Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

Å vi hade bästa föreläsaren i Algebran idag (faktiskt erkänt den bästa matteläraren på KTH, minns inte namnet) men han var så skön. Bland annat när det råkade gnissla till sådär med kritan och en tjej längst fram gav i från sig ett liten tjut, så sa han "ja uu visst låter det obehagligt", lade ifrån sig kritan och tog båda händerna och med naglarna rispade längst hela tavlan så halva salen började tjuta. :lol:

Världen behöver fler lärare som honom :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är en player? Jag är en player.

Jag var på möte idag hos min doktor i Östersund. Men han var sen, så jag fick sätta mig ned med en relativt snygg läkarstuderande och pratade med henne i en timme om allt, mig själv osv. Sedan så när jag skulle gå efter jag hade haft mötet så skulle vi skaka hand och grejor, då gav hon mig en wink.

she wants to fuck.

Redigerad av Mordos
  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Världen behöver fler lärare som honom :lol:

Verkligen, långt ifrån alla föreläsare på KTH som ens är värda att gå och lyssna på. Grejen med universitet (forskare som måste undervisa) är inte alltid helt klockren. Hittade vem snubben är förresten, hans hemsida.

Kul att så många lajkade, jag var på väg att inte posta alls eftersom jag tänkte att det nog inte var i allmänintresse att jag hade en rolig lärare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Å vi hade bästa föreläsaren i Algebran idag (faktiskt erkänt den bästa matteläraren på KTH, minns inte namnet) men han var så skön. Bland annat när det råkade gnissla till sådär med kritan och en tjej längst fram gav i från sig ett liten tjut, så sa han "ja uu visst låter det obehagligt", lade ifrån sig kritan och tog båda händerna och med naglarna rispade längst hela tavlan så halva salen började tjuta. :lol:

Griffeltavla på KTH? Fan vad retro! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla den där underbara känslan, när man känner sig som kung av Tetris. Man får in ett perfekt flyt. Varje bit man vill ha dyker mirakulöst upp precis när du vill ha den. Linje efter linje försvinner, och de gånger du tror att allt går åt fanders, får du in en triple och halva skärmen verkar tömmas.

Ibland har man bara sådana dagar. Idag var en sådan dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor