kicken Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Att forumet sprudlar av aktivitet! Håller med! Blivit ett bra liv på sistone! Roligt att några valt att göra comeback också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Yeeees!! Nu kanske vi slipper kärringjävlen! Go Paul Anka! http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6243723.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Jag vill hylla Darrell "Dimebag Darrell" Lance Abbot , en av världens bästa el-gitarrister, som blev brutalt mördad den 8 December 2004 (5 år sedan) under en konsert med sitt nya band Damageplan. Dimebag är mest känd för att ha spelat el-gitarr i bandet Pantera. Han blev 38 år gamal. R.I.P Dimebag, älskad av många, glömd av få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Jag vill hylla Darrell "Dimebag Darrell" Lance Abbot , en av världens bästa el-gitarrister, som blev brutalt mördad den 8 December 2004 (5 år sedan) under en konsert med sitt nya band Damageplan. Dimebag är mest känd för att ha spelat el-gitarr i bandet Pantera. Han blev 38 år gamal. R.I.P Dimebag, älskad av många, glömd av få. Vad var motivet bakom mordet och hur gick det till (mitt under konsert)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 (redigerad) Jag tänker också hylla någon som gick bort på detta hemska datum. Det var hela 29 år sedan han dog, hemskt. Han var en mycket betydelsefull man för hela världen, och jag hoppas att han aldrig glöms bort. http://img5.imageshack.us/img5/5193/41050018daylennondied2b.jpg Redigerad 8 december, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Jag tänker också hylla någon som gick bort på detta hemska datum. Det var hela 29 år sedan han dog, hemskt. Han var en mycket betydelsefull man för hela världen, och jag hoppas att han aldrig glöms bort. http://img5.imageshack.us/img5/5193/41050018daylennondied2b.jpg Kung Lennon. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) Vad var motivet bakom mordet och hur gick det till (mitt under konsert)? Så här var det: Pantera splittrades efter interna bråk 2003. Vinnie Paul (trummisen) och Dimebag gick vidare och skapade bandet Damageplan. Det var under en Damageplan konsert 2004 som en psyksjuk kille (Nathan Gale) rusade upp på scenen och sköt Dimebag i huvudet fem gånger. Gale var ett stort Pantera fan men hävdade samtidigt att Pantera hade snott alla låtar som han hade skrivit och gjort om till sina egna. Sen var det väl en blandning mellan just det och det faktim att Pantera hade splittrats som var droppen som fick bägaren att rinna över EDIT: Ett stort R.I.P till John Lennon också. Inget Beatles fan, men han var en otroligt skicklig musiker. That's for sure. Redigerad 9 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Vill hylla att trean ska göra en "Färjan"- och "Ullared"-liknande realityserie om stekare i skärgården! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article6272737.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Vill hylla att trean ska göra en "Färjan"- och "Ullared"-liknande realityserie om stekare i skärgården! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article6272737.ab Ska du vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Snöö! Jag har verkligen fått julkänsla nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 iskalla morgnar (aheeeee) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Grabbar, vill hylla er! Tycker att varenda liten själ på forumet är så positiv nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Jag vill hylla julkänslan som äntligen infinner sig. Det slog mig för ett par minuter sedan när jag tittade ut på snön, hade en lussebulle i handen och hörde Fairytale of New York på TV:n i bakgrunden, att det faktiskt är jul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Jag vill hylla julkänslan som äntligen infinner sig. Det slog mig för ett par minuter sedan när jag tittade ut på snön, hade en lussebulle i handen och hörde Fairytale of New York på TV:n i bakgrunden, att det faktiskt är jul... *facebookgilla* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Grabbar, vill hylla er! Tycker att varenda liten själ på forumet är så positiv nu! någon vart glad när han fick sig lite hopp Fast själv kan jag inte hålla med om att jag är speciellt positiv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Jag vill hylla julkänslan som äntligen infinner sig. Det slog mig för ett par minuter sedan när jag tittade ut på snön, hade en lussebulle i handen och hörde Fairytale of New York på TV:n i bakgrunden, att det faktiskt är jul... Fan, jag fick nog också den första riktiga julkänslan idag! Var minusgrader när jag cyklade till skolan, vi gick och fikade efter skolan, jag drack varm choklad, och ikväll har jag skitit i allt pluggande jag borde göra och spelat CS med en massa kompisar, vilket var riktigt längesen. Skev definition av julkänsla men så är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Grabbar, vill hylla er! Tycker att varenda liten själ på forumet är så positiv nu! Åh tack Jag vill hylla att snön äntligen kommit till Vällingby! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Snö, nuff said! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Fan, jag fick nog också den första riktiga julkänslan idag! Var minusgrader när jag cyklade till skolan, vi gick och fikade efter skolan, jag drack varm choklad, och ikväll har jag skitit i allt pluggande jag borde göra och spelat CS med en massa kompisar, vilket var riktigt längesen. Skev definition av julkänsla men så är det! Haha, aw. Själv hoppas jag på att julkänslan ska inbefinna sig i dagarna här, har verkligen noll julkänsla (däremot är jag kär som jag vet inte vad!). Men ja, ligger väl 1,5 dm snö här och julmusiken spelas för fulla muggar, men nädå, julkänslan uteblir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Axel och sina oneliners! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts