Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag vill hylla Adidas nya kollektion.

Fuck yes.

Hell yes! Kommer det Darth-boots också?

SVT Play kan inte hyllas nog. Eller Anders & Måns. Det var något mer jag skulle hylla också, men j... Justeja! Googles agerande i hela Kina-attack-härvan som pågår. Bra ställningstagande, det är verkligen inte en självklarhet att göra det de gör, när ekonomiska intressen står på spel.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Ja, mycket godare än vad jag trodde att de skulle vara. Överraskade mig positivt.

Jamen visst va det så. Tittat på dem ett par gånger när jag varit o handlat o tänkt att det kan säkert inte vara gott även om Bearnaise är gott. Så va det en här igår som köpt med sig det och jag kunde inte sluta äta. Skönt att ha kvar idag dock :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bearnaise-chipsen är ju horribla. Bearnaisesmak i allmänhet är ungefär lika värt som att smakförstärka med bajs imo, fruktansvärt hemskt. Smakar mögligt och gammalt, med en smal touch av dålig mage.

Då gillar jag ändå såsen till rätt mat!

Tur för dig att du inte bor i Bearnaise bältet. Bea sås till exakt allt häromkring jag bor!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor