RavenE Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Jag vill hylla agenten, han är så otroligt skön! Silentwhisper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 (redigerad) Jag vill även hylla Seinfeld! Bästa sitcomen någonsin! Skrattar ihjäl mig i varje avsnitt! Redigerad 29 juli, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 (redigerad) Silentwhisper! SilentViper! --- Tack Kicken Redigerad 29 juli, 2009 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Jag vill hylla Telias telefonförsäljare som ringde mig igår. Vi hade en väldigt trevlig pratstund. Han insåg fort att jag hade telefonabonnemanget som passade mina behov och försökte inte sälja något skit, och när vi kom in på bredband så erkände han direkt att hans erbjudande inte var bättre än det jag redan hade (Jag har inte Telia). Och trevlig fortsatt sommar önskade han mig också. Jag hade ett leende på läpparna när vi lagt på och jag fortsatte spela Super Mario Galaxy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Jag vill hylla Telias telefonförsäljare som ringde mig igår. Vi hade en väldigt trevlig pratstund. Han insåg fort att jag hade telefonabonnemanget som passade mina behov och försökte inte sälja något skit, och när vi kom in på bredband så erkände han direkt att hans erbjudande inte var bättre än det jag redan hade (Jag har inte Telia). Och trevlig fortsatt sommar önskade han mig också. Jag hade ett leende på läpparna när vi lagt på och jag fortsatte spela Super Mario Galaxy. You lucky bastard. Har inte lyckats fått en endaste trevlig telefonförsäljare, alla som har ringt hit har sagt att deras erbjudande är fan så mycket bättre och kan nästan mörda en för att få en att inse det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 HAHA älskar Bilddagboken och deras användare, scrollade igenom tråden angående deras nya layout på sidan och det är bara underbart att se hur idiotiska alla är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 HAHA älskar Bilddagboken och deras användare, scrollade igenom tråden angående deras nya layout på sidan och det är bara underbart att se hur idiotiska alla är! Jag blir så jäkla arg över att alla skriver som tolvåringar. Kan verkligen inte förstå hur deras brister i det svenska språket är så stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Jag blir så jäkla arg över att alla skriver som tolvåringar. Kan verkligen inte förstå hur deras brister i det svenska språket är så stora. +1 som fan. 1. Gamla vänskaper - Träffade idag killen som var min bästa vän från barnsben till typ... 13-14 års ålder. Sedan vi "bröt upp" (vi gled ifrån varandra eftersom han är ett år äldre och gick på annan skola och så, vi var aldrig osams eller något annat tjejigt) har vi aldrig setts på mer än på "tjena-det-var-länge-sedan-vi-borde-ses-snart"-sättet. Men för någon vecka sedan tog han kontakt med mig och idag var han som sagt här. Oj, vad vi hade mycket att ta igen! Dessvärre vet jag redan nu att det kommer dröja månader innan jag träffar honom igen, men det känns ändå bra att veta att vi fortfarande har ett ömsesidigt intresse av varandra. 2. Att äta godis när man är hungrig - Det är typ det dummaste man kan göra kostmässigt, men jävlar i hålet... Godis kan inte bli godare än det är då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Vill hylla Patrickpower. Skitkul att lyssna på polisens radiosändningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Jag måste hylla mig själv som lyckades ta mig upp klockan 9 i morse. YAY ME \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Vill hylla Hipp-Hipp serien kollat på diverse klipp på youtube och har aldrig skrattat så mycket förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Jag vill hylla hårdbrödmackor med kaviar på. Sjuuukt gott just nu! Och Te. Te är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Jag måste hylla mig själv som lyckades ta mig upp klockan 9 i morse. YAY ME \o/ 04:10 varje vardag, hej på re! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 http://www.affenkoppzentrale.de/wp-content/uploads/2009/01/capri-sonne.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Jag vill hylla solen som äntligen kom fram idag efter 5 veckors väntan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 http://www.affenkoppzentrale.de/wp-content/uploads/2009/01/capri-sonne.png Hur go som helst, billig och rätt mängd, synd att de slutat sälja det här då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 (redigerad) Jag vill hylla comebacken av Fanta Citron! http://www.resume.se//nyheter/2009/08/03/f...n-gor-comeback/ Redigerad 3 augusti, 2009 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Vill hylla Peter "Foppa" Forsberg just för hans kämpa glöd för att spela hockey igen. Där ser man verkligen en av få som kämpar för att spela hockey med en sån skada som Foppa har man ser verkligen att han brinner för sporten. Hoppas allt går som det ska med han nu så han kan avsluta sin karriär på bättre sätt nu lycka till Foppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2009 Vill fan hylla vädret. Jag sommarjobbar med parkarbete och arbetet är nog så fittråkigt, men det blir lite bättre när det har som minst varit 23+ med växlande molnighet. Var 30+ idag och utan ett enda jävla moln. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Bakgrund: Jag jobbar på sjukhuset (städar) och båda två är patienter. Vill verkligen hylla gubben (~55 bast) som hjälpte den något äldre (~70 kanske) damen att ta frukost idag. Han hade själv ett stativ med dropp på att dra runt på, men gick ändå flera rundor för att hämta allt åt henne, tom. skeden att röra runt i kaffet med som hon hade glömt. Riktig glädjespruta var han dessutom, gjorde min dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts