SilentViper Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Vill hylla mitt rökande har knappt inte rökt så mycket sen 2 på eftermiddagen tror verkligen jag klarar av att sluta röka om jag kan hålla upp sådär länge och bara rökt få cigg. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Jag vill hylla mig själv! Dragit ner på rökningen med ungefär 90%, enda tillfällena jag röker cigaretter är egentligen bara på fester, och då är det 2-3 stycken. Hållit mig två månader nu nästa måndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2010 Vill hylla mitt rökande har knappt inte rökt så mycket sen 2 på eftermiddagen tror verkligen jag klarar av att sluta röka om jag kan hålla upp sådär länge och bara rökt få cigg. Jag älskar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Jag vann 472,42 kr på en NHL-match. Det vill jag hylla. <3 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Jag vill hylla att om jag vill kan jag se ut ungefär som Johnny Depp. Och så vill jag hylla min flickväns hylla. Och så vill jag hylla att jag har en jäkla vindsvåning vid Liseberg med öppen spis. Och så vill jag hylla att det känns helt okej med tenta på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 AIK Hockey som får mig att le ända fram till på lördag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Vill hylla marabou sensation. Både den med salt och mandlar och caramel & crisp är gudomligt goda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2010 Jag vill hylla själva grejen att det är Maimstream och okka igen. Ni är så roliga, ju. Måste hålla med här. Vem kan liksom INTE fnissa lite åt okkas knasiga signaturbild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2010 Jag vill hylla att jag lyckats lokalisera var felet i att jag inte har någon täckning ligger. Skönt att veta vad man ska göra för att fixa till felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 Jag vill hylla att jag lyckats lokalisera var felet i att jag inte har någon täckning ligger. Skönt att veta vad man ska göra för att fixa till felet. You own an iPhone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2010 You own an iPhone? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2010 Jag vill hylla min katt som ställer sig utanför toaletten och väntar. VARJE gång! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2010 Jag vill hylla att jag lyckats lokalisera var felet i att jag inte har någon täckning ligger. Skönt att veta vad man ska göra för att fixa till felet. Nu vill jag hylla att det nya simkortet har anlänt så nu fungerar täckningen som den ska igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2010 Jag vill hylla Karl Pilkington, som bara så så jädra skön! Älskar när han strosar omkring i Mexico, lyssnandes på Just Can´t Get Enough med Depeche mode i sin tuffa gröna jacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Vill hylla att jag har en brudfri helg för första gången på väldigt, väldigt länge och ikväll är jag även helt ensam. Underbart att få ha lite tid för sig själv ibland måste jag säga . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2010 Mobilt internet <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Lycka är att vara på väg att göra sig i ordning för en tidig natt och en tidig uppstigning på morgonen där efter, men precis innan så tittar man till morgondagens schema och upptäcker att man börjar kl. 13 och bara har ett enda pass på hela dagen. (Liten parentes är att jag hellre hade börjat 8, slutat 10 och sedan haft hela dagen ledigt. Men det ska vi inte bry oss om nu.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2010 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 (redigerad) Jag skulle vilja hylla mig själv och min bättring här på forumet. Förut ansågs jag nog som ett troll, och var mer eller mindre rätt ogillad tror jag. Det känns faktiskt som att jag blivit mer eller mindre mer accepterad här på forumet på senare tid. Känns bra. Redigerad 4 november, 2010 av MyStiC 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2010 Jag vill hylla att jag kommer gå upp 9.30 imorgon och ge mig ut och springa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts