Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

Beror på hur man ser på saken. Han gjorde inlägg nummer 1001, men reply nummer 1000.

Jag vill hylla att forumiterna har gett mig 400(!) AP, det är fan sjukt mycket! Tack.

Hmm, konstigt. Räknar inläggsräknaren alltså bara replys? Jag trodde att startinlägget ingick, men det gör det förstås inte. Där blev jag rejält lurad.

Men ändå det 1 000:e svaret.

In your face!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, konstigt. Räknar inläggsräknaren alltså bara replys? Jag trodde att startinlägget ingick, men det gör det förstås inte. Där blev jag rejält lurad.

Men ändå det 1 000:e svaret.

In your face!

Mja, när man kikar på din post där uppe så står det ju #1001, men när man kollade på trådöversikten i allmäntforumet så stod det att du hade gjort inlägg #1000. Har aldrig förstått varför det är så, men hur som helst har du min tillåtelse att vara halvnöjd! :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, när man kikar på din post där uppe så står det ju #1001, men när man kollade på trådöversikten i allmäntforumet så stod det att du hade gjort inlägg #1000. Har aldrig förstått varför det är så, men hur som helst har du min tillåtelse att vara halvnöjd! :mf_doof:

Kan tänka mig att forumet skiljer mellan den totala mängden inlägg i en tråd och antalet svar, det vill säga att eXotics inlägg är nummer 1001 men att det inlägget är ett svar på det första inlägget, alltså svar 1000.

Vi hylla mig själv för att jag såg till att inlägg 1000 i den här tråden var ett gediget Hyllningar!-inlägg!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor