Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Vinterkvällar/nätter!

Det är helvitt omkring dig, snön faller, det är så tyst det blir, och man är ute och går med hunden. GULD!

DET är någonting jag verkligen kommer sakna i Florida.

Sommarkvällar/nätter!

Det är ingen okänd omkring dig, iaf väldigt sällan. Möjligtvis kan du ha en kompis med dig, och du kan möta någon enstaka person, men det är så tyst det blir, och man är ute och bara njuter. GULD!

DET är någonting jag verkligen är glad att jag slipper sakna i Florida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste hylla en ny sak jag hittat.

Ferraribilar i choklad!! Fan så gott det är!

Verkligen älskar att sätta tänderna i en och bara njuta.

Och så måste jag hylla att jag varit typ utan dator i över en vecka också. Det är ovanligt!

I

icon12_714337_0.gif

Fatta hur gött det är att bo nära Webesfabriken och kunna köpa "defekt" godis för en bråkdel av vad det kostar i butik. Samma smak, bara fel former och färg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fatta hur gött det är att bo nära Webesfabriken och kunna köpa "defekt" godis för en bråkdel av vad det kostar i butik. Samma smak, bara fel former och färg.

Åh, det är så äckligt bra med såna affärer. När jag bodde i Hällefors hade vi "Godis-Turken" (ingen kunde uttala hans affärsnamn, så det blev typ den officiella stämpeln på affären lol.) och han sålde alltid godiset som var "gammalt" eller "deformerat" i plastlådor, för vad en full påse godis kostade. Jag fick mig några hallonstångar för hälften av det priset, för det hade legat i solen i 2 timmar och blivit lite torra. Godisturken var en trevlig man, jag saknar honom. Den första invandraren jag någonsin träffade och han var skittrevlig! Min morbror bodde ovanpå hans lägenhet ontop of that, so jag fick gratis läsk också!

När jag skriver allt det här inser jag varför jag är överviktig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla regniga dagar. Jag älskar regn!

Tänkte på det när det regnade igår. Det har nog inte regnat så mycket på jättelänge och det var riktigt mysigt. Jag låg halva dagen i sängen och lyssnade på smattret mot fönstret.

Jag vill hylla IMDB! Helt ärligt, jag använder det mer än google och jag finner (nästan) alltid det jag söker, vare sig det är Tom Cruises längd eller vem som spelade den där gästrollen i Entourage. Andelen kanonfilmer jag hittat via deras söksystem är oräkneligt!

W0rd! Min favoritsida, besöker den flera gånger varje dag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...