Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

På natten? Allt jag ser är våra värsta år och magnum hela Jävla tiden.. Redig skit helt enkelt.

Nu tänker jag på natten som omkring 00:00 - 04:00, kan inte din tidsuppfattning men dessa program är vad jag menar:

01:10 Spin city

01:40 Seinfeld

02:10 Cheers

02:40 Simpsons

03:10 Våra värsta år

03:35 Våra värsta år

04:00 Magnum

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu tänker jag på natten som omkring 00:00 - 04:00, kan inte din tidsuppfattning men dessa program är vad jag menar:

01:10 Spin city

01:40 Seinfeld

02:10 Cheers

02:40 Simpsons

03:10 Våra värsta år

03:35 Våra värsta år

04:00 Magnum

Stellans natt: 03:10-04:50.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade helt glömt bort det, men när jag vandrade hemåt i soluppgången i lördags upptäckte jag hur vackert Stockholm verkligen är. Visst, jag var fortfarande smålullig och nattens bravader spelade säkert stor roll men satan i gatan så fint det var! Jag kände nästan för att gå hem så att jag till fullo kunde njuta, men det kalla och blåsiga vädret låg i maskopi med min förkylning och fick mig att tänka om. Min hyllning går därför till: MORGONSTOCKHOLM! ^_^

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade helt glömt bort det, men när jag vandrade hemåt i soluppgången i lördags upptäckte jag hur vackert Stockholm verkligen är. Visst, jag var fortfarande smålullig och nattens bravader spelade säkert stor roll men satan i gatan så fint det var! Jag kände nästan för att gå hem så att jag till fullo kunde njuta, men det kalla och blåsiga vädret låg i maskopi med min förkylning och fick mig att tänka om. Min hyllning går därför till: MORGONSTOCKHOLM! ^_^

Har du sett Stockholm Boogie? Om inte: se Stockholm Boogie!

• Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill hylla kompisen som ger mig en helt gratis mobil som han har själv haft en W995. Vart lite förvånad när vi satt inne på donken så sa han vill du ha min svarta W995. Och jag satt stum i ett par minuter tills jag utbrast är du helt seriös?

Någon som vill betta på när den går sönder?

• Gilla 6
Länk till kommentar
Dela på andra sidor