Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag vill hylla den extremt konstiga medelålders mannen som ser ut som en ryss i ansiktet och står utanför en resturang varenda morgon och säger "Good Morning" till alla han möter vilket i stort sett är minst 3 personer i sekunden. Långmeningfail!

Ibland skippar han dock "Good" och säger bara "Morning". Både komiskt och underbart att träffa på honom varenda morgon.

Låter ju otroligt gemytligt att bli bemött på det viset vareviga dag :) En sådan kanske man skulle bli en vacker dag :hmm:

Edit: Med en ny och fräsch sida måste ju även jag passa på att hylla. Det får bli en hyllning till den ädle Göran Manneberg, professor på fysikinstitutionen på KTH. En underbar lektor som verkligen engagerar sina åhörare och får varenda ord som flödar ur hans mun att låta intressant. Awesome.

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Med en ny och fräsch sida måste ju även jag passa på att hylla. Det får bli en hyllning till den ädle Göran Manneberg, professor på fysikinstutitionen på KTH. En underbar lektor som verkligen engagerar sina åhörare och får varenda ord som flödar ur hans mun att låta intressant. Awesome.

Word!

Jag hade optikföreläsning med Manneberg idag! Det bästa är att vi bara är max sex pers på föreläsningarna så man kan ställa precis hur mycket frågor som helst. Rasterna = intervjua Manneberg om allt mellan himmel och jord som rör fysik/teknik. Oerhört lärorikt!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill hylla GTA serien!

Varje gång ett nytt gta annonseras så är jag som ett litet barn på julafton. Sen älskar jag känslan av att spela spelen när dom är släppta för första gången, har aldrig haft den känslan med någon annan spelserie!

Sen vill jag hylla Rockstar games för att dom släpper bra spel och sköter annonseringar och trailers bra. Ibland blir man galen av väntan, men det gör så mycket när det gäller känslan över spelen!

• Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla den extremt konstiga medelålders mannen som ser ut som en ryss i ansiktet och står utanför en resturang varenda morgon och säger "Good Morning" till alla han möter vilket i stort sett är minst 3 personer i sekunden. Långmeningfail!

Ibland skippar han dock "Good" och säger bara "Morning". Både komiskt och underbart att träffa på honom varenda morgon.

FFFUUU. Han var inte där idag! Han har vart där varenda morgon i fem-sex veckor. Men idag var han inte där. Jag känner mig bitter :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor