ZcruweN Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Farsan fick nå fel imorse och köpte en ny router, vilket jag är så jävla glad över \o/ Äntligen kan jag surfa och spela utan att det ska dö titt som tätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 (redigerad) Vill flika in en snabb hyllning till Leslie Nielsen som gått ur tiden. Tack för otroligt många skratt. Han är gudfadern till moderna trollingen. I SALUTE YOU, GOOD SIR. I SALUTE YOU. Redigerad 29 november, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2010 Det gäller att uppskatta det lilla! Just som jag fick lite panik över att min ratio på Torrentbytes började sjunka mot user/power user-sträcket, så satte de igång med sin årliga julkalender med free leech-pack! Har sen 1 december seedat 29 + 15 + 48 + 12 + 9 = 113 GB! I den takten kommer jag hinna nå 2 TB uppladdat-strecket till julafton! Hurra hurra hurra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Jag vill hylla den extremt konstiga medelålders mannen som ser ut som en ryss i ansiktet och står utanför en resturang varenda morgon och säger "Good Morning" till alla han möter vilket i stort sett är minst 3 personer i sekunden. Långmeningfail! Ibland skippar han dock "Good" och säger bara "Morning". Både komiskt och underbart att träffa på honom varenda morgon. Efter att han varit borta i två veckor VAR HAN TILLBAKA IDAG (w00t)(w00t) Alltså, man kan inte låta bli att bli glad av honom. Gick direkt fram till honom och sa "Good morning". Han erbjöd något resturangerbjudande, men jag sa att jag bara ville säga god morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Ensam hemma idag, och har insett hur underbart det kan vara. Jag vaknade klockan 8, vilket egentligen var för tidigt men det fick gå ändå. Åt frukost och satte mig vid datorn, kollade Facebook and such. Sedan spelade jag Vice City i cirka 20 minuter bra för att minnas typ, mycket trevliga minnen! Satt sedan och läste lite ur en tidning med våran webbradio igång i bakgrunden. Stationen är en ifrån en amerikansk stad i öknen i Cali som har 3K invånare. The Oasis, playing the songs You love. Ti-imeless music! Musiken är för det mesta i stil med den här låten, jäkligt avkopplande. Nu har jag duschat, varit ute och skottat och skall väl nu laga lunch. Resten av dagen ska jag inte göra ett skit. Bottom line: Det kan vara riktigt underbart att vara ledig ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Vill hylla hederliga personer och snäll personal på busstationer!! Tappade min plånbok igår natt. Hela dagen har gått och varit ett enda stort kaos, och eftersom det är en värdesak så skickas inte grejerna utan man måste åka och hämta det.. Som tur är så var den här snubben jag pratade med så jävla snäll att han skulle skicka med den med en busschaufför hit igen. 9 mil hade jag fått åkt annars! Jag är så jävla glad!! Och att den inte var stulen gör det hela ännu sjukare, så jäävla lycklig!! 400 i cash, en hel drös med kort och saker.. Inget fattas. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Vill hylla Rise Against's "Audience Of One" låtvideo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Jag vill hylla Mordos trådskapande och hans förmåga att veta vilka trådar som passar i Loungen. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 Lön om sex dagar 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2010 (redigerad) Jag vill hylla Mordos trådskapande och hans förmåga att veta vilka trådar som passar i Loungen. Aww. :* Jag vill hylla, hur nördigt det än låter, On/Off i Östersund. De hade Wii Sports Resort på "pröva-på-Wii:et" och prövade på pingis där. Första gången någonsin jag körde på ett Wii och spöade datorn cleant. Wei~ Eller ja, hade jag inte spöat datorn så hade jag ju varit lite smått irriterad då jag faktiskt var pingis-champion på orsa skolan när jag gick i åttan. Redigerad 7 december, 2010 av Mordos 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Vill hylla hederliga personer och snäll personal på busstationer!! Tappade min plånbok igår natt. Hela dagen har gått och varit ett enda stort kaos, och eftersom det är en värdesak så skickas inte grejerna utan man måste åka och hämta det.. Som tur är så var den här snubben jag pratade med så jävla snäll att han skulle skicka med den med en busschaufför hit igen. 9 mil hade jag fått åkt annars! Jag är så jävla glad!! Och att den inte var stulen gör det hela ännu sjukare, så jäävla lycklig!! 400 i cash, en hel drös med kort och saker.. Inget fattas. It's a Christmas miracle! Ahum, nejrå - men skön grej, grattis. Lite så att man får förnyat hopp för mänskor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Jag behöver mitt CV. Som ligger på en hårddisk. I en dator. Som min mors sambo har köpt. Som bor några mil härifrån. Som inte svarar i telefon. FFFFUUUU. Jag fick tag på honom, success! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2010 Vill hylla mig. Igen. Har börjat träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Aaron Gillespie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2010 Musik. När man mår som sämst får det en att bli skitglad! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2010 Ctrl+F. Hur många gånger har man inte tackat gudarna för detta fantastiska verktyg när man stött på en vägg av text i sökandet efter information? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 1. SILL! 10,- för 3 burkar ABBA på kvantum. Koka potatis och fram med löksillen, skärgårdssillen, tomatsillen, senapssillen och vitlökssillen. Alla sorters sill. JULEN ÄR HÄÄÄÄÄR! wootwoot 2. http://www.gtasajten.com/goggles-gemensamt-klotterplank-49626/ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2010 LONDON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 Min busstur idag! Jag o min vän satte oss på bussen lite smått stressade och åkte mot Ryd. Helt plötsligt inser vi att vi kanske måste gå en bra bit om vi tänkt fel vad gäller buss. Då säger en MYCKET trevlig kille som sitter i bakänden med oss att han vet hur allt ligger till osv. Och här kommer det bästa, vi hamnar i ett spontant samtal om i stort sett allt möjligt. Så på den korta bussresan hinner vi diskutera poliser i allmänhet, självmordsbombningen i Stockholm och Flashback bland annat. Riktigt trevlig och inte sådär påträngande som man kan känna att äldre människor är när de börjar prata om något man inte alls är intresserad av. Han va grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2010 tomatsillen !? Fan i helvede hvad ulækkert. -------- Jag vill hylla lussebullar. Att de sen blir ännu godare med julmust och en distinkt skoterlukt i luften gör det inte värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts