Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

Vill hylla två saker.

1: Vädret att all snö är princip borta nu.

2: Vill även hylla en tjej som gav mig en cigarett. Satt vid bussen för nån vecka sen så frågade hon om jag kunde bjuda henne på en cigg så jag sa visst varsågod och gav henne en. Fick tillbaks ett svar det är värsta som finns att man inte får sin morgon cigg. Så sen sa hon du kan få tillbaks en sen när jag har så jag träffade henne idag på bussen och hon kom fram till mig med en cigg och sa varsågod och tack för lånet.

Ganska tacksam att hon verkligen gjorde det hon lovade mera sånt folk tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla skatteverket! Tjänade 20:- över förmögenhetsskatten i en klumplön så de drog massor men nu märkte de att jag inte tjänat något under resten av året och ger mig 10k tillbaka!

Sen vill jag hylla mitt nya jobb och mina härliga kollegor!

Och att jag flyttar om 5 dagar!

Och att jag har en underbar, kärleksfull flicka att dela samtiden med!

Och att jag faktiskt till min egen förvåning fortfarande har vänner!

Och att jag faktiskt är rätt jäkla bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla mig själv som lärt mig spela biljard i rullstol! Det var krångligt först, men tjejen som instruerade var bra på att förklara! Man sitter i sidled och skjuter! Ovant när man är van vid att stå, men det funkar faktiskt!

Jag vill också hylla att jag äntligen lärt mig uppskata growling i låtar. Stod inte ut med det förut, men nu kan jag äntligen börja lyssna på mer extrem musik som Cannibal Corpse och All Shall Perish tex :whistling:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill hylla att jag fått ny praktik plats. Och sen vill jag hylla sättet jag fick den på. Gjorde ingenting alls :whistling:

Woops så kom det levererat i handen, life is good!

Haha, ungefär samma här. Morsan känner högsta chef så behövde bara nämna namnet så var allt kirrat.

Började i måndags. Siba, backaplan. Härjar på lagret med den skönaste personalen som finns. Bästa praktiken hitils

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan lika gärna ta det här också, jag är så grymt uppspelt fortfarande. Idag såg jag en riktig Einstein ring runt solen. Vi läste om sådana på fysiken för ett tag sedan när vi höll på med relativitetsteorin och jag har hela tiden förstått konceptet, men nu såg jag det verkligen, på riktigt.

Stora massor skapar "gropar" i vad Einstein kallade rumstiden. Dessa gropar får ljuset att böjas, detta kallas en gravitationslins. Idag böjdes alltså ljuset från merkurius (egentligen ljus från solen som reflekterats på merkurius), som låg nästan precis bakom solen, runt den och skapade en bild av planeten på ett annat ställe än där den var egentligen.

Einstein-Ring-schem_de_1167858_0.png

En bild av fenomenet (det jag såg idag var så klart svagare och mot en blå bakgrund, men ändå samma princip):

web_1167858_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ungefär samma här. Morsan känner högsta chef så behövde bara nämna namnet så var allt kirrat.

Började i måndags. Siba, backaplan. Härjar på lagret med den skönaste personalen som finns. Bästa praktiken hitils

Haha, grattis! Gillar när saker löser sig själv :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter vid datorn:

"Jävlar vad jag är törstig"

- 15 minuter senare -

"Ja, jag är verkligen törstig. Orka gå till köket :( "

- 5 minuter senare -

"Jaja, det är väl bara att resa på sig, då..."

Jag kommer på att jag har en fylld vattenflaska i min väska:

"Fast fan, jag måste ju ändå resa på mig för att hämta den"

Jag sneglar ner på golvet och inser att väskan står precis nedanför datorstolen. Total eufori!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla duschar!

Det är något magiskt med duschar, man kliver in som ett risigt vrak och kommer ut som en helt ny människa! :(

Du borde nog söka en doktor om du kommer ut som en helt ny människa. Nästa gång du kommer ut ur duschen kanske du är en enögd asiatisk pirat med skeppar-skägg och puckel på ryggen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du borde nog söka en doktor om du kommer ut som en helt ny människa. Nästa gång du kommer ut ur duschen kanske du är en enögd asiatisk pirat med skeppar-skägg och puckel på ryggen.

Så dålig pun att den är rolig :>

Jag vill hylla 18 Wheels Of Steel. Så poänglöst, men endå så jävla beroendeframkallande!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så dålig pun att den är rolig :>

Jag vill hylla 18 Wheels Of Steel. Så poänglöst, men endå så jävla beroendeframkallande!

Been there, done that!

Så simpelt och egentligen tråkigt spel, men likt förbannat sitter man där och korsar Amerika!

Trivsamt tidsfördriv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor