Sniper Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 GTAsajtens nya form! Den har smält in nu, och är jättebehaglig. Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 Jag vill hylla det extremt minimalistiska gränssnittet som OSX har. Mycket trevligt! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 Jag vill hylla det extremt minimalistiska gränssnittet som OSX har. Mycket trevligt! Welcome to the good side! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 Welcome to the good side! Cheers, lol, det är möjligheten till den lill knappen högst upp till höger i vissa program som tar bort en del menyer som man inte använder. Genast så blir det liksom, 5mm menubar isället för 15mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 Cheers, lol, det är möjligheten till den lill knappen högst upp till höger i vissa program som tar bort en del menyer som man inte använder. Genast så blir det liksom, 5mm menubar isället för 15mm. HAHA! Jag har haft Macbook Pro i 3 år snart och aldrig sett den knappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 ALL HAIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Jag vill hylla NK och Stockholms stad i allmänhet. Hur härligt är inte Stockholm? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2010 Jag vill hylla NK och Stockholms stad i allmänhet. Hur härligt är inte Stockholm? Stort plus till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Jag vill hylla mig själv som har stått på mig efter att ha sökt miljarder jobb och väldigt sällan fått svar tillbaka. Nu har jag äntligen fått ett jobb, så det firar jag med en flaska champagne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 (redigerad) Hylla att jag är ledig imorgon! Och att jag lärt mig första gitarrsolot i Cowboy Song av Thin Lizzy. Redigerad 7 oktober, 2010 av _ThuuG 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2010 Och att jag lärt mig första gitarrsolot i Cowboy Song av Thin Lizzy. Omg, det solot är sjukt awesome. Blev inspirerad att sätta mig själv och nöta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 (redigerad) Omg, det solot är sjukt awesome. Blev inspirerad att sätta mig själv och nöta nu Do it! Idag vill jag också hylla gitarrspelande. Har lirat gitarr i 2 timmar i sträck idag och har sjukt ont i fingrarna nu. Jag är dock ganska nöjd över att i princip ha lärt mig spela det andra solot i Cowboy Song riktigt bra (eller ja, ibland går det) på endast dessa två timmar. Lärde mig det första solot igår. Gjorde ett försök att spela in det andra solot med den vanliga microfonen till datorn, vilket väl blev sådär, men man hör vad jag spelar iallafall. Kunde tyvärr inte ha någon bakgrundsmusik för då lät det bara konstigt. Lite screw-up i mitten också men annars är jag nöjd. http://www.upl.gizgiz.nu/files/CBSsolo2.wma Redigerad 8 oktober, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 GTAsajtens nya form! Den har smält in nu, och är jättebehaglig. Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Vill hylla googles nuvarande doodle. Cool, bra och grym! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Vill hylla googles nuvarande doodle. Cool, bra och grym! Ja, den är verkligen riktigt grym! När vi ändå är inne på ämnet så kan jag passa på att hylla Google doodles överlag, tänk vad mycket fakta och miniinformation man fått varje gång man klickat på en ny doodle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2010 Dagens är najs bajs, men jag saknar Pacman-doodlen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Jag vill hylla själva grejen att det är Maimstream och okka igen. Ni är så roliga, ju. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 Jag vill hylla själva grejen att det är Maimstream och okka igen. Ni är så roliga, ju. Naw, gulleplutten! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Jag vill hylla själva grejen att det är Maimstream och okka igen. Ni är så roliga, ju. Ja, det är jätteroligt att de pratar om att onanera framför spegeln, att de hade ett förhållande och deras sexuella angst osv. Jätteroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Ja, det är jätteroligt att de pratar om att onanera framför spegeln, att de hade ett förhållande och deras sexuella angst osv. Jätteroligt.Jag vill inte vara elak, men för att vara en kille i sina bästa år verkar du väldigt sur. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts