Eudoros Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Hur mysigt är inte Morden i Midsomer egentligen? Fan, att krypa ned i soffan med ett par varma mackor, trevligt sällskap och Morden i Midsomer är ju verkligen helylle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Vill hylla min envis het jag har när inte saker går som jag vill eller att jag ger upp rätt så lätt. Skulle byta kamrem på kompisens bil fick inte bort den så jag stog och pillade ett tag tills jag vart förbannad och slängde iväg verktyget in i ett skåp. Men efter 5-10min så tog jag tag i det ändå och gick tillbaks och tillslut så fixade jag till det så jag fick bort kamremen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 (redigerad) Jag vill hylla GTASajtens nya layout för smartphones. Knasigt bra! Fungerar helt perfekt med iPhones. Enda tråkiga är nog att den bara visar profilbilderna istället för avatarer. Redigerad 2 september, 2010 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Såg Fångarna på fortet häromnatten, bland det mest flippade jag har sett på tv på länge. Otroligt underhållande, men inte direkt i det syftet det är tänkt att vara underhållande. Gunde stryker omkring med en fylleblick som heter duga, brölar, "barhänger", spexar och är allmänt skev i ballongen. Pernilla Wahlgren presterar hårt i grenen "största stolpskott". Hon skulle ta sig upp på ett rullband och istället för att ställa sig på kanten och försöka hoppa på bandet, så typ kryper hon upp på skiten och fastnar sittandes i repet längst bak. "Jag förstod bara inte hur man skulle göra". DET ÄR ETT JÄVLA RULLBAND!? "Oj, jag hade precis börjat tänka ut svaret" invänder hon snabbt när hon blir golvad av Anna Book junior i gåttornet. Apropå "Bebé Fouras"... jag menar... vafan. Grädden på moset är ju Benjamin Wahlgren, Sveriges äckligaste unge, kan han inte bara gå och självdö? Dvärgarna är ju ett annat sjukt inslag, kort sagt utför de slavsysslor och gör tummen upp framför kameran när ett lag lyckas vinna en nyckel, till tonen av ett Super Mario-pling. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Dvärgarna är ju ett annat sjukt inslag, kort sagt utför de slavsysslor och gör tummen upp framför kameran när ett lag lyckas vinna en nyckel, till tonen av ett Super Mario-pling. It's funny cuz it true Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 (redigerad) Fångarna på Fortet är sjukt kul att se på! Men nu när du listar alla konstigheter så börjar jag inse att det faktiskt är en jävligt konstig programform. Men en jävligt härlig konstig plattform! Redigerad 2 september, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Såg Fångarna på fortet häromnatten, bland det mest flippade jag har sett på tv på länge. Otroligt underhållande, men inte direkt i det syftet det är tänkt att vara underhållande. Gunde stryker omkring med en fylleblick som heter duga, brölar, "barhänger", spexar och är allmänt skev i ballongen. Pernilla Wahlgren presterar hårt i grenen "största stolpskott". Hon skulle ta sig upp på ett rullband och istället för att ställa sig på kanten och försöka hoppa på bandet, så typ kryper hon upp på skiten och fastnar sittandes i repet längst bak. "Jag förstod bara inte hur man skulle göra". DET ÄR ETT JÄVLA RULLBAND!? "Oj, jag hade precis börjat tänka ut svaret" invänder hon snabbt när hon blir golvad av Anna Book junior i gåttornet. Apropå "Bebé Fouras"... jag menar... vafan. Grädden på moset är ju Benjamin Wahlgren, Sveriges äckligaste unge, kan han inte bara gå och självdö? Dvärgarna är ju ett annat sjukt inslag, kort sagt utför de slavsysslor och gör tummen upp framför kameran när ett lag lyckas vinna en nyckel, till tonen av ett Super Mario-pling. Dvärgarna är ju ett annat sjukt inslag, kort sagt utför de slavsysslor och gör tummen upp framför kameran när ett lag lyckas vinna en nyckel, till tonen av ett Super Mario-pling. Dvärgarna är ju ett annat sjukt inslag, kort sagt utför de slavsysslor kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Såg Fångarna på fortet häromnatten, bland det mest flippade jag har sett på tv på länge. Otroligt underhållande, men inte direkt i det syftet det är tänkt att vara underhållande. Gunde stryker omkring med en fylleblick som heter duga, brölar, "barhänger", spexar och är allmänt skev i ballongen. Pernilla Wahlgren presterar hårt i grenen "största stolpskott". Hon skulle ta sig upp på ett rullband och istället för att ställa sig på kanten och försöka hoppa på bandet, så typ kryper hon upp på skiten och fastnar sittandes i repet längst bak. "Jag förstod bara inte hur man skulle göra". DET ÄR ETT JÄVLA RULLBAND!? "Oj, jag hade precis börjat tänka ut svaret" invänder hon snabbt när hon blir golvad av Anna Book junior i gåttornet. Apropå "Bebé Fouras"... jag menar... vafan. Grädden på moset är ju Benjamin Wahlgren, Sveriges äckligaste unge, kan han inte bara gå och självdö? Dvärgarna är ju ett annat sjukt inslag, kort sagt utför de slavsysslor och gör tummen upp framför kameran när ett lag lyckas vinna en nyckel, till tonen av ett Super Mario-pling. Hahaha! så sant, underbar post! Gunde säger faktiskt väldigt mycket konstiga saker under ett program. Men det är sjukt underhållande att höra hur han bildar meningar, då han ofta lägger orden i konstig ordning. Pernilla Wahlgren var pinsam i det programmet hon var med i. Hon utförde inte en enda gren på korrekt sätt. Bebé Fouras är ju så jävla underbar, står där uppe och sliskar sig och pratar med en jättesliskig röst. Precis som han gör i det där barnprogrammet där han är sagoberättare. Kände igen rösten direkt! Sjukt egentligen att han är sagoberättare på barnkanalen med det där sliskutseendet och den där sliskrösten. Så till sist, Benjamin. Jag skrattade så jag fick tårar i ögonen när han kramade en av dvärgarna, när dvärgen i fråga egentligen bara ville ha nyckeln som laget precis hade fixat. Snacka om att missbedöma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 Du med din jävla trumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Såg Fångarna på fortet häromnatten, bland det mest flippade jag har sett på tv på länge. Otroligt underhållande, men inte direkt i det syftet det är tänkt att vara underhållande. Gunde stryker omkring med en fylleblick som heter duga, brölar, "barhänger", spexar och är allmänt skev i ballongen. Pernilla Wahlgren presterar hårt i grenen "största stolpskott". Hon skulle ta sig upp på ett rullband och istället för att ställa sig på kanten och försöka hoppa på bandet, så typ kryper hon upp på skiten och fastnar sittandes i repet längst bak. "Jag förstod bara inte hur man skulle göra". DET ÄR ETT JÄVLA RULLBAND!? "Oj, jag hade precis börjat tänka ut svaret" invänder hon snabbt när hon blir golvad av Anna Book junior i gåttornet. Apropå "Bebé Fouras"... jag menar... vafan. Grädden på moset är ju Benjamin Wahlgren, Sveriges äckligaste unge, kan han inte bara gå och självdö? Dvärgarna är ju ett annat sjukt inslag, kort sagt utför de slavsysslor och gör tummen upp framför kameran när ett lag lyckas vinna en nyckel, till tonen av ett Super Mario-pling. Håller med i stort sett allt du skriver. Grymt underhållande program, extra stort plus till Bebé och dvärgarna, de var överlägset bäst hela serien igenom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2010 Jag vill rakt av hylla Kebab i all allmänhet. Forumets skönaste snubbe utan tvekan! Du har verkligen gett mig många skratt genom nätterna! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Jag vill rakt av hylla Kebab i all allmänhet. Forumets skönaste snubbe utan tvekan! Du har verkligen gett mig många skratt genom nätterna! No homo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2010 No homo?No homo! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Jag vill hylla, jag vill kramas, jag vill älska med Mac. Jag älskar Mac. Varför finns det ens något annat? Bara en uppmaning till alla som ska köpa en nya dator, gör som jag, köp en Mac. Har suttit i 10 månader med min Mac nu och försökt hittat någon dålig ur den, men fan heller. Var bara tvungen... ( ) ( ) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Jag vill hylla The Goodbye Look som har gett mitt band två väldigt bra recensioner. Den senaste från vår spelning med YPOFH. http://www.thegoodbyelook.se/2010/09/tim-face-berlin-pa-fangelset-39.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 Jag vill hylla beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Jag vill rakt av hylla Kebab i all allmänhet. Forumets skönaste snubbe utan tvekan! Du har verkligen gett mig många skratt genom nätterna! Gud vad glad jag blev när jag läste det där. Mycket kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Även fast Djurgårn förlorade måt Åtvidaberg så kom det något gott. aik trillade ner på nedflyttningsplats. Coca-cola är fan skitgott! Heja plastköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Även fast Djurgårn förlorade måt Åtvidaberg så kom det något gott. aik trillade ner på nedflyttningsplats. Coca-cola är fan skitgott! Heja plastköping. Härlig match som avnjöts på plats. Lite av ett tröstmål för Dif på slutet där Av någon konstig anledning hade ju Thompson Möller inne från start trots att han såg blek ut rakt igenom. sen gjorde han helt plötsligt ett mål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 GTAsajtens nya form! Den har smält in nu, och är jättebehaglig. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts