felshoe Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Alkohol när man känner sig nere. Grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Spriten räddar mig ifrån sporten tralalala! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Jag vill hylla den handikappade katten Zingo som vi passar åt mina kusiner. Han har blivit påkörd och har ett jättefint bandage på sitt bakben vilket gör att han går väldigt gulligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Jag vill hylla den handikappade katten Zingo som vi passar åt mina kusiner. Han har blivit påkörd och har ett jättefint bandage på sitt bakben vilket gör att han går väldigt gulligt. "Inget gott som inte för med sig..." Du har ingen film på krabaten? Låter som kattrådsmaterial! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Jag vill hylla den handikappade katten Zingo som vi passar åt mina kusiner. Han har blivit påkörd och har ett jättefint bandage på sitt bakben vilket gör att han går väldigt gulligt. "Inget gott som inte för med sig..." Du har ingen film på krabaten? Låter som kattrådsmaterial! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...p;#entry1118294 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Jag vill hylla mina föräldrar som har blivit så generösa den senaste tiden. Det är nästan lite jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Vill hylla det svenska rättssystemet för att det är så segt och långsamt att småbrott hinner preskriberas innan man dömts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Vill hylla det svenska rättssystemet för att det är så segt och långsamt att småbrott hinner preskriberas innan man dömts! Vad hade du gjort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Vad hade du gjort då? Tagit amfetamin . Men det var lite andra omständigheter som segade ner hela processen. Annars brukar sånt gå ganska snabbt tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Tagit amfetamin . Men det var lite andra omständigheter som segade ner hela processen. Annars brukar sånt gå ganska snabbt tror jag.. Vad fan, har det hunnit gå två år alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Vad fan, har det hunnit gå två år alltså? Yes. God bless Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Tagit amfetamin . Men det var lite andra omständigheter som segade ner hela processen. Annars brukar sånt gå ganska snabbt tror jag.. Det är väl gay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Vill fan hylla holländarna som äger campingen jag jobbar på. Now now, jag vet att det är holländare och jag har seriöst ingen aning vad alla har emot holländare? Dom har visionen, dom har orken, dom har viljan, dom har humorn. Det är fan kärlek på dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 jag vill hylla stockholms kvällar. sjukt fina när det är lagom molning. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Man vet att det är sommar när man inte kan somna för man har solen i ögonen. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Jag vill hylla lök! Så fantastiskt jävla gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Jag vill hylla lök! Så fantastiskt jävla gott! och vilket ord sen: lök. Lööööök. LÖK! Det ligger så mysig och skönt i munnen och liksom rullar av tungan och ut i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 jag vill hylla stockholms kvällar. sjukt fina när det är lagom molning. <3 Samma gäller göteborgskvällar! Vill också hylla gurka på macka, så sjukt underskattat, det ger en sådan härlig och frisk smak! brukar inte använda gurka men har kört med det på varje macka i 2 dagar nu Salami är också gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Samma gäller göteborgskvällar! Vill också hylla gurka på macka, så sjukt underskattat, det ger en sådan härlig och frisk smak! brukar inte använda gurka men har kört med det på varje macka i 2 dagar nu Salami är också gott! Rostat bröd, skinka, ost, två skivor gurka. Yummy. Smörgåstråden kanske. w/e, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Jag vill hylla att det finns så många vinbärsbuskar i området där jag bor! Vinbär är underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts