Boomer Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Mass Effect 2 Uppföljaren till actionrollspelet Mass Effect har fått en teaser! Tydligen så tycker BioWare att ett kort klipp passar bättre än ett bestämt release-datum, och jag måste nog säga att jag håller med. Kolla klippet och känn hur "Z0mg Aw3s0me V1LL h4 nu!"-känslorna kryper i kroppen! Ta mig till klippet! För att summera, jag längtar super-duper mycket. Redigerad 21 februari, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Mycket bra!!! Det plus att Bioware jobbar på DLC nr 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Jag har inte spelat det första spelet, är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Combo_Breaker Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Jag har inte spelat det första spelet, är det bra? Absolut, riktigt bra RPG spel. Jag var/är helt såld på Mass Effect, varvade 4-5 gånger. Men mja, beror väl lite på vad man gillar för spel också. Testa bör du göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Absolut, riktigt bra RPG spel. Jag var/är helt såld på Mass Effect, varvade 4-5 gånger. Men mja, beror väl lite på vad man gillar för spel också. Testa bör du göra. Jag gillar inte rollspel så det är nog kanske inte rätt spel för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Kommer detta inte till PC. Lol hann att köra ibörjan lite sen pallade ja inte starta spelet nå mera fråga mig inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Shepherd är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Jag körde etta tills ungefär... efter en 5:e planeten man besöker i storyn, sen räckte det för min del. Dock så vill jag fortfarande se vad som hände och om Reapers blev uppväckta etc. Shepherd är säkert inte död... undercover? Redigerad 21 februari, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 (redigerad) Kommer detta inte till PC. Lol hann att köra ibörjan lite sen pallade ja inte starta spelet nå mera fråga mig inte varför. Kommer förmodligen till PC 6-12 månader senare. I dess allra buggigaste form. *Edit* Lite inofficiell information om spelet. Så ta det med en stor nypa salt. Redigerad 21 februari, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Jag gillar inte rollspel så det är nog kanske inte rätt spel för mig. Beror på vad det är med RPG som du inte gillar. RPG är en väldigt bred genre. Allt från Final Fantasy till Knights of the Old Republic till Baldur's Gate. Är det turordningsbaserat du inte gillar så är spelet inte turordningsbaserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Trailern är ju pre-rendering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 Trailern är ju pre-rendering. Den är kort, förrenderad och säger inte mycket om något. Därav "teaser". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 (redigerad) var ute på IGN då jag såg skylten "mass effect 2 teaser" i "recent news" rutan. och jag bara "OMG!!!! vill ha nu!!!!". och det hära med att shepard är död går ju inte.. har för mig att jag nyligen läst någonstans att bioware sa att man skulle behålla sina sparfiler från ettan. skuller nog satsa på "fake-my-own-death" scenario. Redigerad 3 mars, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 var ute på IGN då jag såg skylten "mass effect 2 teaser" i "recent news" rutan. och jag bara "OMG!!!! vill ha nu!!!!". och det hära med att shepard är död går ju inte.. har för mig att jag nyligen läst någonstans att bioware sa att man skulle behålla sina sparfiler från ettan. skuller nog satsa på "fake-my-own-death" scenario. Finns inte så mycket mer man kan göra än att spekulera. Men det som är _lite_ smått mysko är att den Geth vi ser i slutet har samma tecken (N7) som Shepherd har på sin dräkt. http://blog.wired.com/photos/uncategorized/2007/07/13/masseffect_screen.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 (redigerad) Nu må jag vara skapligt nyvaken, och det var ett tag sen jag lirade ettan. Shepard dör ju inte ? Han kommer ju springades upp ur ruiner i Citadel, och din gamla general (Eller vad han nu var), frågar vad Shepard ska göra nu, osv. Eller har jag missat något? Redigerad 4 mars, 2009 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Nu må jag vara skapligt nyvaken, och det var ett tag sen jag lirade ettan. Shepard dör ju inte ? Han kommer ju springades upp ur ruiner i Citadel, och din gamla general (Eller vad han nu var), frågar vad Shepard ska göra nu, osv. Eller har jag missat något? Korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Men det som är _lite_ smått mysko är att den Geth vi ser i slutet har samma tecken (N7) som Shepherd har på sin dräkt. http://blog.wired.com/photos/uncategorized/2007/07/13/masseffect_screen.jpg Det har du rätt i. Kanske Shepard blir en Geth på något vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Spelade bara halva ettan, men vad hände med reapers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Mass Effect är bästa 360-spelet som gjorts imo (t.o.m. bättre än GTAIV) så jag ser definitivt fram emot det här. Beror på vad det är med RPG som du inte gillar. RPG är en väldigt bred genre. Allt från Final Fantasy till Knights of the Old Republic till Baldur's Gate. Är det turordningsbaserat du inte gillar så är spelet inte turordningsbaserat. Jag tycker inte att man ska överbetona RPG-elementen i Mass Effect. Det är i första hand ett actionspel imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Jag tycker inte att man ska överbetona RPG-elementen i Mass Effect. Det är i första hand ett actionspel imo. Det beror ju sig på vilken klass man väljer att spela som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts