Frusciante Skrivet 19 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2010 O'Boy! Hade inte druckit det på några år, men blev sugen på det idag, och satan va gott det va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2010 (redigerad) Jag vill hylla att snön ÄNTLIGEN börjat smälta i Vällingby! Blir alltid deprimerad när snön ligger kvar för länge! Redigerad 19 mars, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2010 Jag ville hylla en doft tidigare, men nu har jag glömt bort vilken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Jag vill hylla mina föräldrar som överraskade mig med en ny dator idag. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Jag vill hylla mina föräldrar som överraskade mig med en ny dator idag. Tack! Inte helt fel. Jag vill hylla att matchen som 5:an valt att sända är så grymt bra trots att jag inte håller på något av lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 PC's söndagslista #1! Seriöst, när man vaknar, sådär jäsigt halvseg, vid klockan tolv, finns det få saker som är bättre än att slå sig ner framför datorn med en skål havregrynsgröt, en stor kopp té, varpå man sätter på PC's söndagslista, och bara fördriver tiden på Internet i några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Vill hylla Hammarby att de tog SM guld i bandy för första gången ! Är en stolt Hammarby supporter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Jag vill passa på att hylla Almtuna IS som idag slog Leksand med 4-2! SÅ JÄVLA VIKTIGT BOYS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Jag vill passa på att hylla Almtuna IS som idag slog Leksand med 4-2! SÅ JÄVLA VIKTIGT BOYS Verkar som det går dåligt på Leksand tror inte det blir Elitserien iår heller för dem fast jag håller på VIK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Är en stolt Hammarby supporter. jag håller på VIK Bestäm dig nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Bestäm dig nu. Bandy och hockey är inte samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Bestäm dig nu. Som Spajdermän skrev så är inte Bandy och Hockey samma sport. Sen kan man ju också ha fler favorit lag än ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Som Spajdermän skrev så är inte Bandy och Hockey samma sport. Sen kan man ju också ha fler favorit lag än ett. Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Nej! Och varför skulle man inte kunna ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2010 Och varför skulle man inte kunna ha det? Eftersom det strider mot logikens lagar, nationalencyklopedin definierar"favorit" som väntad vinnare (av tävling); person som är mest omtyckt, som du ser står person i singular och det finns bara en sak inom samma område som du kan favorisera, förutsatt att dessa inte är exakt likadana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Eftersom det strider mot logikens lagar, nationalencyklopedin definierar"favorit" som väntad vinnare (av tävling); person som är mest omtyckt, som du ser står person i singular och det finns bara en sak inom samma område som du kan favorisera, förutsatt att dessa inte är exakt likadana. Å andra sidan kan favoritskapet, inom samma sport, gå i en hierarkisk trappa där Lag 1 är laget i hjärtat medan Lag 2 och Lag 3 har man ett litet gott öga för (tänk odds fast istället för hur bra lagen är så hur bra du tycker om dem). Ofta är lagen från olika nationer men det finns en risk att de kan mötas i cupspel eller liknande. Jag gillar Bajen i alla sporter, till och med bowling. - Jag vill hylla min far som gav mig en biljett till gårdagens final i födelsedagspresent. Det blev en heldag i Uppsala då tåget från Sthlm C gick 10:11. Under matchen var det riktigt kallt men det var som bortblåst när slutsignalen gick, och alla samlades på planen. Vissa stormade till och med ceremonipodiet, mest huliganer och ultras, men även vanligt folk. Vem ser jag inte lunka ned för trappan efter ett tag om inte farsan?! Bara det är värt en hyllning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Å andra sidan kan favoritskapet, inom samma sport, gå i en hierarkisk trappa där Lag 1 är laget i hjärtat medan Lag 2 och Lag 3 har man ett litet gott öga för (tänk odds fast istället för hur bra lagen är så hur bra du tycker om dem). Ofta är lagen från olika nationer men det finns en risk att de kan mötas i cupspel eller liknande. Men då är ju bara det första laget ditt favoritlag? Själv kan jag sympatisera med andra lag utifall att mitt favoritlag inte spelar. I lördags tex satt jag o hejjade på Brynäs bara för att jag ville att det skulle bli en jämn matchserie där. Men mitt favoritlag är LHC. För det har jag ju inte fler favoritlag utan endast ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Men då är ju bara det första laget ditt favoritlag? Själv kan jag sympatisera med andra lag utifall att mitt favoritlag inte spelar. I lördags tex satt jag o hejjade på Brynäs bara för att jag ville att det skulle bli en jämn matchserie där. Men mitt favoritlag är LHC. För det har jag ju inte fler favoritlag utan endast ett. Sant. Om Hammarby möter West Ham så hejar jag naturligtvis på Bajen, men för varje gång West Ham vinner i ex. Premier League blir jag lite lyckligare. Sedan som du säger så kan man heja på lag för att det ska bli en jämn matchserie, eller för att utgångsläget för ens egna lag blir bättre om Lag X vinner, eller vad som helst som behagar. Jag "hejar" på aik i kvalserien, i och med att det vore roligt för Stockholmsidrotten med ett till lag i högsta serien. I övrigt önskar jag aik samt dif allt hemskt i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 (redigerad) Man kan ha ett favoritlag och sympatisera med andra. Men jag tycker om han håller på Bajen som har lag i nån av de högsta divisionerna i alla populära sporter borde man hålla på dom i alla, inte ha ett annat i hockey t.ex. För att vara någorlunda nära topic vill jag hylla Ballerina Kladdkaka, Leo Messi, The Stone Roses och vädret. Redigerad 22 mars, 2010 av Frusciante Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 (redigerad) Jag vill hylla inet.se, att de är så snabba. Jag beställde dator förra torsdagen. Under fredagen ändrade jag i ordern och grejor. Idag skickade de datorn. Redigerad 22 mars, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts