Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

Först vill jag hylla livet i allmänhet.

Under december måndag har livet varit piss, pga. att jag har jobbat 180 timmar på 14 dagar och att det varit så grymt mycket på jobbet. Nu är äntligen väntan över och ett 12 timmars pass kvar innan bussen går 23.00 ikväll mot Sverige. Ölen är på kylning, whiskeyn är hälld i pluntan och kortleken är nerpackad.

Sen vill jag hylla The Pogues & Kirsty McColl - Fairytale of New York för det är världens mysigaste låt.

Och sist vill jag hylla Kim Peek (Rain Man) som dog idag. Världens mysigaste människa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det vet jag. Undrade bara vad det var du ville hylla. Framgick inte riktigt av :D -smileyn. :P

Ah, ursäkta - jag kan inte sätta fingret på det, men jag gillar hans inlägg. Om GTAsajten vore en dokusåpa skulle han vara den personen som 'rörde om i grytan'. Detta baserar jag endast efter några få inlägg, och jag kan mycket väl ha fel. Jag tyckte bara det förtjänade en hyllning!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, ursäkta - jag kan inte sätta fingret på det, men jag gillar hans inlägg. Om GTAsajten vore en dokusåpa skulle han vara den personen som 'rörde om i grytan'. Detta baserar jag endast efter några få inlägg, och jag kan mycket väl ha fel. Jag tyckte bara det förtjänade en hyllning!

jo jag förstod det av din tidigare post.

Trevligt att folk börjat hylla varandra för deras insatser på forumet btw. Kanske får folk att känna sig lite mer uppskattade :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor