Wu Zi Mu Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Heja Luleå! Det blev ingen skoterkross Gof 4-3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Jag vill hylla fredagar! Den bästa dagen på hela veckan, då man har en myskänsla i hela kroppen hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Att det är fredag OCH att jag fick reda på att jag klarade Programmering B provet igår! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Att det är fredag OCH att jag fick reda på att jag klarade Programmering B provet igår! :) Grattis ! Var det svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Grattis ! Var det svårt? Programmering B är inte direkt min favorit kurs, så jag kan säga att jag tyckte det var svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Att det är fredag OCH att jag fick reda på att jag klarade Programmering B provet igår! :) Grattis! Jävligt bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Grattis! Jävligt bra jobbat But wait, it's more coming. Har ett till nästa fredag, så jag njuter så mycket jag kan bara nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Programmering B är inte direkt min favorit kurs, så jag kan säga att jag tyckte det var svårt! Jag fick MVG utan att öppna boken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Jag vill hylla SVTplay! I onsdags missade jag True Blood, och tänkte tanka hem det. Sedan kom jag på att svt sänder repriser på sin hemsida och där låg den veckans avsnitt. Mediaspelaren är helt clean, bra videokvalite och ingen reklam. Perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2009 Jag vill hylla helgen! Finns inget skönare en att komma hem på en Fredag och bara tänka "Nu är det helg." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Jag vill hylla mitt PS3 som har stått på ända sedan jag packade upp det och inte en gång har fläkten hörts. DET är kvalité! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Jag vill hylla helgen! Finns inget skönare en att komma hem på en Fredag och bara tänka "Nu är det helg." Eller ännu bättre: Nu är det lov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Eller ännu bättre: Nu är det lov Ja, loven är ännu bättre än helgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2009 Idag vill jag hylla AIK Fotboll, vilken j*vla fest! ------------ Otroligt skönt att man sedan kommer hem och får se Pool ta 3 mot United. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 (redigerad) Jag vill hylla en ny? energidryck som jag hittade på Willys! X. RAY Juicy - Pomegranate Cranberry. 25% Juice 100% Energy. Hade inga förväntningar eftersom den bara kostade 5kr! Men den var skitgod, jättamycket smak! Kan tänka mig att den kommer funka jättabra med vodka! edit: finns det ingen tråd om dryck? Hittar inte. Redigerad 28 oktober, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Jag vill hylla en ny? energidryck som jag hittade på Willys! X. RAY Juicy - Pomegranate Cranberry. 25% Juice 100% Energy. Hade inga förväntningar eftersom den bara kostade 5kr! Men den var skitgod, jättamycket smak! Kan tänka mig att den kommer funka jättabra med vodka! edit: finns det ingen tråd om dryck? Hittar inte. Finns ju en om Mat & Dryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Finns ju en om Mat & Dryck Jag visste det! Var har den tagit vägen? Googlade till och med på dryck och GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Jag visste det! Var har den tagit vägen? Googlade till och med på dryck och GTAsajten. Ja jag står utan svar. Letat flera sidor bak i både allmänt och Loungen utan att hitta den. Men jag är säker på att jag sett den uppe. Och nej det var inte ätbart eller mattips. Den hette verkligen Mat & Dryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Jag vill hylla en ny? energidryck som jag hittade på Willys! X. RAY Juicy - Pomegranate Cranberry. 25% Juice 100% Energy. Hade inga förväntningar eftersom den bara kostade 5kr! Men den var skitgod, jättamycket smak! Kan tänka mig att den kommer funka jättabra med vodka! edit: finns det ingen tråd om dryck? Hittar inte. Finns ju vanlig X-ray också. Sjukt mycket billigare än tex redbull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 (redigerad) Idag vill jag hylla vår 18 år och 11 månader gamla katt som tyvärr gick bort för en liten stund sedan. Har varit oerhört pigg de sista åren men denna vecka har det bara gått utför. Eftersom jag är 20 så kan jag inte direkt säga att jag levt ett liv utan honom, det kommer bli tomt men han var grym och är väl värd en hyllning! Redigerad 11 november, 2009 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts