Crusader Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Jag håller med om det du skriver. Men jag väntar fortfarande på DLCn med ens sista teammedlem innan jag klarar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2010 Jag håller med om det du skriver. Men jag väntar fortfarande på DLCn med ens sista teammedlem innan jag klarar spelet. New Game+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 11 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2010 prova att skjuta av huvudet på en YMIR mech (stor vit robot). det är awesome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2010 Kör igenom ME2 nu igen, fast med en tidigare ME-sparfil - SOM KVINNA! 'tis gud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Hur mycket missar man av spelet om man inte har spelat ettan? Även om ettan, tvåan och som småningom trean är separata spel så tycker inte jag man ska tänka så, bättre att tänka sig trilogin som ett spel för att storyn och valen man gjort hänger ihop Så, ja, du missar en jäkla massa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2010 Uuuh... Har tröttnat lite på spelet nu. Alla karaktärers sidequests segar ner allt. Tar upp spelet igen när Betan på BC2 är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Jag är klar med Legions loyalty och ska tydligen åka iväg i en shuttle för att Edi ska testa den IFF som man fick med sig från den trasiga Reapern. Hur långt kvar till slutet? I timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Jag är klar med Legions loyalty och ska tydligen åka iväg i en shuttle för att Edi ska testa den IFF som man fick med sig från den trasiga Reapern. Hur långt kvar till slutet? I timmar. Jag skulle säga mellan 4-6 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2010 Jag skulle säga mellan 4-6 timmar. Blev precis klar med spelet. Det tog 1½ timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 IGN Originals: Paragons and Renegades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 IGN Originals: Paragons and Renegades LOL'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 LOL'd Slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 7 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2010 kolla på nyaste avsnittet av GTTV (gametrailers tv). I sista "kapitlet" så visar dom lite gameplay från dom nya tank uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Skaffade nyligen Mass Effect 2. Jag klarade aldrig ut 1'an, men jag förstod nästan hur det sluta osv. Och fyfan vad snyggt 2'an är. Blir att lira ut 2'an, sen klara ut 1'an och välja att importera från 1'an i 2'an på ett hardcore game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Man blir helt WOW-ad av sånt här... The Science of Mass Effect 2 - Invisibility, Biotics, Mass Effect Relays, Force Fields... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 Man blir helt WOW-ad av sånt här... The Science of Mass Effect 2 - Invisibility, Biotics, Mass Effect Relays, Force Fields... Han är sååå min nya idol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 http://pici.se/pictures/EQgQFSScw.jpg http://www.hype.se/nyhet/89030 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 http://www.hype.se/nyhet/89030 Palpatine strikes again! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2010 EA utannonserade precis Mass Effect 2 till PS3 på Gamescon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmus899 Skrivet 16 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2011 Hjälp. Är strax på sista uppdraget och kommer inte på någon som kan hålla uppe skölden(Samara och Jack är inte lojala) Vad gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts