antetheman Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 kan någon hjälpa mig med dom uppdragen jag inte klarar... det är 1.checkpoint charlie. 2.publicy.Tom. 3.sista uppdraget hos print works där man ska döda några snubbar som åker omkring på moppar dom stannar vid ens place och ställer sig vid ingångarna jag klarar inte det... hjälp mig snälla ,föresten när får man keep your friend close med tanke på vad jag är nu skriv var man måste va och så p,s. jag har heller inte klarat någon av street racen på sunshine autos, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 kan någon hjälpa mig med dom uppdragen jag inte klarar... det är 1.checkpoint charlie. 2.publicy.Tom. 3.sista uppdraget hos print works där man ska döda några snubbar som åker omkring på moppar dom stannar vid ens place och ställer sig vid ingångarna jag klarar inte det... hjälp mig snälla ,föresten när får man keep your friend close med tanke på vad jag är nu skriv var man måste va och så p,s. jag har heller inte klarat någon av street racen på sunshine autos, ett tips att klara street racen på men det är ett fusk... slå in koden dodo car och så tar du en motorcykel och ställer dig på start platsen.. då kommer deras bilar att flyga omkring men motorcyklarna flyger inte.. och ett tips till sista uppdraget på printworks.. gör pansarvagns fusket och kör över dom med den eller skjut på dom.. jag gjorde dom här två fusken och då klarade jag dom uppdragen direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 13 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 okej jätte tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Hallå era ***** *********!!! Man behver inte fuska på gat racen! Vet du vad du ska göra? Så här gör du: Skaffa en rocket launcher eller nåt dylikt. Sen så spränger du de andra bilarna innan racet går av. Sen e det bara att köra fritt utan nån konkurans!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 på vissa race så står bilarna lite glesare så det skulle inte räka med ett bazoka skott. ställ 1 - 3 bilar eller så många som det behövs för att spränga allt på en gång... och det där sista uppdraget är ju inte svårt. det är bara att åka till tex malibu eller något annat ställe som mafian skall hämta upp dina pengar på. väta på dom sen är det bara att skjuta dom när dom kommer. ibland så tappar dom bort sin moppe så dom kommer ingen stans. om du märker att dom aldrig kommer och att markeringen på kartan står stilla så får du åka till dom och mosa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 på vissa race så står bilarna lite glesare så det skulle inte räka med ett bazoka skott. ställ 1 - 3 bilar eller så många som det behövs för att spränga allt på en gång... och det där sista uppdraget är ju inte svårt. det är bara att åka till tex malibu eller något annat ställe som mafian skall hämta upp dina pengar på. väta på dom sen är det bara att skjuta dom när dom kommer. ibland så tappar dom bort sin moppe så dom kommer ingen stans. om du märker att dom aldrig kommer och att markeringen på kartan står stilla så får du åka till dom och mosa dom. hur får man bazoka?? finns det nåt fusk till den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chreespy Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 hur får man bazoka?? finns det nåt fusk till den?? Den e skit enkel att få... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 på "Cap the collector" kanske du ska göra som jag, om du har 80 hp eller fler; ta Sea Sparrow:n och flyg till printworks, starta uppdraget och börja att jaga "moppepojkarna". När de kommit fram och ska utkassera något är det bara att börja skjuta på dom med kulsprutan. När det kommer back-up så är det bara att göra samma sak. På det här sättet hann "moppepojkarna" bara inkassera pengar från Sunshine Autos . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Jag har ett tips på checkpoint charlie men det är med fusk:Gör lätt hanterings fusket och åka på vattnet fusket sen går d in i en båt för att starta uppdraget. sen hoppar du ur båten och tar bilen(den som du ställer precis vid vattnet) sen kör du på.Jätte enkelt Men det är förstås fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smibacker Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 f*n vad tråkiga ni är som fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 15 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 det är lungt klarade alla uppdrag nu,dödade sonny och lance med python Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts