SilentViper Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Sant. Om Hammarby möter West Ham så hejar jag naturligtvis på Bajen, men för varje gång West Ham vinner i ex. Premier League blir jag lite lyckligare. Sedan som du säger så kan man heja på lag för att det ska bli en jämn matchserie, eller för att utgångsläget för ens egna lag blir bättre om Lag X vinner, eller vad som helst som behagar. Jag "hejar" på aik i kvalserien, i och med att det vore roligt för Stockholmsidrotten med ett till lag i högsta serien. I övrigt önskar jag aik samt dif allt hemskt i världen. Typ som du säger jag har haft Liverpool kärt i ca 4-5 år i Engelska ligan men håller lite på Bajen i fotboll och som du säger om dem lagen möts i nån fotbolls match håller jag självklart på Liverpool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Jag vill hylla känslan av att veta att man snart har jobb efter drygt två års skrotande! Och så vill jag hylla mig själv för att jag kände mig tursam idag och köpte en triss vilket gav 2X25kr i vinst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Vill hylla mig själv och min barndoms kompis då vi har börjat snacka mera med varandra nu samt om gamla minnen som vi sitter och skrattar åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Stort reportage om Stig Dagerman i SvD idag! Jag blev glad! Sen blev jag ännu gladare när jag läste att alla hans romaner ska ges ut i nyutgåva. Jag har hittat alla mina genom släkt och vänner eller genom gamla bokbutiker och många saknar sidor och ramlar sönder. Så jag vill hylla att Sverige upprätthåller sitt kulturarv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Eftersom ni ändå är igång så passar jag på att hylla: Livet - AIK Intresse - Liverpool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Min nya internetuppkoppling som tillåter detta http://pici.se/pictures/CeAZMWSIx.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Min nya internetuppkoppling som tillåter detta http://pici.se/pictures/CeAZMWSIx.png Sweet, jag kommer med laptopen och sätter mig utanför er ibland då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Perfekt för en småtråkig kväll! Bröderna Lejonhjärta på YouTube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Jag vill hylla mig själv. Fick för en timme sedan en påminnelse om den kortare antropologiska uppsatsen som skulle ha skrivits till imorgon. Höll först på att bajsa på mig av självhat, men övergick ganska raskt till att skriva istället. Började från ett blankt papper och har nu, en timme senare, färdigställt hela läxan. Jag är verkligen bäst på att skita ur mig struntprat när jag som mest behöver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Perfekt för en småtråkig kväll! Bröderna Lejonhjärta på YouTube Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Jag vill hylla mig själv. Fick för en timme sedan en påminnelse om den kortare antropologiska uppsatsen som skulle ha skrivits till imorgon. Höll först på att bajsa på mig av självhat, men övergick ganska raskt till att skriva istället. Började från ett blankt papper och har nu, en timme senare, färdigställt hela läxan. Jag är verkligen bäst på att skita ur mig struntprat när jag som mest behöver det. Haha, starkt jobbat! Passande också att du skrev det inlägget då jag vill hylla mig själv jag med. Har ett sårigt knä (Ovanligt att jag har det under försäsong. ) och det här är värre än vad det varit något annat år. Det har varat och runnit blod såpass under kvällen att vid ett tillfälle såg det ut som någon hade hällt lite vinbärsgele på mitt knä. Det var klumpar och de hade ungefär samma färg, genomskinlighet och glänsande yta som gele har. I alla fall, jag tänkte att det här kan jag fan inte sova med, hela sängen kommer vara nedsölad när jag är klar med den. Smet in i badrummet då jag vet att morsan brukar ha kompresser hemma, men det fanns inga, vad göra? Jo, rota fram dina gamla, fortfarande förslutna, bomullstussar som du fått av tandläkaren efter att ha dragit ut tänder, och som du sparat av någon outgrundlig anledning. Veckla upp dessa tussar, kommer du få en rätt stor fyrkantig bit plus en gummiring. Eftersom det är ganska stora maskor i biten av bomullstråd så viker du arket på mitten en gång, sedan applicerar du den mot såret och tejpar fast med kirurgisk papperstejp. Enkelt! Det roliga var att den första tussen gick nästan sönder för att jag inte lyckades veckla upp den, den andra tussen gick rätt snabbt att veckla upp, men lite av biten gick sönder när jag lossade gummiringen. När jag sedan skulle ge mig på den tredje tussen så hade jag lärt mig hur tussen var "uppbyggd" så då tog det mig bara två rörelser så hade jag vecklat ut hela bomullstussen och hade gummiringen i min hand utan trasig bomullsbit. Eller, det var kanske inte det roliga. Men det roliga var att jag blev sjukt stolt över mig själv att jag så snabbt lärt mig hur tussen var uppbyggd att jag kunde öppna den tredje så enkelt och snabbt. Känns inte som någonting man borde bli stolt över. Men är man teknist så är man, då älskar man när man lyckas se hur saker fungerar, även om det så bara är hur man gör en bomullstuss av ett fyrkantigt bomullsark och en gummiring. Ehm, ja just det. Det är min kreativitet jag vill hylla, nu sitter jag med ett litet ark över såret som bör släppa igenom luft lika bra som en kompress gör, samtidigt som den ser till att jag inte kommer klägga ned hela sängen under natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Jag vill hylla Beverly Hills 90210! Har aldrig sett det förr, men råkade precis zappa över på ett program från första säsongen. De har fester och musiken som spelas är ju helt jävla awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Jag vill hylla Beverly Hills 90210! Har aldrig sett det förr, men råkade precis zappa över på ett program från första säsongen. De har fester och musiken som spelas är ju helt jävla awesome! Haha sweet, minns faktiskt att jag tittade på det när det gick. Antagligen gjorde jag det för att mina systrar tittade på det. De på jobbet trodde inte på mig eftersom jag bara skulle ha varit fyra år när det kom till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Perfekt för en småtråkig kväll! Bröderna Lejonhjärta på YouTube Tack för tipset! Den är så underbart vacker. Hade tårar i ögonen när Skorpan kom till Nangijala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Jag vill hylla mig själv för att jag klarade GTA IV på PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Att våren är här! Äntligen kan man tvätta bilen på kvällen här hemma på uppfarten med lite härlig country i bakgrunden, super chill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2010 Vill hylla att SMHI har haft fel på vädret dem senaste dagarna att Västerås skulle få halvklart och regn men egentligen har vi bara haft sol för det mesta och upp till 10+ om dagarna sen 4-7+ om kvällarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2010 AIK Hockey, nuff said! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2010 Vill hylla Valentino Rossi att han vann första gången i Qatar och hans jäkel skap efter varje gång han har vunnit. Det är alltid nåt han gör efter han har vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2010 Vill hylla EA Games faktiskt, som börjat (kanske var länge sen?) ge ut presentkort till de som fyller år. 105:-, passar perfekt när jag ändå tänkt beställa DA: Awakening snart, tummen upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts