spajdermän Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 (redigerad) Jag vill hylla den extremt konstiga medelålders mannen som ser ut som en ryss i ansiktet och står utanför en resturang varenda morgon och säger "Good Morning" till alla han möter vilket i stort sett är minst 3 personer i sekunden. Långmeningfail! Ibland skippar han dock "Good" och säger bara "Morning". Både komiskt och underbart att träffa på honom varenda morgon. Låter ju otroligt gemytligt att bli bemött på det viset vareviga dag En sådan kanske man skulle bli en vacker dag :hmm: Edit: Med en ny och fräsch sida måste ju även jag passa på att hylla. Det får bli en hyllning till den ädle Göran Manneberg, professor på fysikinstitutionen på KTH. En underbar lektor som verkligen engagerar sina åhörare och får varenda ord som flödar ur hans mun att låta intressant. Awesome. Redigerad 17 november, 2010 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2010 (redigerad) Edit: Med en ny och fräsch sida måste ju även jag passa på att hylla. Det får bli en hyllning till den ädle Göran Manneberg, professor på fysikinstutitionen på KTH. En underbar lektor som verkligen engagerar sina åhörare och får varenda ord som flödar ur hans mun att låta intressant. Awesome. Word! Jag hade optikföreläsning med Manneberg idag! Det bästa är att vi bara är max sex pers på föreläsningarna så man kan ställa precis hur mycket frågor som helst. Rasterna = intervjua Manneberg om allt mellan himmel och jord som rör fysik/teknik. Oerhört lärorikt! Redigerad 17 november, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2010 (redigerad) Jag vill hylla att min mus kom igår!! ... ... Men jag vill samtidigt hylla att jag inte kunde hämta ut den eftersom jag ändå inte hade tid att spela! (Lyckades ni läsa posterna i rätt ordning? ) Redigerad 18 november, 2010 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2010 Vill hylla GTA serien! Varje gång ett nytt gta annonseras så är jag som ett litet barn på julafton. Sen älskar jag känslan av att spela spelen när dom är släppta för första gången, har aldrig haft den känslan med någon annan spelserie! Sen vill jag hylla Rockstar games för att dom släpper bra spel och sköter annonseringar och trailers bra. Ibland blir man galen av väntan, men det gör så mycket när det gäller känslan över spelen! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Creedence Clearwater Revival 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Creedence Clearwater Revival Goda gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Jag vill både hylla och klaga på Lindt Lindor. De är otroligt goda, men så livsfarligt goda att man äter en eller två mer än man egentligen borde, samt att man snabbt mår illa av dem vilket gör att man inte kan äta lika många som man skulle vilja. Farligt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Vill hylla mitt liv. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Jag vill hylla Yvonne Strahovski. Fantastiskt vacker, sinnessjukt duktig skådespelare. Jag håller med. Snyggaste sidekicken i hela spelvärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Jag vill hylla den extremt konstiga medelålders mannen som ser ut som en ryss i ansiktet och står utanför en resturang varenda morgon och säger "Good Morning" till alla han möter vilket i stort sett är minst 3 personer i sekunden. Långmeningfail! Ibland skippar han dock "Good" och säger bara "Morning". Både komiskt och underbart att träffa på honom varenda morgon. FFFUUU. Han var inte där idag! Han har vart där varenda morgon i fem-sex veckor. Men idag var han inte där. Jag känner mig bitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Jag vill hylla Illousion för sin relax-lista han har på spotify. Sjukt härligt och lyssna på lite avslappnande musik när man siter och jobbar (skolarbete) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Jag vill hylla min inflammerade fot som nu äntligen är läkt. Efter att ha haltat runt i två veckor känns det som om man har en ny högerfot. Känns extremt konstigt att kunna gå normalt igen. Nu hoppas jag bara min förkylning släpper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Vill hylla att jag kan gå in på gtasajten från min mobil igen, och fasen vad fint det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Glögg 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 28 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2010 Glögg Fy i helvetes helvete jävlar balders balle vad du ska ha +1! Glögg är heligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 (redigerad) Glögg Indeed, jag vill speciellt hylla glöggen med äppelsmak som jag drack förut! Förvånansvärt gott. Redigerad 29 november, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 (redigerad) . Redigerad 29 november, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Vill hylla Bondfilmerna. Nästan allihopa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Vill flika in en snabb hyllning till Leslie Nielsen som gått ur tiden. Tack för otroligt många skratt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts