Grumpy Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Jag köpte 2000 mspoints idag och 1600 av de gick till Lost and Damned och nu har jag 400 kvar. Vad ska jag göra med de? Jag vet att det finns arcadespel för 400 mspoints men är de något att ha, vilket arcadespel rekommenderar ni? Jag vet att man kan köpa live för mspoints, hur många månader får man för 400 points? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Du kan inte köpa Live för MS-points. 400pts räcker däremot till Worms t.ex., vilket är rätt najs. Annars vet jag inte riktigt, kolla runt lite så hittar du säkert något, alternativt kan du spara dem för att göra nästa påfyllnad lite billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 När det ändå finns en sån här tråd kan jag passa på och fråga: Vad fan kan man köpa för 160 Ms Points? Finns det nånting som kostar 160 points, skulle kunna tänka mig och köpa vad som helst, stör mig på att ha 160. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Spara dom, kommer nog upp något. Annars ge bort dom till någon som behöver dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 När det ändå finns en sån här tråd kan jag passa på och fråga: Vad fan kan man köpa för 160 Ms Points? Finns det nånting som kostar 160 points, skulle kunna tänka mig och köpa vad som helst, stör mig på att ha 160. xD Finns massa små mini-paket, typ bilder, gamerpictures, bilpaket till Forza, osv som kostar rätt lite. Map-acks till Civ Rev kostar bara några slantar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 18 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Spara dom, kommer nog upp något. 500 points kan man köpa för 56 kronor så om det är något jag verklig vill ha för 400 points då köper jag 500 points. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts