Renard Skrivet 24 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 Jag vill hylla Red Dead Redemption. Antagligen det bästa spelet jag någonsin kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 24 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 Jag vill hylla Red Dead Redemption. Antagligen det bästa spelet jag någonsin kört. Oufh, jag får vänta ytterliggare några dagar innan jag får spela . ----------------- Jag vill hylla spontanfotboll, fan så skoj det är, och ikväll blir det mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 (redigerad) nvm Redigerad 24 maj, 2010 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2010 Youtube Facebook Flashback Wow-europe DeviantART MMA Tracker 4chan Sherdog MMO-champion Nyaatorrents <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 (redigerad) Igår förlorade världen ännu en musikhjälte. Paul Gray, bassist i Slipknot, hittades död på ett hotellrum. En otroligt stor förlust som drabbar ett helt band. Slipknot har en gång sagt att när någon lämnar Slipknot så är inte cirkeln längre komplett. The Nine kommer inte existera längre. Nu när en metalhjälte går i graven, så kan vi nog även se slutet av ett av världens mest framgångsrika och betydelsefulla band. Detta är en hyllning till en väldigt betydelsefull person som var en av grundarna bakom världens bästa band. Vila i frid, Paul Gray. Redigerad 25 maj, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 Paul Gray ^this Finns det någon info på hur han dog förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2010 ^this Finns det någon info på hur han dog förresten? Inget officiellt än, men mest troligt överdos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Jag vill hylla min mormor som har betytt otroligt mycket för mig. Hon har varit den mest speciella av mina mor- och farföräldrar med hennes gotländska dialekt och humor. Jag var hennes första barnbarn så vi hade alltid en speciell relation till varandra. Hon var otroligt omtänksam och generös, och även om tågresorna till henne var de tråkigaste jag visste så var det alltid skönt att vara där och ta det lugnt i ett par dagar. När hon hade hund var vi ute med den hela dagar och när hon bodde i Härnösand trampade vi runt i skogarna och hon spred alltid glädje omkring sig. Hon gick bort igår. Jag känner en enorm saknad redan och det känns overkligt att jag aldrig mer kommer att få träffa henne. Jag sitter med ett så otroligt dåligt samvete för att hon för några dagar sedan bad mig ringa henne för att prata, men jag har haft en del saker att göra och därför glömt av det. Vila i frid mormor, jag älskar dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Jag vill hylla min mormor som har betytt otroligt mycket för mig. Hon har varit den mest speciella av mina mor- och farföräldrar med hennes gotländska dialekt och humor. Jag var hennes första barnbarn så vi hade alltid en speciell relation till varandra. Hon var otroligt omtänksam och generös, och även om tågresorna till henne var de tråkigaste jag visste så var det alltid skönt att vara där och ta det lugnt i ett par dagar. När hon hade hund var vi ute med den hela dagar och när hon bodde i Härnösand trampade vi runt i skogarna och hon spred alltid glädje omkring sig. Hon gick bort igår. Jag känner en enorm saknad redan och det känns overkligt att jag aldrig mer kommer att få träffa henne. Jag sitter med ett så otroligt dåligt samvete för att hon för några dagar sedan bad mig ringa henne för att prata, men jag har haft en del saker att göra och därför glömt av det. Vila i frid mormor, jag älskar dig! Beklagar sjukt mycket, det är otroligt tufft att förlora mor- och farföräldrar. Låter som en skön mormor. Försök att inte gräma dig över att du inte ringde, det kommer bara leda till ont för dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2010 Jag vill hylla min mormor som har betytt otroligt mycket för mig. Hon har varit den mest speciella av mina mor- och farföräldrar med hennes gotländska dialekt och humor. Jag var hennes första barnbarn så vi hade alltid en speciell relation till varandra. Hon var otroligt omtänksam och generös, och även om tågresorna till henne var de tråkigaste jag visste så var det alltid skönt att vara där och ta det lugnt i ett par dagar. När hon hade hund var vi ute med den hela dagar och när hon bodde i Härnösand trampade vi runt i skogarna och hon spred alltid glädje omkring sig. Hon gick bort igår. Jag känner en enorm saknad redan och det känns overkligt att jag aldrig mer kommer att få träffa henne. Jag sitter med ett så otroligt dåligt samvete för att hon för några dagar sedan bad mig ringa henne för att prata, men jag har haft en del saker att göra och därför glömt av det. Vila i frid mormor, jag älskar dig! Beklagar sorgen. Vet hur det vart när gammelmormor gick bort för ca 3 månader sen skulle bli 105år denna månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 maj, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 Vill hylla tjejmodet som är just nu. Kan inte sätta fingret på vad det är, men tycker att tjejerna har varit exceptionellt jättesnygga de senaste månaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 (redigerad) Oufh, jag får vänta ytterliggare några dagar innan jag får spela . ----------------- Jag vill hylla spontanfotboll, fan så skoj det är, och ikväll blir det mer Om du redan vet vid 13-tiden att du ska spela vid fotboll under kväll så är det ju inte särskilt spontant. Edit: Jag vill hylla att klockan är 3:39 och att jag nyss hörde en fågel, det tycker jag är en sommarkänsla! Redigerad 30 maj, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Edit: Jag vill hylla att klockan är 3:39 och att jag nyss hörde en fågel, det tycker jag är en sommarkänsla! Så har det ju varit i ett par veckor redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2010 Känslan att ha skallen ny snaggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Jag vill hylla den närliggande Tempo-butiken som har fått in Dr. Pepper 1,5l! Trodde aldrig den här dagen skulle komma! http://img580.imageshack.us/img580/449/bildw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Är det bara jag som får smaken av mandelkubb när man dricker dr pepper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Jag tycker Dr.Pepper smakar marsipan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2010 Jag vill hylla den närliggande Tempo-butiken som har fått in Dr. Pepper 1,5l! Trodde aldrig den här dagen skulle komma! Tempo eller ja.. Nöjesbutiken som det heter här har också fått in sånna! Fyfan vad jag älskart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 Haha, jag var helt säker på att du menade alla fina tjejer som kommer med solskenet. Men icke. Sommaren är här och jag är klar med allt skolarbete. Balen i söndags, utgång i onsdags, massa parkhäng och allmänt slappande hela tiden. Jag vill fan hylla alla fina tjejer som kommer med solskenet. Kortkorta, tajta jeans-shorts samt röd- och vitrandiga toppar på ursmäckra brudar förgyller vardagen nu när solen kikar fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2010 Jag vill fan hylla alla fina tjejer som kommer med solskenet. Kortkorta, tajta jeans-shorts samt röd- och vitrandiga toppar på ursmäckra brudar förgyller vardagen nu när solen kikar fram.Jag hakar på för fulla muggar. Sommaren är bra underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts