Martin-123 Skrivet 2 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2011 Aaron Gillespie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2011 TOY! Såg ett toy-paket på tunnelbanan idag och blev lycklig när jag insåg att tuggummit återlanserats. Aldrig smakat, kanske inte är nåt speciellt smakmässigt, men äntligen kan man börja använda toy som ett generellt begrepp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 Jag vill hylla Google's "En världsomsegling under havet" tema. Diggar brugden 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 VÅREN ÄR HÄR!!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 Vill hylla kompisen som lånade ut sin mobil till mig tills jag får tillbaks min från lagningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg The Dude Skrivet 8 februari, 2011 Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2011 Å vi hade bästa föreläsaren i Algebran idag (faktiskt erkänt den bästa matteläraren på KTH, minns inte namnet) men han var så skön. Bland annat när det råkade gnissla till sådär med kritan och en tjej längst fram gav i från sig ett liten tjut, så sa han "ja uu visst låter det obehagligt", lade ifrån sig kritan och tog båda händerna och med naglarna rispade längst hela tavlan så halva salen började tjuta. 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 Å vi hade bästa föreläsaren i Algebran idag (faktiskt erkänt den bästa matteläraren på KTH, minns inte namnet) men han var så skön. Bland annat när det råkade gnissla till sådär med kritan och en tjej längst fram gav i från sig ett liten tjut, så sa han "ja uu visst låter det obehagligt", lade ifrån sig kritan och tog båda händerna och med naglarna rispade längst hela tavlan så halva salen började tjuta. Världen behöver fler lärare som honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 (redigerad) Vem är en player? Jag är en player. Jag var på möte idag hos min doktor i Östersund. Men han var sen, så jag fick sätta mig ned med en relativt snygg läkarstuderande och pratade med henne i en timme om allt, mig själv osv. Sedan så när jag skulle gå efter jag hade haft mötet så skulle vi skaka hand och grejor, då gav hon mig en wink. she wants to fuck. Redigerad 9 februari, 2011 av Mordos 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 Världen behöver fler lärare som honom Verkligen, långt ifrån alla föreläsare på KTH som ens är värda att gå och lyssna på. Grejen med universitet (forskare som måste undervisa) är inte alltid helt klockren. Hittade vem snubben är förresten, hans hemsida. Kul att så många lajkade, jag var på väg att inte posta alls eftersom jag tänkte att det nog inte var i allmänintresse att jag hade en rolig lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 Å vi hade bästa föreläsaren i Algebran idag (faktiskt erkänt den bästa matteläraren på KTH, minns inte namnet) men han var så skön. Bland annat när det råkade gnissla till sådär med kritan och en tjej längst fram gav i från sig ett liten tjut, så sa han "ja uu visst låter det obehagligt", lade ifrån sig kritan och tog båda händerna och med naglarna rispade längst hela tavlan så halva salen började tjuta. Griffeltavla på KTH? Fan vad retro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2011 Griffeltavla på KTH? Fan vad retro! Whiteboard är sämst, det vet alla 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2011 Jag vill hylla den där underbara känslan, när man känner sig som kung av Tetris. Man får in ett perfekt flyt. Varje bit man vill ha dyker mirakulöst upp precis när du vill ha den. Linje efter linje försvinner, och de gånger du tror att allt går åt fanders, får du in en triple och halva skärmen verkar tömmas. Ibland har man bara sådana dagar. Idag var en sådan dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2011 Vill hylla telia. Fick mitt bredband två dagar innan utsatt datum och ja.. Hastigheten går ju inte heller klaga på med ett 12-24/1 ADSL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Vill hylla ginza nu allt gick och lösa dem lovade mig nu en ny vara med följande CD nyckel och skickade ett tack mail till dem nu. Och hopps allt löser sig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Vill hylla att jag fick tag i skunk igår. Riktigt najs. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Vill hylla när man hittar pengar, hemma alltså. Som man hittar i fickor och så vidare. Hittade nyss 500kr bland massa skit i rummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Vill hylla Runaway av Kanye West. För att den är bäst. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 thaistället i närheten. Så feta portioner att om man köper en rätt för 110:- så har man mat så det räcker till nästan tre måltider. Plus att det är sjukt gott! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 (redigerad) Än en gång ska Helge Skoog hyllas! I kvällens gay-tema avsnitt sa en man att han inte gillar uppstoppade djur, varpå Helge så elegant replikerar med: "Tycker du att man ska stoppa upp dem någonstans kanske?" Right on Helge! Redigerad 17 februari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2011 Plugga i garderob -> hitta en massa gamla kläder -> pausa med att prova dem -> hitta extremt snygg puckelparkas -> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts