Eudoros Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Det beror ju sig på vilken klass man väljer att spela som. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Va? Klass-system. Du vet, som rollspel brukar ha. (Vanligen Krigare, Magiker osv) Mass Effect har: # 1 Class list * 1.1 Adept * 1.2 Engineer * 1.3 Infiltrator * 1.4 Sentinel * 1.5 Soldier * 1.6 Vanguard # 2 Specialized class talents * 2.1 Bastion * 2.2 Commando * 2.3 Medic * 2.4 Nemesis * 2.5 Operative * 2.6 Shock Trooper Du kan läsa mer HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Klass-system. Du vet, som rollspel brukar ha. (Vanligen Krigare, Magiker osv) Mass Effect har: # 1 Class list * 1.1 Adept * 1.2 Engineer * 1.3 Infiltrator * 1.4 Sentinel * 1.5 Soldier * 1.6 Vanguard # 2 Specialized class talents * 2.1 Bastion * 2.2 Commando * 2.3 Medic * 2.4 Nemesis * 2.5 Operative * 2.6 Shock Trooper Du kan läsa mer HÄR! Jag har spelat Mass Effect och vet om alla klasser, undrade bara hur han kunde tycka att spelets actionbetoning varierar beroende på vilken klass man väljer att spela som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Jag har spelat Mass Effect och vet om alla klasser, undrade bara hur han kunde tycka att spelets actionbetoning varierar beroende på vilken klass man väljer att spela som. Håller med där, jag förstår inte heller hur han tänker. Jag har spelat genom ME två gånger. Första gången var jag Soldier och andra gången spelade jag som Adept. Båda var ganska actionbetonade, adept var dock roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Håller med där, jag förstår inte heller hur han tänker. Jag har spelat genom ME två gånger. Första gången var jag Soldier och andra gången spelade jag som Adept. Båda var ganska actionbetonade, adept var dock roligare. Vissa blir man tvungen att spela en mer passiv roll där de andra står för action medans Shepard hjälper och skyddar de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 PC och Xbox 360 version år 2010 mer info: Mass Effect 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Ny Pre-E3 trailer!! http://www.fz.se/filmer/20090515/mass-effect-2-infor-e3/ IT'S AWESOME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Ny Pre-E3 trailer!! http://www.fz.se/filmer/20090515/mass-effect-2-infor-e3/ IT'S AWESOME! Det är dock en DevDiary. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Det är dock en DevDiary. Jaja... Men du gillade den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 maj, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Jaja... Men du gillade den iaf Jojo, lämnade ju till och med en fin kommentar för att visa det igår på FZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Nu finns DLC nr. 2, Pinnacle Station, att ladda ned på XBox Live. Det är en rymdstation som är en fighting arena med 13 tuffa strider innan man blir mästare på arenan. Kostar 400p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 (redigerad) verkar lite "meh", fick 5/10 av IGN. ska ändå skaffa den. nyaste trailern som kom för nån vecka sen Omega Trailer Redigerad 26 augusti, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 (redigerad) f'ing bump! GTTV ME2 special + nya gameplay vids. det släpps runt 26:e Januari 2010 Redigerad 15 november, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 f'ing bump! GTTV ME2 special + nya gameplay vids. det släpps runt 26:e Januari 2010 Gyrmt nice, Längtar SÅ jävla mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 (redigerad) ännu en bump most epic shit ever? check! Achievements! 29:e Januari då jävlar smäller det! Redigerad 22 december, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 ME2 börjar på att få Dragon Age varningar. Om man hade följt allting med Dragon Age nyheterna hade man sett 70% av spelets innehåll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 ME2 börjar på att få Dragon Age varningar. Om man hade följt allting med Dragon Age nyheterna hade man sett 70% av spelets innehåll. När du säger det där tänker jag på Modern Warfare 2. Man hade ju sett allt i spelet redan innan det släpptes! Särskilt med Launch trailern som drog igenom hela alltet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 ME2 börjar på att få Dragon Age varningar. Om man hade följt allting med Dragon Age nyheterna hade man sett 70% av spelets innehåll. med tanke på att dom avslöjade ett slut i en video så jag vet ändå inte så mycket om storyn fastän jag har kollat på rätt så många ställen efter intervjuer. ska nog göra en så kallad media blackout tills jag har spelet i mina egna händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Jag längtar efter detta spel. Mass Effect 1 får en ny chans att imponera på mig; köpte det på Steam. Tvåan verkar verkligen bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2010 Tycker det är grymt att om man har en tränad gubbe i Mass Effect så kan man återanvända den i Mass Effect 2. Slippa alla åter lvling. YESS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts