Bebben Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Vanilla coke! Var förbi en kiosk och köpte 2 st. Fyfan vad gott det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 En iskall Coca Cola en varm sommar dag, Mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) En iskall Grolsch en varm sommardag! > Samt att kolla lite fotboll på det Redigerad 24 februari, 2009 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 En iskall öl/cider en varm sommardag efter man badat. Bara ligga där i stekheta solen, snacka med polarna och hoppa i när det blir för varmt, för att sen komma upp igen och softa. Sol. Sol. Sol. KOM FRAM FÖR FAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) Iskalla drycker är ganska överskattade ändå. De får gärna vara väl kylda, men är de fryskalla så blir de bara svårdruckna imo. Edit: Speciellt om det är en asvarm sommardag. Redigerad 24 februari, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Iskalla drycker är ganska överskattade ändå. De får gärna vara väl kylda, men är de fryskalla så blir de bara svårdruckna imo. Edit: Speciellt om det är en asvarm sommardag. Kan hålla med lite, om det innehåller kolsyra, Men riktigt riktigt isande kallt vatten, inget kolsyrat utan vanligt vatten, en riktigt varm dag, såå gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Iskalla drycker är ganska överskattade ändå. De får gärna vara väl kylda, men är de fryskalla så blir de bara svårdruckna imo. Edit: Speciellt om det är en asvarm sommardag. Tycker det är det godaste som finns, iskall dryck, till något snacks. Jordnötsringar typ. Annras är iskallt vatten efter man sprunigt eller gjort något annat det bästa som finns. Eller vafan, äpplejuice på morgonen när man är helt jävla urtorkad i munnen. Gaaaaaaah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Eller vafan, äpplejuice på morgonen när man är helt jävla urtorkad i munnen. Gaaaaaaah. på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Iskalla drycker är ganska överskattade ändå. De får gärna vara väl kylda, men är de fryskalla så blir de bara svårdruckna imo. Edit: Speciellt om det är en asvarm sommardag. Iskall öl är rentav äckligt. Okej om man köper en platta billigaste tattaröl och vill dölja smaken. Men köper man någorlunda god öl så är den godare bara någon grad under rumstemperatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) Jag vill hylla min balkong! Tror bara det är en månad kvar tills man kan rulla ut mattan och ställa ut möblerna för att sedan sitta ute i vårsolen och trycka mot betongväggen. Redigerad 24 februari, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Iskall öl är rentav äckligt. Okej om man köper en platta billigaste tattaröl och vill dölja smaken. Men köper man någorlunda god öl så är den godare bara någon grad under rumstemperatur. Enligt tillverkarna själva så ska den mesta ljusa lagern och andra lättare öler serveras vid 8-10 grader medan porter, stout och andra smakrikheter vid 10-12 eller däromkring. Nästan rumstempererad tror jag inte att jag föredrar någon öl att vara. --- Jag skulle vilja hylla vår föreläsare/lektor i fysik Göran Manneberg för hans awesome undervisning. Sista föreläsningen i kursen idag vilket kändes lite tråkigt för han har varit så grym! Extremt smart och kunnig på sina områden och har samtidigt en god andel humor och vet verkligen hur man får sina åhörare intresserade. Han gjorde väldigt coola laserdemonstrationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Jag vill hylla min balkong! Tror bara det är en månad kvar tills man kan rulla ut mattan och ställa ut möblerna för att sedan sitta ute i vårsolen och trycka mot betongväggen. brrrrrr, iskallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 brrrrrr, iskallt! Nej, det blir stekhet när solen ligger på!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Enligt tillverkarna själva så ska den mesta ljusa lagern och andra lättare öler serveras vid 8-10 grader medan porter, stout och andra smakrikheter vid 10-12 eller däromkring. Nästan rumstempererad tror jag inte att jag föredrar någon öl att vara. Jag tycker vanlig ljus lager smakar för lite vid kylskåpstemeratur, 15 grader ungefär gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 En iskall Grolsch en varm sommardag! > Samt att kolla lite fotboll på det Nej, fy -- Känslan av att åka 30/40 mil och veta att man inte behöver tänka på vad man ska göra när man känner för en pissepaus eller för den delen behöva oroa sig för förseningar som försvårar byten. ...ja, jag är glad att jag har körkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Att ta bilen en sommar dag, ner med rutorna och på med solbrillorna och ha nån bra musik på hög nivå och köra till något fint ställe och fotografera, härligt Eller bara köra till stranden o bada eller något, men det är rätt skönt att "cruisa" en sommardag med fönstrena nere och musik, me like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Jag skulle vilja hylla vår föreläsare/lektor i fysik Göran Manneberg för hans awesome undervisning. Sista föreläsningen i kursen idag vilket kändes lite tråkigt för han har varit så grym! Extremt smart och kunnig på sina områden och har samtidigt en god andel humor och vet verkligen hur man får sina åhörare intresserade. Han gjorde väldigt coola laserdemonstrationer. Läste jag om honom i typ SvD för någon vecka sedan? *grubblande smiley* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Jag ska hylla någon, men inte bara någon utan Årets Forumit 2008. Jag hyllar Axel Hammarbäck för att först och främst vara den som man främst kan beskriva som 'världens snällaste människa', eller varför inte 'världens största inspiratör'. Jag menar, hur många har inte blivit inspirerade av denna människa minst en gång? Med ett högt intellekt, humor som varierar så att alla kan skratta minst en gång och komplimanger som passar till alla situationer så kan vi nog konstatera att AngryAxel är en man som är värd att ge några (många) applåder. Inte nog med det, Axel var även den som faktiskt fick mig att ta tag i mitt fotointresse och ge mig ut för att fota. Utan Axels bilddagbok på vänner listan så hade jag nog aldrig ens tänkt tanken att införskaffa mig en kamera. Han har även hjälpt mig utforska lite mer i mig själv rent artistiskt sett med konstruktiv kritik, som har fått mig att bli en bättre fotograf. Jag är nog inte ensam om att säga: Tack Axel Hammarbäck - för du är en i miljonen! (Jag tror det här kallas att rövslicka, men absolut inte menat som så!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Jag ska hylla någon, men inte bara någon utan Årets Forumit 2008. Jag hyllar Axel Hammarbäck för att först och främst vara den som man främst kan beskriva som 'världens snällaste människa', eller varför inte 'världens största inspiratör'. Jag menar, hur många har inte blivit inspirerade av denna människa minst en gång? Med ett högt intellekt, humor som varierar så att alla kan skratta minst en gång och komplimanger som passar till alla situationer så kan vi nog konstatera att AngryAxel är en man som är värd att ge några (många) applåder. Inte nog med det, Axel var även den som faktiskt fick mig att ta tag i mitt fotointresse och ge mig ut för att fota. Utan Axels bilddagbok på vänner listan så hade jag nog aldrig ens tänkt tanken att införskaffa mig en kamera. Han har även hjälpt mig utforska lite mer i mig själv rent artistiskt sett med konstruktiv kritik, som har fått mig att bli en bättre fotograf. Jag är nog inte ensam om att säga: Tack Axel Hammarbäck - för du är en i miljonen! (Jag tror det här kallas att rövslicka, men absolut inte menat som så!) Wow, that bitch better be cryin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Facebooks gilla-funktion! Den väckte liv i en i övrigt ganska tråkig community. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts