Jump to content

Hyllningar!

Kebab
 Share

Recommended Posts

Idag vill jag hylla vår 18 år och 11 månader gamla katt som tyvärr gick bort för en liten stund sedan. Har varit oerhört pigg de sista åren men denna vecka har det bara gått utför. Eftersom jag är 20 så kan ajg inte direkt säga att jag levt ett liv utan honom, det kommer bli tomt men han var grym och är väl värd en hyllning!

R.I.P :D

-----

Jag vill hylla min far, som gjort riktigt jävla god mat som jag ska äta idag. :yes:

Fläsk med potatis och löksås. :) :) :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag vill jag hylla vår 18 år och 11 månader gamla katt som tyvärr gick bort för en liten stund sedan. Har varit oerhört pigg de sista åren men denna vecka har det bara gått utför. Eftersom jag är 20 så kan jag inte direkt säga att jag levt ett liv utan honom, det kommer bli tomt men han var grym och är väl värd en hyllning!

När en katt lämnar det jordliga är det en tragisk händelse som berör oss alla. Som viceordförande i forumets katt-organisation är det en ära för mig att, å hela organisationens vägnar, ansluta mig till hyllningen och samtidigt beklaga denna svåra förlust.

---

Jag vill hylla den ryska polismannen Alexej Dymovskij för att han vågar säga sanningen.

Och som tack för det fick han sparken! bomb_987685_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla min farmor som både ser till att göda mig om dagarna samt ser till att jag håller kontakten med mina finska rötter. :)

Idag bjöd hon på två finska rätter. (Jag tror soppan är finsk, har aldrig hört om en svensk som gjort den i alla fall)

Köttpirog och en potatis-morot-kålrot-lök-korv-soppa. Så otroligt goda rätter båda två så det är bara inte sant!

Tack farmor! :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla min farmor som både ser till att göda mig om dagarna samt ser till att jag håller kontakten med mina finska rötter. :P

Idag bjöd hon på två finska rätter. (Jag tror soppan är finsk, har aldrig hört om en svensk som gjort den i alla fall)

Köttpirog och en potatis-morot-kålrot-lök-korv-soppa. Så otroligt goda rätter båda två så det är bara inte sant!

Tack farmor! :P

Det låter som min farmor, fast hon är norsk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla min far! Han kämpar på nu när mamma är på Malta med jobbet. De senaste dagarna har han sett till att vi stiger upp på morgnarna, han lagar middag åt oss (palt, plättar, bruna bönor osv..pappamat!). Samtidigt så försöker han renovera så mycket han hinner här hemma med två barn rännandes runt i huset. Jag ger honom en stor eloge!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Inte då. Kanske på hisingen, där regnar det alltid :(.

Skämt åsido; jag vet med mig att det inte var ett moln under hela dagen igår, och inte idag heller. Imorgon blir det tyvärr molnigt igen, precis som jag förutspådde.

Idag var det soligt hela dagen men äckligt kallt också.

Frost vart man än kollade, USCCCH!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor