VaXXoR Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Det regnoväder vi har just nu, rain makes me happy. Håller med, ska ta en regnpromenad här i Huddinge snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Håller med, ska ta en regnpromenad här i Huddinge snart Tog en nyligen här i Västerhaninge, underbart. Det är ingen ute, det är halvmörkt, det enda man hör är regnet som slår emot paraplyet. Så härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Själv tog jag en runda i spåret. Härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Jag vill hylla att GTAsajten är uppe 24/7! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 Att jag är uppe så här sent, det är värt att hyllas. För det betyder att mitt sommarjobb är slut och jag inte behöver lägga mig vid 23 varje kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Jag vill hylla min iPod. Vad vore man utan den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Jag vill hylla min iPod. Vad vore man utan den? I'm happy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Crunk med Ulf Danielsson, professor i teoretisk fysik, i lurarna på promenaden hem är magiskt. Lyssnarens guide till galaxen Sommar i P1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2010 Crunk med Ulf Danielsson, professor i teoretisk fysik, i lurarna på promenaden hem är magiskt. Lyssnarens guide till galaxen Sommar i P1 Hell yeah! Lyssnade på hans sommarprogram, visste inte att han hade en till programserie. Tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2010 Måste fan hylla riktigt fin HD! Ögonorgasm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Man måste bara älska det här mysiga regn/åskvädret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 Alice Cooper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2010 Trafikverkets telefonsupport! Tog 45 sekunder att flytta mitt teoriprov från en ort till en annan. Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2010 Från Klagomuren! Mig själv för jag inte har gjort något produktivt alls denna sommar! Var planerat en roadtrip Festival Besök i Stockholm Besök i Göteborg Fått ordning på bandet Inte ett piss har hänt, jag hatar mig själv så grymt mycket just nu! Jag vill hylla mig själv för att ha varit ordentligt produktiv den här sommaren! Åkte på en roadtrip när Hultsfred vart inställt Var på Arvika veckan efter Åker till stockholm imorn Har planerat göteborgsresa till hösten eftersom att jag inte pallade Liseberg i år igen Skaffat ny flickvän som är den bästa jag vet Gjort allmänt mycket och knappt varit ledig en sekund. KÄNNS GRYMT! Och så himla mycket inte typiskt mig. Vilket jag vill hylla mig själv för. Att jag har kommit ur det där med att på sommaren gör jag ingenting. Så nu ska jag ut o klippa gräset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Vill hylla den här kommentaren på TV6:s sida för Erik och Mackan: Skrivet av stewe Friday 20.08, 18:16. "Ni är så jävla sköna kör för fan kör" Så spontan och uppriktigt lycklig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Nu vill jag hylla att jag ÄNTLIGEN kan förbli inloggad på min hotmail även fast jag startar om webbläsaren/datorn. Har inte gjort något för att det ska vara så, det är bara att tacka och ta emot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2010 Jag vill hylla alla er GTASajtare! Tänk hur tråkig vardag man hade haft utan det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2010 Jag vill hylla alla er GTASajtare! Tänk hur tråkig vardag man hade haft utan det här forumet. *tar åt mig all ära* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 (redigerad) Dessutom vill jag hylla Mark, Gof och SimonJ som grattade mig på min 20-årsdag igår (Klockan är efter 00:00) Tack grabbar Redigerad 26 augusti, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2010 Dessutom vill jag hylla Mark, Gof och SimonJ som grattade mig på min 20-årsdag igår (Klockan är efter 00:00) Tack grabbar Grattis, välkommen in i klubben! Ses på Systemet! Vill hylla bilder från glada tider, man blir glad av att titta på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts