VickeX Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 (redigerad) Vilken är din favoritspeltyp? Deathmatch / Team Deathmatch gäller alltså TLAD också. Är TLAD Team Deathmatch eran favorit så får ni rösta på Team Deathmatch. Redigerad 22 februari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Free mode kör jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Free mode kör jag! Visste att jag glömde någon. Tänkte på Freemode medans jag sökte upp vilka gamemodes det fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Free Mode är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Älskar Free Mode, men jag älskar också Lone Wolf Biker och Bomb da Base II. Röstade på Lone Wolf Biker lite väl förhastat kanske. Men jag gillar iaf dem allra flesta speltyperna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Älskar Free Mode, men jag älskar också Lone Wolf Biker och Bomb da Base II. Röstade på Lone Wolf Biker lite väl förhastat kanske. Men jag gillar iaf dem allra flesta speltyperna. Lone Wolf Biker är sjukt svårt, jag gasar alltid för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Lone Wolf Biker är sjukt svårt, jag gasar alltid för mycket. Äger ut så hårt på det. Joinade en ranked match tidigare idag. Vi var väl en 8 pers. I slutet av matchen låg jag på topp med 9 min och 37 sekunder, 11 kills och 2/3 deaths. Tvåan hade 3 min och 11 sekunder, 4 kills o 2/3/4 deaths. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Vote: Free Mode. Skönt att bara glida runt och lalla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 Älskar Free Mode, men jag älskar också Lone Wolf Biker och Bomb da Base II. Röstade på Lone Wolf Biker lite väl förhastat kanske. Men jag gillar iaf dem allra flesta speltyperna. Vad hette det där vi körde, där vi flydde med hjälp av en golfbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Vad hette det där vi körde, där vi flydde med hjälp av en golfbil? Flygplans-frakt-bil-tjaffs-sak. Hangmans NOOSE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Votade Deathmatch. Antingen det, eller Free Mode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts