AngryAxel Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Axel och sina oneliners! Hah, I call them like I see 'em! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Vill hylla att jag fick två nummer av valfri tidning* när jag beställde där häromveckan! *M3, Gear eller Allt om PC Har länge varit nyfiken på Gear, men aldrig tagit mig i kragen och köpt ett ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Jag vill hylla SVT Play! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2009 Jag skulle vilja hylla Marky som tipsade om Ashes in the Snow med MONO. Tusen tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Jag skulle vilja hylla snön, som det har kommit så mycket av under det senaste dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 'Nuff said! God jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Först vill jag hylla livet i allmänhet. Under december måndag har livet varit piss, pga. att jag har jobbat 180 timmar på 14 dagar och att det varit så grymt mycket på jobbet. Nu är äntligen väntan över och ett 12 timmars pass kvar innan bussen går 23.00 ikväll mot Sverige. Ölen är på kylning, whiskeyn är hälld i pluntan och kortleken är nerpackad. Sen vill jag hylla The Pogues & Kirsty McColl - Fairytale of New York för det är världens mysigaste låt. Och sist vill jag hylla Kim Peek (Rain Man) som dog idag. Världens mysigaste människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Vill hylla Kim Peek också. R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Och sist vill jag hylla Kim Peek (Rain Man) som dog idag. Världens mysigaste människa. Vill hylla Kim Peek också. R.I.P VA??? Är han död??? Fy fan så sorgligt, han var så jävla gullig på något vis! RIP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 (redigerad) @Axel Tror du att du vet vem det är, tänkte det pga av din smiley. Jag har ingen aning, har inte hängt här så länge. Redigerad 22 december, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 ?? Det är en länk till kletis profil @Axel Tror du att du vet vem det är, tänkte det pga av din smiley. Jag har ingen aning, har inte hängt här så länge. Ingen som helst aning - jag tror inte att det är ett troll, om du insinuerade något sådant. Jag gillar bara hans inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Det är en länk till kletis profil Jo det vet jag. Undrade bara vad det var du ville hylla. Framgick inte riktigt av -smileyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Jo det vet jag. Undrade bara vad det var du ville hylla. Framgick inte riktigt av -smileyn. Ah, ursäkta - jag kan inte sätta fingret på det, men jag gillar hans inlägg. Om GTAsajten vore en dokusåpa skulle han vara den personen som 'rörde om i grytan'. Detta baserar jag endast efter några få inlägg, och jag kan mycket väl ha fel. Jag tyckte bara det förtjänade en hyllning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Ah, ursäkta - jag kan inte sätta fingret på det, men jag gillar hans inlägg. Om GTAsajten vore en dokusåpa skulle han vara den personen som 'rörde om i grytan'. Detta baserar jag endast efter några få inlägg, och jag kan mycket väl ha fel. Jag tyckte bara det förtjänade en hyllning! jo jag förstod det av din tidigare post. Trevligt att folk börjat hylla varandra för deras insatser på forumet btw. Kanske får folk att känna sig lite mer uppskattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Min gissning ääär... pKz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Min gissning ääär... pKz! Jag har också tänkt på det. Kletis, Kladdis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 (redigerad) Jag har också tänkt på det. Kletis, Kladdis. Samt att även han bor runt gränsen till norrland (Sandviken) och enligt kommentaren i pKz profil tycker att pKz är snygg. Redigerad 23 december, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2009 Samt att även han bor runt gränsen till norrland (Sandviken) och enligt kommentaren i pKz profil tycker att pKz är snygg. Haha, fyfan. Stealth, verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts