Skotten_31 Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Jo, detta hände idag. Ibland slocknar skärmen och tänds snabbt på igen, tar typ en halvsekund. Jag undrar varför det är så, går det att fixa? Har inte stött på problemet tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Antagligen är det något så simpelt som att någon sladd inte är rätt ditsatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Antagligen är det något så simpelt som att någon sladd inte är rätt ditsatt. Alla sladdar är insatta, kollade nyss. EDIT: Problemet är kanske fixat Redigerad 21 februari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Alla sladdar är insatta, kollade nyss. EDIT: Problemet är kanske fixat vad gjorde du då? Har själv mycket lite erfarenhet av detta, våran tv gör presis som du beskriver, detta händer väl 1-2ggr per dag. Supporten sa att det inte går att göra något åt det och har inte orkat bry mig speciellt mycket eftersom det inte är något man behöver bry sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 21 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) vad gjorde du då? Har själv mycket lite erfarenhet av detta, våran tv gör presis som du beskriver, detta händer väl 1-2ggr per dag. Supporten sa att det inte går att göra något åt det och har inte orkat bry mig speciellt mycket eftersom det inte är något man behöver bry sig om. Gjorde som Boomer sa, fast är dock inte så säkert på att problemet är fixat. Om det händer igen får jag ringa in till supporten. Redigerad 21 februari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts