kicken Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Jag vill hylla iSketch! Hur roligt som helst! Älskar skissa och gissa! Trivia (Swedish) är ju absolut roligast. Alltid roligt att tänka sig allas miner när man gissar rätt på exempelvis Linda Lampenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Trivia (Swedish) är ju absolut roligast. Alltid roligt att tänka sig allas miner när man gissar rätt på exempelvis Linda Lampenius. Det var något nytt! Ska absolut kolla vad det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Jag vill hylla folk som är musikaliska, min systers pojkvän i synnerhet som sitter och spelar på vårat piano just nu. Hans huvudgenre är jazz men nu är det gammal svensk musik som Olle Adolphsson i en improviserad tappning. Vackert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Jag vill hylla Tool för deras underbara låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Jag vill hylla namnet och personen som kom på det. Och personerna som accepterade namnet. Dessa bollar är riktigt goda också, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Jag vill hylla namnet och personen som kom på det. Och personerna som accepterade namnet. Dessa bollar är riktigt goda också, faktiskt. Wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Mycket intressant det där, jag föreslår att ni fortsätter här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=43814 Vill hylla det där inlägget! Precis den lagom mängd medforumitlig ordning som gynnar forumet, och dessutom framfört på ett trevligt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Vill hylla det där inlägget! Precis den lagom mängd medforumitlig ordning som gynnar forumet, och dessutom framfört på ett trevligt sätt. Åh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Kicken vill visa vad det är men han vill inte ta upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Jag vill hylla is(bitar). Utan dem skulle sommaren knappt gå att överleva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Jag vill hylla is(bitar). Utan dem skulle sommaren knappt gå att överleva. Inne på samma spår = Fläktar. Så skönt när det är kvavt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 När vi ändå ärr inne på temat sol & värme: Underskatta inte en kall öl i sommarvärmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Kicken vill visa vad det är men han vill inte ta upp den. What? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 What? Du ville inte visa "värsta porrtidningen" så du bortförklarade dig lite och visade Slitz istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Du ville inte visa "värsta porrtidningen" så du bortförklarade dig lite och visade Slitz istället. Hahahahahahahah! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Jag vill hylla den oslagbara känslan man får när man häller upp det sista ur en läskflaska och man PRECIS får i allting i glaset! Alltså, här snackar vi ytspänning á la grande. Känner ni igen det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Måste hylla TV6 faktiskt (!), för att dom visade halva Dexter säsong 2 igår natt. Måste dock klaga lite också, då det är en vecka kvar tills dom visar andra halvan, och börjar visa s3. Och apropå Misterwhopees inlägg strax över måste jag även hylla ICA Maxi här i Kumla då dom har lågpris på färkspotatis. Fyllde en hel påse, kostade 2.32! <3. Ouh, och Most Haunted (Hemsökta Hus), tv-serien som TV4+ visar klockan 4 på morgonen, det e skitkul att se medium snacka om spöken, och dom verkar seriöst tro på det, och sen den kvinnliga hosten, Yvette, varför ska en tjej som är skiträdd för spöken leda programmet. Först håller hon på med "give us a sign, move something", om nåt händer så blir "aaaaaah oh my god aaaah" från henne. Och hon har reaktioner som en skotträdd hund, reagerar på minsta sak. Knäpper det till i en vägg, direkt "what's that? Like a creeking sound". Så jävla bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Jag vill hylla min nya fläkt som jag köpte i morse. Jag känner mig som en ny människa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Jag vill först och främst hylla Skåne och framför allt Lund som var en av de mysigaste städer jag någonsin satt min fot i. Grymt väder, härliga människor och i allmänhet en extremt vacker stad! Sen vill jag hylla Lykke Li som jag är helt nyförälskad i igen. Energin hon lägger ner i varenda live-spelning, liten som stor är helt fantastisk. När jag såg henne i Berlin var det på en liten klubb där nästan ingen visste vem hon var men ändå gav hon järnet och gjorde ingen besviken. Någon dag ska det bli du och jag, Lykke! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Jag vill hylla min nya fläkt som jag köpte i morse. Jag känner mig som en ny människa! Ser najs ut, är den högljudd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts