Gof Skrivet 5 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2010 Min flickvän är så förbaskat jävla bra på att laga mat. Nu kom hon och gav mig någonting av kyckligen hon lagar atm. Det var gott. Väldigt gott. MUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 5 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2010 Jag vill fan hylla alla fina tjejer som kommer med solskenet. Kortkorta, tajta jeans-shorts samt röd- och vitrandiga toppar på ursmäckra brudar förgyller vardagen nu när solen kikar fram. Now that's a hyllning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2010 Jag vill hylla mig själv idag för att jag har börjat styra upp ett liv! Vart ute mer än vanligt nu, börjat gymma och tänka på hälsan. Slutar nu med onyttigheter också, kan behövas. Får i mig för mycket coca cola och sånt skit! Life is guuuud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Jag vill hylla att jag är den högst rankade Abeln i Sverige på Super Street Fighter 4. Och #43 i Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 (redigerad) Jag önskar hylla att jag har lånat en polares monsterdator och äntligen kan lira GTA IV! (på tiden!) Så vad jag sitter med är 40" FullHD-TV Z-5500 ljudsystem Core i7 6 GB ram Radeon HD 5970 (!) Perfekt för en regnig dag som denna. Redigerad 7 juni, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Jag önskar hylla att jag har lånat en polares monsterdator och äntligen kan lira GTA IV! (på tiden!) Så vad jag sitter med är 40" FullHD-TV Z-5500 ljudsystem Core i7 6 GB ram Radeon HD 5970 (!) Perfekt för en regnig dag som denna. Vad tycker du om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 Vad tycker du om spelet? 5 av 5! Jag har faktiskt spelat en del innan på min laptop men det var inte så tillfredsställande så jag la av efter några timmar, men nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2010 (redigerad) Vill hylla Guns N' Roses Use Your Illusion I & II - World tour in Tokyo. Så sjukt najs! Edit: Och att jag typ är klar med allt för det här läsåret sedan jag ikväll blivit klar med den satir jag skulle skriva för MVG i svenska B. Redigerad 7 juni, 2010 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 Känslan att veta att en ny dator är beställd när man överlevt 5 år med en trött jävel som inte ens var bra när man köpte den är ganska... skön. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 Vill hylla Guns N' Roses Use Your Illusion I & II - World tour in Tokyo. Så sjukt najs! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2010 Känslan att veta att en ny dator är beställd när man överlevt 5 år med en trött jävel som inte ens var bra när man köpte den är ganska... skön. :3 lol när du klagade på fpsen när vi gibbade CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Jag vill hylla Pågen Äntligen Subs. Jävlar i mig vilket gott bröd det är!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Jag vill hylla Pågen Äntligen Subs. Jävlar i mig vilket gott bröd det är!! Jag åt såna ett tag, men sen blev de helt plötsligt äckliga. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Jag åt såna ett tag, men sen blev de helt plötsligt äckliga. :( Jag har käkat till och från i något år nu. Det är fortfarande lika gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Jag vill hylla att pappa beställt snabbare internet! 6-8 mbit/s är rejält mycket bättre än det vi hade förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2010 Jag vill hylla att pappa beställt snabbare internet! 6-8 mbit/s är rejält mycket bättre än det vi hade förut! Min farsa har också gjort det. Dock hade vi 8/8 fiber förut och får nu 6-8 ADSL.. Men det ska uppgraderas till 12-24 ADSL.. och det jag vill hylla är att vi återfår trådlös router! Vilket är skönt nu när jag har bärbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Det är galet skönt att bli klar med skolarbeten den sista dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Måste hylla komplett lite - det tog dem 1.5 dag att leverera en TV fram till postlådan, effektivitet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 10 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2010 Måste hylla en grej. Min klass har då aldrig varit särskilt så kallat klasspatriotisk. Jag har ogillat den ganska rejält under dessa tre åren och mest hängt med båda de andra parallellklasserna med tanke på att jag gillar folket mer i dem. Men idag (skolavslutningen) så lät det helt annorlunda i Vännäs. Det är en tradition här i kommunen att alla nior som går ut åker på traktorflak, precis som att det är en tradition att åka flak när man tar studenten på andra håll. Våran klass är(var) ju som sagt den minst patriotiska och ptja... Det skreks mest från våran vagn av alla de tre stycken som kördes. Jag insåg hur mycket man tagit folket i klassen för givet, dom flesta har faktiskt gått i samma klass med varandra enda sedan dagis, och det är runt tolv år. Nästan hela livet. Och nu börjar jag i Umeå på gymnasium till hösten och för första gången kommer jag troligast knappt känna en enda person i klassen. Det är en udda känsla. Men som sagt så hyllar jag våran klass till slut, det var ändå tre tonårsår som man nog aldrig glömmer. Jag slutar med att citera Fall Out Boy "One night and one more time. Thanks for the memories, Even though they weren't so great." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Jag vill hylla Pågen Äntligen Subs. Jävlar i mig vilket gott bröd det är!! Dude - en sådan, lätt rostad, med smör, ost, och apelsinmarmelad. Får munnen att vattnas bara man tänker på det. Men fan, det kan inte vara bra för kärlen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts