Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag önskar hylla att jag har lånat en polares monsterdator och äntligen kan lira GTA IV! (på tiden!)

Så vad jag sitter med är

40" FullHD-TV

Z-5500 ljudsystem

Core i7

6 GB ram

Radeon HD 5970 (!)

Perfekt för en regnig dag som denna.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag önskar hylla att jag har lånat en polares monsterdator och äntligen kan lira GTA IV! (på tiden!)

Så vad jag sitter med är

40" FullHD-TV

Z-5500 ljudsystem

Core i7

6 GB ram

Radeon HD 5970 (!)

Perfekt för en regnig dag som denna.

Vad tycker du om spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill hylla Guns N' Roses Use Your Illusion I & II - World tour in Tokyo. Så sjukt najs!

Edit: Och att jag typ är klar med allt för det här läsåret sedan jag ikväll blivit klar med den satir jag skulle skriva för MVG i svenska B. :D

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla att pappa beställt snabbare internet! 6-8 mbit/s är rejält mycket bättre än det vi hade förut!

Min farsa har också gjort det. Dock hade vi 8/8 fiber förut och får nu 6-8 ADSL.. Men det ska uppgraderas till 12-24 ADSL.. och det jag vill hylla är att vi återfår trådlös router! Vilket är skönt nu när jag har bärbar :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste hylla en grej.

Min klass har då aldrig varit särskilt så kallat klasspatriotisk. Jag har ogillat den ganska rejält under dessa tre åren och mest hängt med båda de andra parallellklasserna med tanke på att jag gillar folket mer i dem.

Men idag (skolavslutningen) så lät det helt annorlunda i Vännäs.

Det är en tradition här i kommunen att alla nior som går ut åker på traktorflak, precis som att det är en tradition att åka flak när man tar studenten på andra håll.

Våran klass är(var) ju som sagt den minst patriotiska och ptja... Det skreks mest från våran vagn av alla de tre stycken som kördes. Jag insåg hur mycket man tagit folket i klassen för givet, dom flesta har faktiskt gått i samma klass med varandra enda sedan dagis, och det är runt tolv år. Nästan hela livet. Och nu börjar jag i Umeå på gymnasium till hösten och för första gången kommer jag troligast knappt känna en enda person i klassen. Det är en udda känsla. Men som sagt så hyllar jag våran klass till slut, det var ändå tre tonårsår som man nog aldrig glömmer.

Jag slutar med att citera Fall Out Boy

"One night and one more time.

Thanks for the memories,

Even though they weren't so great."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor