Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag vill hylla Red Dead Redemption. Antagligen det bästa spelet jag någonsin kört.

Oufh, jag får vänta ytterliggare några dagar innan jag får spela ;).

-----------------

Jag vill hylla spontanfotboll, fan så skoj det är, och ikväll blir det mer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår förlorade världen ännu en musikhjälte. Paul Gray, bassist i Slipknot, hittades död på ett hotellrum. En otroligt stor förlust som drabbar ett helt band. Slipknot har en gång sagt att när någon lämnar Slipknot så är inte cirkeln längre komplett. The Nine kommer inte existera längre. Nu när en metalhjälte går i graven, så kan vi nog även se slutet av ett av världens mest framgångsrika och betydelsefulla band.

Detta är en hyllning till en väldigt betydelsefull person som var en av grundarna bakom världens bästa band.

Vila i frid, Paul Gray.

Paul_gray_1171179_0.jpg

Redigerad av Mark
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla min mormor som har betytt otroligt mycket för mig. Hon har varit den mest speciella av mina mor- och farföräldrar med hennes gotländska dialekt och humor. Jag var hennes första barnbarn så vi hade alltid en speciell relation till varandra. Hon var otroligt omtänksam och generös, och även om tågresorna till henne var de tråkigaste jag visste så var det alltid skönt att vara där och ta det lugnt i ett par dagar. När hon hade hund var vi ute med den hela dagar och när hon bodde i Härnösand trampade vi runt i skogarna och hon spred alltid glädje omkring sig.

Hon gick bort igår. Jag känner en enorm saknad redan och det känns overkligt att jag aldrig mer kommer att få träffa henne. Jag sitter med ett så otroligt dåligt samvete för att hon för några dagar sedan bad mig ringa henne för att prata, men jag har haft en del saker att göra och därför glömt av det.

Vila i frid mormor, jag älskar dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla min mormor som har betytt otroligt mycket för mig. Hon har varit den mest speciella av mina mor- och farföräldrar med hennes gotländska dialekt och humor. Jag var hennes första barnbarn så vi hade alltid en speciell relation till varandra. Hon var otroligt omtänksam och generös, och även om tågresorna till henne var de tråkigaste jag visste så var det alltid skönt att vara där och ta det lugnt i ett par dagar. När hon hade hund var vi ute med den hela dagar och när hon bodde i Härnösand trampade vi runt i skogarna och hon spred alltid glädje omkring sig.

Hon gick bort igår. Jag känner en enorm saknad redan och det känns overkligt att jag aldrig mer kommer att få träffa henne. Jag sitter med ett så otroligt dåligt samvete för att hon för några dagar sedan bad mig ringa henne för att prata, men jag har haft en del saker att göra och därför glömt av det.

Beklagar sjukt mycket, det är otroligt tufft att förlora mor- och farföräldrar. Låter som en skön mormor. Försök att inte gräma dig över att du inte ringde, det kommer bara leda till ont för dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beklagar sorgen. Vet hur det vart när gammelmormor gick bort för ca 3 månader sen skulle bli 105år denna månad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oufh, jag får vänta ytterliggare några dagar innan jag får spela :(.

-----------------

Jag vill hylla spontanfotboll, fan så skoj det är, och ikväll blir det mer ;)

Om du redan vet vid 13-tiden att du ska spela vid fotboll under kväll så är det ju inte särskilt spontant. :)

Edit: Jag vill hylla att klockan är 3:39 och att jag nyss hörde en fågel, det tycker jag är en sommarkänsla!

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag var helt säker på att du menade alla fina tjejer som kommer med solskenet. Men icke.

Sommaren är här och jag är klar med allt skolarbete. Balen i söndags, utgång i onsdags, massa parkhäng och allmänt slappande hela tiden. :mellow:

Jag vill fan hylla alla fina tjejer som kommer med solskenet. Kortkorta, tajta jeans-shorts samt röd- och vitrandiga toppar på ursmäckra brudar förgyller vardagen nu när solen kikar fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor