MyStiC Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Cynikern i mig säger att att han och hela jamaicanska löparlandslaget är dopade. Det är oftast det folk säger när ett nytt världsrekord slås.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Det är oftast det folk säger när ett nytt världsrekord slås.. Det känns bara så orimligt att ett så litet land som Jamaica plötsligt har en uppsjö av framgångsrika sprintstjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 (redigerad) Det känns bara så orimligt att ett så litet land som Jamaica plötsligt har en uppsjö av framgångsrika sprintstjärnor. De har väl redan testats? Hans polare Bailey har ju visst dopat sig kom det rapporter om idag, men han är ju inte jamaican... Redigerad 18 augusti, 2009 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Känns ju som det är nått lurt på g med han iaf, Två av hans träningskamrater har blivit testade positivt så.. Vi får vänta & se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Det må så vara att hela laget har dopat sig, men Bolt slulle klara't utan iaf. Han är snabbast i världen, 'nuff said. Fast vem vet, fört bli portad från VM för han skit i ett läget (kanske där dom dopade alla), men så fick han komma med ändå bara för han är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Det känns bara så orimligt att ett så litet land som Jamaica plötsligt har en uppsjö av framgångsrika sprintstjärnor. "The 100 m records have been dominated by runners of African descent—indeed, every single male world record holder since the introduction of electronic timing in 1976 has been of West African descent. The president of the Jamaica Urological Society Dr. William Aiken has, among others, forwarded the idea that Afro-Caribbean runners have a genetic benefit derived from the slave trade, with people on the western-most parts of the Caribbean being the progeny of "only the fittest of the fit slaves".[5] Usain Bolt also stated that he believed genetics and the slave trade are factors in the disparity between runners.[6] Aiken said that "This hypothesis in no way minimises the important contributions of good sport administration, excellent coaching and proper nutrition but rather looks at one aspect of the puzzle in attempting to explain the raw athletic talent that seems to be disproportionately high in Jamaicans."[5]" http://en.wikipedia.org/wiki/100_metres Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Vill hylla Fb Detectives som satte dit kattmördaren i Lerum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Obemannade biltvättar, jävligt smidigt och bra. brb, tvätta bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Jag vill hylla min skola, inriktningen jag valde passar mig perfekt! även om vi har det "tråkigaste" ämnena så är det sjukt kul! schemat är perfekt också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Jag vill hylla dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Jag vill hylla dig! Awww ---- Skolan. Nu i år (även fast det bara har gått 3 riktiga skoldagar) så gör jag bättre ifrån mig än vad jag gjorde förra året! Känns så skönt, dessutom så fyller skolan i uppgiften att ge mig nått att göra under dagarna vilket känns förbannat skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 (redigerad) Det är oftast det folk säger när ett nytt världsrekord slås.. Det känns bara så orimligt att ett så litet land som Jamaica plötsligt har en uppsjö av framgångsrika sprintstjärnor. Well, det är ju inte så att dem trycker in en spruta där det står "DOPING" med stora bokstäver och sen blir dem jättemycket snabbare. Jag tror en stor del av idrottseliten dopar sig, mer eller mindre, må bäst labb vinna! Redigerad 27 augusti, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Jag vill hylla att bo mitt i staden, och det faktum att jag faktiskt fortfarande inte verkar ha fattat att jag gör det. Jag måste till en Nordea-bank och kollade på hitta.se. Det visade sig att jag mer eller mindre kan se banken från mitt fönster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Jag vill hylla att bo mitt i staden, och det faktum att jag faktiskt fortfarande inte verkar ha fattat att jag gör det. Jag måste till en Nordea-bank och kollade på hitta.se. Det visade sig att jag mer eller mindre kan se banken från mitt fönster... Haha.. Det där vill jag hylla för att det fick mig o tänka på när jag jobbade senast på Bokmedia en bit ifrån dig och det kom in en gammal gubbe o frågade: "Är det här nordea?" Jag svarade såklart att nej det är det inte men det ligger ett kontor en bit upp på vägen. Någon halvtimme senare kommer han in igen: "Är det här Nordea? Jag skulle träffa någon *namn* här." Jag blir lite chockad och sådär "irriterad" som man kan bli när någon verkar vägra att förstå men inser ju att han är lätt förvirrad så jag skickar med honom en karta där jag ritar ut vägen han ska gå. Han blir överlycklig och min dag är gjord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Well, det är ju inte så att dem trycker in en spruta där det står "DOPING" med stora bokstäver och sen blir dem jättemycket snabbare. Jag tror en stor del av idrottseliten dopar sig, mer eller mindre, må bäst labb vinna! De. Det är mycket möjligt och därför är det ganska onödigt att hetsa upp sig så mycket över såna här världsrekord. Ge hit lite gnorkimylifix så ska jag visa hur man springer! kan se banken från mitt fönster... FY FASIKEN VAD COOLT!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2009 Haha.. Det där vill jag hylla för att det fick mig o tänka på när jag jobbade senast på Bokmedia en bit ifrån dig och det kom in en gammal gubbe o frågade: "Är det här nordea?" Jag svarade såklart att nej det är det inte men det ligger ett kontor en bit upp på vägen. Någon halvtimme senare kommer han in igen: "Är det här Nordea? Jag skulle träffa någon *namn* här." Jag blir lite chockad och sådär "irriterad" som man kan bli när någon verkar vägra att förstå men inser ju att han är lätt förvirrad så jag skickar med honom en karta där jag ritar ut vägen han ska gå. Han blir överlycklig och min dag är gjord Fniss. FY FASIKEN VAD COOLT!!! :) Den banken var emellertid till enbart för företagsärenden, så tji fick jag. ---------- Nu vill jag hylla löparskor. Jag har inte ägt ett par förrän idag, och jag har fan gått miste om något. Vansinnigt sköna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Vill verkligen hylla youtube. För att jag hittade en låt som jag har letat efter länge som försvann från formateringen och Youtube var sista utvägen och efter ca 1-3 års tid så hittade jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Vill verkligen hylla youtube. För att jag hittade en låt som jag har letat efter länge som försvann från formateringen och Youtube var sista utvägen och efter ca 1-3 års tid så hittade jag den. Av ren nyfikenhet, vilken låt? ;o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 (redigerad) Av ren nyfikenhet, vilken låt? ;o) York - Reachers of Civilization fast remixen http://www.youtube.com/watch?v=N4LJLSh76AY Redigerad 2 september, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2009 Långa, mysiga kramar i regnet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts