Renard Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Been there, done that! Så simpelt och egentligen tråkigt spel, men likt förbannat sitter man där och korsar Amerika! Trivsamt tidsfördriv. Har man dessutom massa custom musik att lyssna på så är man helt fast! Country och 70-talsrock passar perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Country Min hyllning right there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 (redigerad) Jag vill hylla att både jag och Mark kan erkänna en bromance eller två. Mot andra dvs. Alla vet att jag och Mark har en bromance redan. Redigerad 2 maj, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 (redigerad) Jag vill hylla att både jag och Mark kan erkänna en bromance eller två. Mot andra dvs. Alla vet att jag och Mark har en bromance redan. Kan man inte erkänna en bromance så är man inte mogen. Klart som fan att man kan gilla en annan snubbe riktigt mycket utan att vara "bög". Jag och en snubbe börjar utveckla en riktigt bromance irl tex. Länge leve vänskapen! Redigerad 2 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Jag hyllar en klassiker (egentligen två). Kärlek och vår. Kombinerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Jag vill hylla att både jag och Mark kan erkänna en bromance eller två. Mot andra dvs. Alla vet att jag och Mark har en bromance redan. True dat, bro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Jag vill hylla min mamma som hittade en bortglömd flaska whisky långt in i sin garderob. Det som var kvar i den gav hon till mig, så nu sitter jag och verkligen njuter av det första glaset på hur länge som helst. Tack, mamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2010 Jag vill hylla min mamma som hittade en bortglömd flaska whisky långt in i sin garderob. Det som var kvar i den gav hon till mig, så nu sitter jag och verkligen njuter av det första glaset på hur länge som helst. Tack, mamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2010 Jag vill göra något så ovanligt som att hylla ComHem! Förvisso skickade klantarna fel modem först som inte var höghastighets, men igår kom det rätta och utlovad nedström på 100Mbit landar på ~98Mbit i TP-test. Awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2010 29C i Solen 21C i Skuggan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2010 (redigerad) 29C i Solen 21C i Skuggan Till och med här i skogarna hade vi 21C i skuggan!! Årets hitills varmaste dag. Var det verkligen bara 29c i solen? Våran tempmätare brukar visa kring 40-50c Redigerad 15 maj, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2010 Att det är fuckin' söndag i morgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2010 (redigerad) Jag vill hylla en av mina absolut största idoler, som tragiskt avled inatt svensk tid. RONNIE JAMES DIO Ronnie var sångare i bland annat Black Sabbath och Rainbow innan han bildade sologruppen DIO, med vilken han släppte ett av världens mest klassiska metal-album ”Holy Diver”. Ronnie var känd för sin ljusa, rena röst, som till skillnad mot många andra metal-sångares röster aldrig försökte låta ”cool” eller ”häftig”. Han var också känd för sina djupa, poetiska och filosofiska texter som inte allt för sällan handlade om livet och döden, godhet och ondska. Det var även Ronnie som gjorde djävulstecknet populärt. Ronnie insjuknade i cancer i höstas, som först blev bättre, men som för några dagar sedan försämrades. Ronnie James Dio dog den 16 maj 2010, 67 år gammal. The closer you get to the meaning, the sooner you know that you’re dreaming. Vila i frid Ronnie. USA Today Facebooksida med för nuvarande 15 100 farvälönskningar Redigerad 16 maj, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2010 (redigerad) Sommarkvällar. Öl. Goda vänners sällskap. Tak från vilka man ser ut över halva Stockholm. Sushi. En gitarr. Oslagbart väder. Och allt på samma gång. Fan, igår var en bra eftermiddag/kväll - sånt kan man leva på en hel vinter. Redigerad 18 maj, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Vill hylla specsavers med trevlig personal. Gick dit idag med morsan för hon skulle snacka med dem och se om det gick att slippa betala så jag fick det gratis men så vart det inte så vi stog och pratade med tre anställda där tillslut så kom en av dem med en lösning istället för det skulle bli en konflikt där inne. Så de erbjöd oss att dem står för halva kostnaden så istället för att betala 375kr så fick jag betala 187kr så jag gick med på det. Så är glad att vi kom fram till en lösning iallafall. Trevlig personal med när vi pratade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Måste säga att jag ändå tycker att det är grymt konstigt att ni får betala när det ändå är tid kvar på garantin. Är nog det dummaste o konstigaste jag hört faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Måste säga att jag ändå tycker att det är grymt konstigt att ni får betala när det ändå är tid kvar på garantin. Är nog det dummaste o konstigaste jag hört faktiskt. Dem sa nånting att det gäller bara ett halv år om glaset lossnade av sig själv men morsan var envis och försökte tala om hur det var. Men det gick inte så vi kom fram till att vi betalade halva summan istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2010 Carl Bildt, för att han är en sådan fantastisk utrikesminister. Vill även hylla "uppfinnaren" av whiskey för det förgyller livets redan goda stunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2010 Jag fick en Sony Bravia när jag fyllde år, som kan spela upp filmer från ett USB-minne! Winwin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2010 Jag fick en Sony Bravia när jag fyllde år, som kan spela upp filmer från ett USB-minne! Winwin! Grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts