eXotic Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Dude - en sådan, lätt rostad, med smör, ost, och apelsinmarmelad. Får munnen att vattnas bara man tänker på det. Men fan, det kan inte vara bra för kärlen. Jasså? Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Jasså? Varför inte? Jag är ingen kostexpert, men... Vitt bröd, smör, ost, marmelad. Det är väl ingen hälsokur direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 Känslan av att fått utlösning 12 gånger på fyra timmar!Nachotallrik!Hilda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Att bo i tältAlkohol och andra drogerMusikMänniskor Kom hem från Sweden Rock Festival igår, och vill inget annat än att åka tillbaka! Två veckor till Peace & Love, och jag är sjukt taggad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Det underbara vädret här nere på Rhodos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Vill hylla grannen som hållde upp dörren när hon kom precis ut från miljöboden så slog dörren nästan igen så såg hon mig och tog precis tag i dörren när jag kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 Vill hylla grannen som hållde upp dörren när hon kom precis ut från miljöboden så slog dörren nästan igen så såg hon mig och tog precis tag i dörren när jag kom. I byxan? HEehehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2010 I byxan? HEehehehe. *fnizz* -- Vill hylla mig själv för jag är så jävla awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2010 Jag vill hylla Sir Paul McCartney som fyller 68 idag. Enastående artist med ett väldigt gott hjärta - grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Jag vill hylla Grooveshark som jag tycker är många gånger bättre än Spotify. De har nu fixat mobilapp till iPhone, de har INGEN reklam och även rätt schyssta bonusar om man skaffar VIP... Vilket kostar 3 dollar i månaden! Största fördelen är förstås att de har alla låtar man kan tänka sig (Beatles? Jajjemän. Metallica? You know it. Headhunterz? JA! <3). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Jag vill hylla Grooveshark som jag tycker är många gånger bättre än Spotify. De har nu fixat mobilapp till iPhone, de har INGEN reklam och även rätt schyssta bonusar om man skaffar VIP... Vilket kostar 3 dollar i månaden! Största fördelen är förstås att de har alla låtar man kan tänka sig (Beatles? Jajjemän. Metallica? You know it. Headhunterz? JA! <3). Mycket imponerande urval av musik, hittade en hel del artister, och många låtar, som inte finns på Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2010 Är det lagligt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Är det lagligt då? Is Grooveshark legal? Grooveshark is 100% legal. It is our aim to revolutionize the way you listen to music, and we intend to do so in a completely legal manner. Artists and labels are compensated every single time a song is streamed from Grooveshark. If anyone is opposed to their content being on Grooveshark, we will happily remove it, but we would much prefer to pay them! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Nej Utveckla, eller undvik att säga sådant precis efter att någon framför ett bättre bevis på motsatsen till det du förespråkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 Vill hylla stekt bacon med ägg, fyfan vad gott det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 25+, en kall öl, cigg i munnen och en gitarr sittandes under ett träd. Now that's a hyllning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2010 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Jag vill hylla... STELLHELL! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=49241 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2010 Det hör väl egentligen inte hemma i den här tråden, men.. Grooveshark befinner sig i samma gråzon som The Pirate Bay gör. Man har uppe massor av material som man inte har rättigheter till..men det luriga i affären är att de själva (åtminstonde försöker frigöra sig från det) inte har något ansvar för det hela, utan att man anger att uppladdarna är ansvariga för materialet. Här kan hittas en lista på alla bolag de har avtal med..men det man kan notera är t ex att av de fyra största skivbolagen (Sony Music Entertainment, Universal Music Group, Warner Music Group och EMI) har man ett avtal med ett av dem (EMI, det avtalet kom till efter att EMI stämt dem förresten). Så sent som i Mars stämde Pink Floyd dem..och vann givetvis. Min gissning är att så länge det är så pass litet som det är nu så kommer det inte att hända någonting särskilt snabbt (de har andra, högre prioriteringar)..men om de växer så.. Sedan tror jag förvisso att Plaisir med sin fråga undrade om det var lagligt att använda. Whatever, Grooveshark 4 life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts