Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

Har du fortfarande samma flickvän? pKz är fan en legend på forumet.

Nu tar vi i med ett trefaldigt Hell StellHell! :D <tänk er den fast med ett smile, vad var det den kallades och vem var det som hade den i signaturen? Smileyn är även uppkallad efter denne forumit. Jag är nostalgisk.

Tillägg: Haha i min nostalgitripp kan jag ej formulera mig korrekt. Jag låter det står kvar för alla att begrunda.

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du fortfarande samma flickvän? pKz är fan en legend på forumet.

Nu tar vi i med ett trefaldigt Hell StellHell! :D <tänk er den fast med ett smile, vad var det den kallades och vem var det som hade den i signaturen? Smileyn är även uppkallad efter denne forumit. Jag är nostalgisk.

Tillägg: Haha i min nostalgitripp kan jag ej formulera mig korrekt. Jag låter det står kvar för alla att begrunda.

fattar ingenting men ja, jag är tillsammans med samma johanna. 4½ år nu. ska fortsätta dricka nu tja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah, tänk att man kommer ihåg när du, innan ni blev tillsammans, snackade om hur du blev alldeles stum bara du såg henne i klassrummet m.m. Det var längesen nu!

Jupp, det var i 1an, nu har jag gått ut 3an för 1 år sen. 4 år sen då allstå, och vi varit tillsammans i 4½ år =)

aww, memories. :D

Fan, jag har saknat er på gtasajten, har ni saknat mig? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla:

Säg en läsk (förutom Dr. Pepper) som är godare!

Den har jag aldrig smakat, testade dock en krusbärsdricka som fanns här ett tag och den var läskigt god.. Ska absolut hålla utkik efter den där!

Knarkar Mountain Dew när jag är i Staterna!

Även den är riktigt god!

Jag själv vill hylla känslan som infinner sig direkt efter man duschat och fått på sig kläder.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor