The Dude Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Jag önskar hylla Kebabs återkomst från lumpen, och hur han postar i alla trådar som höll på att bilda att utdöende forum. Men nu är vi tillbaka igen (visst!?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Jag önskar hylla Kebabs återkomst från lumpen, och hur han postar i alla trådar som höll på att bilda att utdöende forum. Men nu är vi tillbaka igen (visst!?) Ja, och att Lajjan verkar vara hemma igen! Även fast jag bara sett till honom på Facebook än så länge. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2010 Hyllar semesterlönen. 2010-06-24 | Löneinsättning | 23 237,52 | Saldo | 303199,88 Det går bra nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Jag vill hylla att Spotify äntligen har lagt upp Painstation. http://open.spotify.com/track/7y2zbj7WwOBggP93EKv90q elska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2010 Vi hylla att jag ätligen tycker om potatissallad! Hur kan man inte tycka om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Hyllar semesterlönen. 2010-06-24 | Löneinsättning | 23 237,52 | Saldo | 303199,88 Det går bra nu.. GZ! Själv får man vänta ytterliggare en månad innan första lönen kommer in, sucks! ----------- Vill hylla VM, pizza och goda vänner, awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2010 Jag vill för fan hylla att jag kom in på mitt förstahandsval till gymnasiet, Specialutformat Estetiskt Program Film! Awesome shit is awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2010 Vill hylla min flickvän som faktiskt hade rätt om att vi får Studiebidrag den här månaden, trots att jag bara gick fyra dagar i skolan + student. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Vill hylla det otroliga sköna åskvädret som drog förbi oss tidigare idag. ÄNTLIGEN ordentlig åska och ingen jävla fjantig smäll som försvinner på direkten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2010 Torr i ögonen när jag sitter vid datorn med linser. Skärmen ser större ut när jag har linser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Vill hylla min nya mobil som gör att jag kan surfa in på GTAsajten på jobbet, i bilen, överallt... en Xperia blev det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 Att diverse intressant FBI-litteratur ges ut av dom själva är värt att hylla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2010 REGN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2010 REGN. FUCK THAT! Visst kan det få komma regn, men det behöver ju inte vara 10 minuter av helvetes regn och åska, strömavbrott och allt annan skit, för att sedan sluta lika snabbt igen och lämna oss med kvav luft och ingen ström. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Jag vill hylla att min bror ÄNTLIGEN har flyttat ut från min lägenhet. Han har inget internet än, så han kommer spendera dagarna hos mig - men nätterna är jag själv och får äntligen sova i min säng igen. Det är förmodligen värt att nämna att jag har sovit på en soffa de närmsta 2 - 3 månaderna. Till och med hemma hos mina föräldrar fick jag sova på en soffa och brorsan sov i sängen. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Fläktar. Utan de två fläktar jag har surrandes inne på mitt rum hade jag inte kunnat sitta här. Jävla värme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2010 Jag vill hylla Sims 3. Dagarna känns snabbare med mummel-språk och helt ologiska saker som händer. Jag gillart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/files/sdfffffds.png :D Redigerad 21 juli, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2010 http://upl.gizgiz.nu/files/sdfffffds.png :D Skulle tycka det va nice om det inte va för att jag vande mig vid nedström på ca 60 förrförra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Det regnoväder vi har just nu, rain makes me happy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts