Renard Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 Jönssonligan. Urcharmiga. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 (redigerad) Tunna strumpor gjorda i ull! Man kan ha dem flera dagar utan att de tar åt sig minsta dålig lukt och sen värmer de riktigt bra också! Ullkläder överlag är för övrig helt amazing. Har en kofta/tröja i kashmir som jag använt över ett år (rätt så frekvent dessutom!) utan att tvätta och den är både fläckfri och har inte tagit upp någon odör. Vill minnas att jag har skrivit detta förut, oh well, det gäller ju fortfarande! Redigerad 18 januari, 2011 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 første året på Galtvort du fanget gullsnoppen i munnen, Harry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2011 (redigerad) Guys - ni förstår väl att kängrun på bilden symboliserar något mer än bara ett djur? Det är ingen slump att man valt att använda just denna bild. KÄNGRUER = AUSTRALIEN Redigerad 18 januari, 2011 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2011 Vill hylla Band of brothers serien grymt bra serie och man fick mycket känslo väckande i kroppen av att se hela serien. All den tid som tog för att se på hela säsongen var värld. Synd att det inte vart en säsong 2 men det kan man ju förstå varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2011 Vill hylla Band of brothers serien grymt bra serie och man fick mycket känslo väckande i kroppen av att se hela serien. All den tid som tog för att se på hela säsongen var värld. Synd att det inte vart en säsong 2 men det kan man ju förstå varför. The Pacific är väl så nära en uppföljare man kan komma. Om jag minns rätt så är det väl skaparna av BoB som gjort Pacific med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2011 Om jag minns rätt så är det väl skaparna av BoB som gjort Pacific med? Yep. Jag tycker dock inte att den håller måttet, riktigt. Får nog ge den en chans till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 The Pacific är väl så nära en uppföljare man kan komma. Om jag minns rätt så är det väl skaparna av BoB som gjort Pacific med? Japp det är samma skapare. Har sett 4 avsnitt av Pacific tycker den serien är rätt så okej men BoB var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2011 Plugga, när det är mörkt ute, med skön loungemusik i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2011 Jag vill hylla min kropp för att jag vaknar klockan nio totalt utvilad, pigg och inte det minsta bakfull. Är skitglad! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Fruktsoda + Bravo Apelsinjuice är en jävla höjdare även utan vodka, rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2011 Ska skicka stuff till USA och vill hylla att ett vadderat kuvert + porto bara kostar 85kr. Trodde det skulle kosta nära 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 (redigerad) Vill hylla tre tjejer idag på bussen hem. Då ena tog fram en gammal tants rullator vid barnvagns platserna så att hon skulle slippa anstränga sig med tanke på hennes ålder. Sen när dem två tjejerna som stog vid dörren och såg att pensionären hade det svårt att ta sig av bussen då dem inte sänkte ner bussen. Då gick en av tjejerna av bussen för att ta emot hennes rullator. Och sen dem där två tjejerna hjälpte henne av bussen. Det gjorde mig verkligen glad att se det verkligen finns en del ungdomar som hjälper dem gamla av från bussen när dem har det svårt att ta sig av det är så få jag vet som hjälper dem och visar respekt. Nej det gjorde mig verkligen glad att de hjälpte henne av ett stort plus till dem tjejerna. EDIT: Kom på att jag ville hylla Brothers in Arms: Hell's highway vilken bra story spelet hade man kände igen sig lite från Band of brothers serien när man spelade BiA. Vart lite känslo mässigt i själva storyn i spelet. Hoppas det kommer ett nytt BiA så man får en fortsättning från Hell's Highway då det står to be continued vid sista intro filmen. Redigerad 25 januari, 2011 av SilentViper 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2011 WOOHOO! Blev en skotertur idag ändå! Fyfan vad vilket före det var, fanns ingen som helst botten och jag körde fast på raksträcka 2 gånger! Soligt och en 10 minus var det också, perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 (redigerad) Jag var vaken i 45 timmar, sov i 12 och likförbannat är jag trött. Jag trodde det här var klagomuren. Huh. Redigerad 1 februari, 2011 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 (redigerad) Jag var vaken i 45 timmar, sov i 12 och likförbannat är jag trött. Jag trodde det här var klagomuren. Huh. Inte för att man kan räkna exakt såhär, men det ger dig ju ett genomsnitt på 6 timmar/natt. Inte konstigt att du är trött. --- Jag vill hylla IKEAs fraktservice! D v s, när man beställer hem möbler. Jag gick flera dagar och oroade mig för var fan de skulle parkera sin lastbil eftersom att det är en gård med cykelbanor framför min ingång, hur de skulle kunna få upp sängen för den trånga trappan och hur omständigt det skulle bli. De knackade på dörren, sedan tog det max 3 minuter innan alla möbler var inne. Sängen bar ena killen själv. Jag stod som en fågelholk och höll dörren uppe. Imponerande, IKEA! Edit: Eller ja, egentligen är det DHL som ska hyllas eftersom att IKEA anställer dem (eller Bring, men i mitt fall var det DHL) för leveranser. Redigerad 1 februari, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Vill hylla att CSN-bidraget var högre den här månaden. 4 lök, jo man tackar! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Inte för att man kan räkna exakt såhär, men det ger dig ju ett genomsnitt på 6 timmar/natt. Inte konstigt att du är trött. Jag sover vanligtvis 5 - 5,5 timmar per natt. Så det är ändå mycket för mig. Så det blir väl en hyllning ändå, hurra för en halvtimme mer sömn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Jag sover vanligtvis 5 - 5,5 timmar per natt. Så det är ändå mycket för mig. Så det blir väl en hyllning ändå, hurra för en halvtimme mer sömn. Man kan inte "Ta igen sömn" på det viset, dessutom blir man trött om man sover för länge, 12 timmar är väldigt mycket för länge. Inte konstigt att du är trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2011 Man kan inte "Ta igen sömn" på det viset, dessutom blir man trött om man sover för länge, 12 timmar är väldigt mycket för länge. Inte konstigt att du är trött. SÄGER DUJA -_- -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts