Mateu Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Tjena jag söker efter GTA4 trophies save Redigerad 21 februari, 2009 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Vad menar du? Man kan inte skaffa troféer genom att sno saves från andra. Det är kopplat till ditt Playstationkonto och kan inte kopieras. Du måste göra dem själv. Till nästa gång kan du försöka göra en bättre trådtitel och framförallt förklara vad tusan det är du vill egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 8 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Vad menar du? Man kan inte skaffa troféer genom att sno saves från andra. Det är kopplat till ditt Playstationkonto och kan inte kopieras. Du måste göra dem själv. Till nästa gång kan du försöka göra en bättre trådtitel och framförallt förklara vad tusan det är du vill egentligen Ibland orkar jag inte fixa en bra titel, framför allt inte här. men jag ville ha ett save så man slipper köra genom hela spelet, eller tar det inte lika långt tid som på san andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Ibland orkar jag inte fixa en bra titel, framför allt inte här. Ibland orkar jag inte svara, framför allt inte till någon som inte har en bra titel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts