg i maskopi med min förkylning och fick mig att tänka om. Min hyllning går därför till: MORGONSTOCKHOLM! Har du sett Stockholm Boogie? Om inte: se Stockholm Boogie! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Bourbon. Kommer hem skittrött efter skolan. En klunk JD senare är skallen klar och kroppen på topp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Har du sett Stockholm Boogie? Om inte: se Stockholm Boogie! Självklart har jag sett Stockholm Boogie underbar film! Jag är otroligt taggad på min första stockholssommar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Vill hylla kompisen som ger mig en helt gratis mobil som han har själv haft en W995. Vart lite förvånad när vi satt inne på donken så sa han vill du ha min svarta W995. Och jag satt stum i ett par minuter tills jag utbrast är du helt seriös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2011 Vill hylla kompisen som ger mig en helt gratis mobil som han har själv haft en W995. Vart lite förvånad när vi satt inne på donken så sa han vill du ha min svarta W995. Och jag satt stum i ett par minuter tills jag utbrast är du helt seriös? Någon som vill betta på när den går sönder? 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 (redigerad) Slut penis. edit. trodde jag var inne i signatur- och avatartråden. Sorry. Men då kan jag väl passa på att hylla min nya signatur. Redigerad 8 mars, 2011 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2011 Någon som vill betta på när den går sönder? 50kr på inom två månader. Deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2011 Haha kommer inte lyckas denna gång att ha sönder den mobilen. Anledningen till att jag skickade in min Samsung var för det var mjukvarufel i den syns att dem inte har fixat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2011 Fyfan vad spikmatta är jävligt bra. Lyckades få bort min rygg ont som jag har haft i ca 2veckor nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 mars, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2011 Har du ingen rygg nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts