Jazz Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Jag vill hylla att jag kommer gå upp 9.30 imorgon och ge mig ut och springa! Nå? Förtjänar du +rep eller inte? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Nå? Förtjänar du +rep eller inte? Jag förtjänar rep dock inte min kompis som jag skulle spring med eftersom han försov sig..Men jag tvingade upp honom och krävde att vi skulle springa intervaller i en lång backe, snäll som jag är. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Jag vill hylla "Så mycket bättre" på TV4. Skitmysigt program! Fan vad de kommer varandra nära! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Jag vill hylla "Så mycket bättre" på TV4. Skitmysigt program! Fan vad de kommer varandra nära! Jag har hört folk i alla åldrar tala gott om det, ska helt klart kika in i alla fall senaste avsnittet snart, gammalt Petter-fan som man är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Jag har hört folk i alla åldrar tala gott om det, ska helt klart kika in i alla fall senaste avsnittet snart, gammalt Petter-fan som man är! Innan jag såg "Så mycket bättre" trodde jag att Petter var en sån där skitrappare med massa attityd. Fan vad min bild av honom vändes upp och ner! Verkar vara en jävligt trevligt och vettig person! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Innan jag såg "Så mycket bättre" trodde jag att Petter var en sån där skitrappare med massa attityd. Fan vad min bild av honom vändes upp och ner! Verkar vara en jävligt trevligt och vettig person! Bah - en vanlig fördom ni metallare har om hiphopen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Jag vill hylla "Så mycket bättre" på TV4. Skitmysigt program! Fan vad de kommer varandra nära!Mhm! Jag och vänner tittade första på avsnittet när vi förkrökade innan krogen. Det programmet är verkligen en stämningshöjare. Bah - en vanlig fördom ni metallare har om hiphopen! Mhm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Jag vill hylla Weener's låt "Glassromansen"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 (redigerad) Jag vill hylla detta: Redigerad 8 november, 2010 av MyStiC 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2010 Jag vill hylla detta: Det där funkar fan inte, hardstyle är ju till elektronisk musik vad Green Day är till rocken, typ. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Bah - en vanlig fördom ni metallare har om hiphopen! Tyvärr alltför sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Jag vill hylla detta: http://www.youtube.c...h?v=c3AjCXTe5DA Instämmer! Det där funkar fan inte, hardstyle är ju till elektronisk musik vad Green Day är till rocken, typ. Tyst me'rej! Basshunter, Scooter och liknande är den elektroniska musikens Green Day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Instämmer! Tyst me'rej! Basshunter, Scooter och liknande är den elektroniska musikens Green Day.Techno är inte musik. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2010 Jag vill hylla snön! (väntar bara på att felshoe ska stämma in i hyllningssång med mig) Var ute och gled med en polares bil ute i industriområdet tidigare. Nördigt men kul! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Dricka en varm kopp glögg i denna vinterkyla är det nog mysigaste som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Dricka en varm kopp glögg i denna vinterkyla är det nog mysigaste som finns Åh, glögg. Jag längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 (redigerad) Techno är inte musik. Att jämföra Hardstyle med Techno visar bara hur lite du ens kan om området, du kör väl med resonemanget "ALLT LÅTER JU LIKADANT EHE". Var det inte du som skällde ut Sniper för att debattera om något han inte hade en aning om? --- @Djingis: Åh, fyfan, nu måste jag gå och köpa glögg ASAP. Redigerad 10 november, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Att jämföra Hardstyle med Techno visar bara hur lite du ens kan om området, du kör väl med resonemanget "ALLT LÅTER JU LIKADANT EHE". Var det inte du som skällde ut Sniper för att debattera om något han inte hade en aning om? --- @Djingis: Åh, fyfan, nu måste jag gå och köpa glögg ASAP. Det här kanske vi ska ta i en musiktråd eller något. Men för en oinsatt som mig: Så har jag alltid sett Techno som samlingsnamnet för all elektronikmusik, sedan har man subkategorier: Bitpop, Hardstyle, Jumpstyle... Ehm ja, det finns säkert fler. Hur är det med House? Tillhör det Techno på något sätt? Det låter onekligen rätt lika, om än inte lika dant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 Att jämföra Hardstyle med Techno visar bara hur lite du ens kan om området, du kör väl med resonemanget "ALLT LÅTER JU LIKADANT EHE". Var det inte du som skällde ut Sniper för att debattera om något han inte hade en aning om?Förlåt om jag var luddig. Jag menar inte att hardstyle är techno, jag menar att techno är jättedåligt. Hardstyle har jag i princip aldrig lyssnat på, så det kan jag inte uttrycka mig om. Jag skällde inte ut Sniper, jag bara lade en taskig kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2010 (redigerad) Det här kanske vi ska ta i en musiktråd eller något. Men för en oinsatt som mig: Så har jag alltid sett Techno som samlingsnamnet för all elektronikmusik, sedan har man subkategorier: Bitpop, Hardstyle, Jumpstyle... Ehm ja, det finns säkert fler. Hur är det med House? Tillhör det Techno på något sätt? Det låter onekligen rätt lika, om än inte lika dant. Techno kan man väl säga är lite grunden (eller ja, EDM är väl den absoluta grunden), men stilarna har utvecklats så långt ifrån det nu. Techno tycker jag personligen är dåligt. Ska man hitta en grund till Hardstyle är det bättre att jämföra den med trance. Här är en film på Techno i jämförelse med Trance: http://www.youtube.c...h?v=lTlWfmXIj7I Släpper den här konversationen nu, alt fortsätter i någon musiktråd som du sa, om någon känner för't. Redigerad 10 november, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts