Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag har hört folk i alla åldrar tala gott om det, ska helt klart kika in i alla fall senaste avsnittet snart, gammalt Petter-fan som man är!

Innan jag såg "Så mycket bättre" trodde jag att Petter var en sån där skitrappare med massa attityd. Fan vad min bild av honom vändes upp och ner! Verkar vara en jävligt trevligt och vettig person!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Techno är inte musik.

Att jämföra Hardstyle med Techno visar bara hur lite du ens kan om området, du kör väl med resonemanget "ALLT LÅTER JU LIKADANT EHE". Var det inte du som skällde ut Sniper för att debattera om något han inte hade en aning om?

---

@Djingis: Åh, fyfan, nu måste jag gå och köpa glögg ASAP.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att jämföra Hardstyle med Techno visar bara hur lite du ens kan om området, du kör väl med resonemanget "ALLT LÅTER JU LIKADANT EHE". Var det inte du som skällde ut Sniper för att debattera om något han inte hade en aning om?

---

@Djingis: Åh, fyfan, nu måste jag gå och köpa glögg ASAP.

Det här kanske vi ska ta i en musiktråd eller något.

Men för en oinsatt som mig: Så har jag alltid sett Techno som samlingsnamnet för all elektronikmusik, sedan har man subkategorier: Bitpop, Hardstyle, Jumpstyle... Ehm ja, det finns säkert fler.

Hur är det med House? Tillhör det Techno på något sätt? Det låter onekligen rätt lika, om än inte lika dant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt om jag var luddig. Jag menar inte att hardstyle är techno, jag menar att techno är jättedåligt. Hardstyle har jag i princip aldrig lyssnat på, så det kan jag inte uttrycka mig om. Jag skällde inte ut Sniper, jag bara lade en taskig kommentar.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här kanske vi ska ta i en musiktråd eller något.

Men för en oinsatt som mig: Så har jag alltid sett Techno som samlingsnamnet för all elektronikmusik, sedan har man subkategorier: Bitpop, Hardstyle, Jumpstyle... Ehm ja, det finns säkert fler.

Hur är det med House? Tillhör det Techno på något sätt? Det låter onekligen rätt lika, om än inte lika dant.

Techno kan man väl säga är lite grunden (eller ja, EDM är väl den absoluta grunden), men stilarna har utvecklats så långt ifrån det nu. Techno tycker jag personligen är dåligt. Ska man hitta en grund till Hardstyle är det bättre att jämföra den med trance. Här är en film på Techno i jämförelse med Trance: http://www.youtube.c...h?v=lTlWfmXIj7I

Släpper den här konversationen nu, alt fortsätter i någon musiktråd som du sa, om någon känner för't.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor