Mordos Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Jag vill hylla Adidas nya kollektion. Fuck yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Jag vill hylla Google Chrome. Hemma på min dator spelar det egentligen ingen roll vilken webbläsare jag använder iom att den är hyfsat snabb ändå. Men på morsans där det är mobilt bredband som gäller är det guld värt att ha Chrome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 (redigerad) Jag vill hylla Adidas nya kollektion. Fuck yes. Hell yes! Kommer det Darth-boots också? SVT Play kan inte hyllas nog. Eller Anders & Måns. Det var något mer jag skulle hylla också, men j... Justeja! Googles agerande i hela Kina-attack-härvan som pågår. Bra ställningstagande, det är verkligen inte en självklarhet att göra det de gör, när ekonomiska intressen står på spel. Redigerad 14 januari, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Hell yes! Kommer det Darth-boots också? Dude. http://www.starwars.com/vault/collecting/n...1208/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Jag skulle vilja hylla StellHell för hans sätt att alltid verka så positiv och framåt trots många långa år på den tråkiga posten som Administratör på Gtasajten. Fram för mer medlemmar som honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Måste bara hylla Rockstar Classics! Fan så roligt att bara kunna ladda ner GTA 2 rakt av, utan problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Jag vill hylla karamellpojkarnas klubbor. Specifikt de blåa. De blåa klubborna, oavsett företag är till 98% godare än alla andra. Omnom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2010 Jag vill hylla komikern Glen Wool! http://www.youtube.com/watch?v=h7xZ-PJ9sTM Han är ju bara så jävla rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Sourcreme och Bearnaise chips. HELT SJUKT VAD GOTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Jag vill hylla min mamma, antflaxx och xstreem. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Sourcreme och Bearnaise chips. HELT SJUKT VAD GOTT! Ja, mycket godare än vad jag trodde att de skulle vara. Överraskade mig positivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Ja, mycket godare än vad jag trodde att de skulle vara. Överraskade mig positivt. Jamen visst va det så. Tittat på dem ett par gånger när jag varit o handlat o tänkt att det kan säkert inte vara gott även om Bearnaise är gott. Så va det en här igår som köpt med sig det och jag kunde inte sluta äta. Skönt att ha kvar idag dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Men fuck, nu fick jag ett enormt sug efter bearnaise-chips men HEMKÖP STÄNGER OM TVÅ JÄVLA MINUTER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Men fuck, nu fick jag ett enormt sug efter bearnaise-chips men HEMKÖP STÄNGER OM TVÅ JÄVLA MINUTER! Men va fan. Det tar ju bara en minut för dig o gå dit. Är väl bra o säga att du vet precis vad du ska ha. Annars får du väl springa upp till Yngves billigt billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2010 Bearnaise-chipsen är ju horribla. Bearnaisesmak i allmänhet är ungefär lika värt som att smakförstärka med bajs imo, fruktansvärt hemskt. Smakar mögligt och gammalt, med en smal touch av dålig mage. Då gillar jag ändå såsen till rätt mat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 (redigerad) Jag vill hylla BRAVO "Äpple, Apelsin och Mandarinjuice". Sinnessjukt god! http://www.bravo.nu/images/apelsin_apple_mandarin.jpg Redigerad 18 februari, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Bearnaise-chipsen är ju horribla. Bearnaisesmak i allmänhet är ungefär lika värt som att smakförstärka med bajs imo, fruktansvärt hemskt. Smakar mögligt och gammalt, med en smal touch av dålig mage. Då gillar jag ändå såsen till rätt mat! Tur för dig att du inte bor i Bearnaise bältet. Bea sås till exakt allt häromkring jag bor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 (redigerad) Tur för dig att du inte bor i Bearnaise bältet. Bea sås till exakt allt häromkring jag bor! Tell me about it. Redigerad 18 februari, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 God sås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 God sås! Fuck yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts