Tweak Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Facebooks gilla-funktion! Den väckte liv i en i övrigt ganska tråkig community. Den du och din polare körde var skön. Dock hade jag velat ha en "gillar-inte"-funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Jag älskar att vara helt nyduschad precis innan jag går och lägger mig! Mycket skön känsla Oh yea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Jag älskar att vara helt nyduschad precis innan jag går och lägger mig! Mycket skön känsla Oh yea. Sen vaknar man och inser att man aldrig kommer hinna i tid till bussen för håret står åt alla håll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Sen vaknar man och inser att man aldrig kommer hinna i tid till bussen för håret står åt alla håll Yes. hahaha de är så uselt. VILL HYLLA MITT l4d "lag" för dom är epic, yeah. <3 VICE EXPLOSIVE ALBIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Jag vill hylla folk som inte kan fickparkera och det faktum att jag bor mitt i staden. Hur skulle jag annars roa mig om dagarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Jag vill hylla folk som inte kan fickparkera och det faktum att jag bor mitt i staden. Hur skulle jag annars roa mig om dagarna? Haha, åh vad sådant är roligt att kolla på! Lika då man är på semester om man bor på camping, så sjukt kul att kolla på folk som inte kan backa med husvagnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Gul bil leken! Jag och min bror körde den hela vägen ner till Kroatien i somras. Den är rolig som fan när man inte gör något annat än bara spejar efter gula bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Gul bil leken! Jag och min bror körde den hela vägen ner till Kroatien i somras. Den är rolig som fan när man inte gör något annat än bara spejar efter gula bilar. Leken då man får slå alla runt sig om man ser en gul bil aight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Leken då man får slå alla runt sig om man ser en gul bil aight? Aight dawg. För övrigt en rätt trist lek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Aight dawg. För övrigt en rätt trist lek. Nej, det är ju asroligt! "AAAH! GUL BIL!" *falcon punch* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Nej, det är ju asroligt! "AAAH! GUL BIL!" *falcon punch* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Att sitta vid datorn, äta nåt gott, och kolla på nån skitbra serie och veta att man har flera säsonger framför sig. Då är livet på topp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Vill hylla skatteåtebäringen. Tror jag kommer få mycket pengar tillbaka i år. Och då blir det att köpa longboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Vill hylla skatteåtebäringen. Tror jag kommer få mycket pengar tillbaka i år. Och då blir det att köpa longboard. Offtopic http://www.lifeonaboard.se/ -- Longboards -- Kompletta -- Loaded Dervish Bamboo Komplett Hoppas du köper den. Skulle kunna skriva om hur mycket jag älskar den brädan, men då ljuger jag, då jag aldrig har kört den. Men vad jag älskar den ändå, bara av att ha sett filmer och bilder. Den kommer jag beställa snart, inom någon månad, för jag är trött på min Sector 9 bräda. Hoppas du inte köper någon Sector 9 eller liknande serietillverkade brädor, utan satsa på kvalité direkt. Och när du köpt brädan hoppas jag på gud att du kommer och hälsar på mig i Oslo så ska vi åka nedför Holmenkollenvägen. Vilken evighetsbacke det är. Kolla på filmen och vid 6,45 kommer de i en korsning, svänger man in till vänster kommer man till min lägenhet. Kan säga att de kör inte hela backen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Offtopic http://www.lifeonaboard.se/ -- Longboards -- Kompletta -- Loaded Dervish Bamboo Komplett Hoppas du köper den. Skulle kunna skriva om hur mycket jag älskar den brädan, men då ljuger jag, då jag aldrig har kört den. Men vad jag älskar den ändå, bara av att ha sett filmer och bilder. Den kommer jag beställa snart, inom någon månad, för jag är trött på min Sector 9 bräda. Hoppas du inte köper någon Sector 9 eller liknande serietillverkade brädor, utan satsa på kvalité direkt. Och när du köpt brädan hoppas jag på gud att du kommer och hälsar på mig i Oslo så ska vi åka nedför Holmenkollenvägen. Vilken evighetsbacke det är. Kolla på filmen och vid 6,45 kommer de i en korsning, svänger man in till vänster kommer man till min lägenhet. Kan säga att de kör inte hela backen heller. 84ep2RSO0Aw Verkar onekligen vara en jävligt bra bräda. Lite häftig prisklass för en student dock. Det tråkiga med Kalmar är att det inte finns en enda backe någonstans, så en hel del utflykter kommer det bli. Edit* Vilken jävla backe! Den SKA jag åka någongång! Har för övrigt en polare som kommer köpa Dervish till sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Mornar efter ett lov eller en helg. Det är en speciell känsla när man tvingar upp sig själv och man känner sig sådär halvpigg! Älskar känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Stora machokillar med väldigt små, flashiga trendaffärspapperspåsar i näven. Hahaha, åååh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Offtopic Och när du köpt brädan hoppas jag på gud att du kommer och hälsar på mig i Oslo så ska vi åka nedför Holmenkollenvägen. Vilken evighetsbacke det är. Kolla på filmen och vid 6,45 kommer de i en korsning, svänger man in till vänster kommer man till min lägenhet. Kan säga att de kör inte hela backen heller. Jag brukar tillbringa somrar i Geiranger, har sett att de spelar in longboard-filmer på vägen ner längst med fjället. Kan tänka mig att det är sjukt häftigt. 1000m fallhöjd, är ju ganska najs. Trollstigen finns ju där i närheten också. Hittade en artikel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Mornar efter ett lov eller en helg. Det är en speciell känsla när man tvingar upp sig själv och man känner sig sådär halvpigg! Älskar känslan Död åt dig On a more serious note: längtar verkligen till dagen jag har mognat tillräckligt för att kunna känna något ljus på sådana morgnar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Död åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts