Renard Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Jag blev besviken efter min första burk; skiten smakar ju precis som sprite, fast grön. Jag kan hålla med om att det finns vissa likheter smakmässigt, men att dricka Mountain Dew är ju endå att dricka Mountain Dew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Att äta godis när man är hungrig är wunderbar. Hell yeah! Givetvis var någon tvungen att ta upp detta när jag gjorde det idag, och givetvis var jag tvungen att skriva detta inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 (redigerad) nvmnd. Redigerad 7 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Jag blev fett sugen på en MD eller en Dr. Pepper just nu. Jag hyllar båda dryckerna till skyarna. Vill även hylla känslan efter att man pissat på en morgon när man haft en jävla full blåsa under natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 (redigerad) Vill hylla Family Guys nya Star Wars-parodi. Förgyllde verkligen min morgon! Sen vill jag hylla pepparkakor med ädelost <3 Redigerad 8 januari, 2010 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Vill även hylla känslan efter att man pissat på en morgon när man haft en jävla full blåsa under natten. Påtal om det! Jag vill hylla när man vaknar mitt i natten att man är antingen skitnödig eller pissnödig och ska gå på toa. Trött som man är så klarar man inte av att stå upp utan sätter sig ner för att uträtta sina behov och man kämpar för att hålla sig vaken samtidigt som man känner hur kroppen slappnar av på ett riktigt skönt sätt. Jag kanske är skum som vill hylla det här, men låt mig vara det isånafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Vill hylla Family Guys nya Star Wars-parodi. Förgyllde verkligen min morgon! Jag instämmer, rent guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Påtal om det! Jag vill hylla när man vaknar mitt i natten att man är antingen skitnödig eller pissnödig och ska gå på toa. Trött som man är så klarar man inte av att stå upp utan sätter sig ner för att uträtta sina behov och man kämpar för att hålla sig vaken samtidigt som man känner hur kroppen slappnar av på ett riktigt skönt sätt. Jag kanske är skum som vill hylla det här, men låt mig vara det isånafall! Grym känsla att lägga sig igen efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 8 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2010 Jag tänker fortsätta hylla mig själv, jag är grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2010 Jag tänker fortsätta hylla mig själv, jag är grym!Så ska det låta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Morgonsex alternativt ha det precis innan läggdags när båda ändå känner sig relativt fräscha När man gjort bra ifrån sig i till exempel skolan och går hem nöjd och belåten med glad musik i lurarna Känslan när man fräschat upp sig efter ett redigt styrkepass Ett redigt styrkepass Mat<333 Påtal om det! Jag vill hylla när man vaknar mitt i natten att man är antingen skitnödig eller pissnödig och ska gå på toa. Trött som man är så klarar man inte av att stå upp utan sätter sig ner för att uträtta sina behov och man kämpar för att hålla sig vaken samtidigt som man känner hur kroppen slappnar av på ett riktigt skönt sätt. Jag kanske är skum som vill hylla det här, men låt mig vara det isånafall! Haha det är väl bara bra att du ser positivt på det, själv hatar jag den känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Jag vill hylla EFG och hans äventyr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Vill hylla Kjell Bergqvist! Han är enda anledningen till varför jag tvingar ner mig själv i fotöljen varje lördag och tittar på Stjärnorna På Slottet med morsan. Han är ju bara så jävla rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Jag vill nu ta och hylla skolan som tvingade upp mig i morse. Hade jag inte haft en anledning till att vakna idag hade nog fortfarande legat och trynat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Vill hylla de aktivister som härjar i Eskilstuna: http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.599840 Förmodligen är det några snorungar men det är bra att Säkerhetspolisen kopplas in för att se om nationens säkerhet stor på spel genom dessa aktioner mot moskén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Vill hylla mig själv att jag nyss har vågat fixa praktikplats på en målarfirma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Vill hylla mig själv att jag nyss har vågat fixa praktikplats på en målarfirma Tog mig i kragen idag och fixade praktikplats jag med! Siba i 7 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Tog mig i kragen idag och fixade praktikplats jag med! Siba i 7 veckor. Grattis Jag är hopplös när det gäller sånt, har skjutit på det här länge nu. Skönt att ha det fixat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Vill hylla mig själv att jag nyss har vågat fixa praktikplats på en målarfirma Tog mig i kragen idag och fixade praktikplats jag med! Siba i 7 veckor. Well done! Är det typ post-gymnasiet-praktik, eller ingår det i ert program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2010 Well done! Är det typ post-gymnasiet-praktik, eller ingår det i ert program? Jag går ju måleriskola och vi har praktikveckor varannan månad. Då ska vi fixa egen praktik för att liksom visa upp oss på marknaden kan man säga. Skaffa kontakter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts