VickeX Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Tycker ni att det är bra? Var det värt pengarna? Själv har jag bara gjort fyra fem uppdrag, men har hunnit testa alla vapen och hi-lo card-game och arm wrestling. Arm westling var mycket svårare än jag trodde. Och det är väl bra. Inte någonting man bara går och gör och vinner varje gång. Sedan har jag också nu hunnit testat Lone Wolf Biker, vilket var mycket roligt, och även ett motorcykelrace. Damn, baseballbats från motorcyklar äger. Dom har lyckats skitbra. Tror att jag vågar säga redan nu att det var värt pengarna. Mums mums mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Har en fråga bara, läste i någon preview att Johnny hade en speciell Hexer som verkligen är förlorad när man tappar bort den, har han verkligen det? Finns ju flera stycken, och isåfall, hur fan skiljer man på dem? Annars verkar det riktigt najs, man kommer verkligen in i stämningen med all skön musik och all atmosfär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Gjorde första uppdraget, har kollat omkring lite i klubb huset Hittils ser det kul ut iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 (redigerad) Jag har spelat till uppdraget "Its War" och kört lite på Xbox Live, ska fortsätta imorgon. TLAD är absolut värt dom 200 kronorna det kostar och jag tycker synd om dom med PS3 som inte får uppleva Johnnys historia! TLAD äger! Redigerad 17 februari, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Jag har spelat till uppdraget "Its War" och kört lite på Xbox Live, ska fortsätta imorgon. TLAD är absolut värt dom 200 kronorna det kostar och jag tycker synd om dom med PS3 som inte får uppleva Johnnys historia! TLAD äger! GIEF ME YOUR XBOX!' --- Hoppas TLAD kommer till PC med vill lägga vantarna på detta. Eller att vi får helt andra DLC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Spoilertagga era jävla åsnor, vissa får inte spela förrän om en vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Spoilertagga era jävla åsnor, vissa får inte spela förrän om en vecka! Vilket av det någon utav oss skrivit är det du vill ska spoilertaggas? Jag finner ingenting viktigt där direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) Vilket av det någon utav oss skrivit är det du vill ska spoilertaggas? Jag finner ingenting viktigt där direkt. I förebyggande syfte! Redigerad 18 februari, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 GIEF ME YOUR XBOX!' --- Hoppas TLAD kommer till PC med vill lägga vantarna på detta. Eller att vi får helt andra DLC Om ni får helt andra DLC så blir jag sur, men det kommer nog inte hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Spoilertagga era jävla åsnor, vissa får inte spela förrän om en vecka! Har funderat på det där. Vi minskade ju reglerna för IV men TLAD finns ju kvar. Tror inte vi byter reglerna ännu en gång och jag kommer inte kolla här 24/7, så rapportera ifall det är nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Om ni får helt andra DLC så blir jag sur, men det kommer nog inte hända. Om man känner Microsoft rätt så ja då blir det $$$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Om man känner Microsoft rätt så ja då blir det $$$ Eeh, vad snackar du om egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Är det bara jag som känner att TLAD är svårare än vanliga IV? I GTA IV klarade jag storyn utan problem men i TLAD är det mycket svårare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Är det bara jag som känner att TLAD är svårare än vanliga IV? I GTA IV klarade jag storyn utan problem men i TLAD är det mycket svårare. Yes, svårighetsgraden är högre, känns det som. Vilket är bra, för IV kändes lite väl enkelt på sina håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Yes, svårighetsgraden är högre, känns det som. Vilket är bra, för IV kändes lite väl enkelt på sina håll. Jo, på dom flesta uppdragen i IV var det bara att skjuta sig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Spelat klart storyn nu och är helt klart nöjd med den. Nya älskar alla nya vapen och fordon. Ett stort minus är att alla nya bilar inte ens spawnas i trafiken. Det är väldigt dåligt tycker jag. Regina dyker bara upp i uppdraget "heavy toll". Och det är en bil jag har letat efter. Såg nu att man måste ta den från det uppdraget för att få den. Tycker det är skit lamt när det är så. That really grinds my gears! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) tycker väll att det är ok. om man bortser från armbrytningen... har hållit på i typ 20 min och tror snart att jag kommer slita sönder högra analoga spaken.... edit: fan vad jag hatar guide knappen!!! har typ förlorat 3 gånger på grund av den. Redigerad 2 mars, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Fyfan vad jag är sur på Rockstar nu. Vi med PS3 får inget TLAD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Fyfan vad jag är sur på Rockstar nu. Vi med PS3 får inget TLAD. Har man ju vetat länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Fyfan vad jag är sur på Rockstar nu. Vi med PS3 får inget TLAD. Du borde vara sur på Sony som inte köpte skiten., R* är ett företag som vill tjäna kosing. Hur är TLAD egentligen? Jag som många andra är en av dem som är lite smått besviken på GTAIV, förutom karaktären Niko Bellic som lätt är en av dem mest intressanta spelkaraktärer ever, men annars var GTAIV lite av en besvikelse. Tycker ni som spelat att TLAD är en värdig DLC som kommer få folk som mig att se GTAIV på ett nytt sätt? Och är själva DLC inbyggt i GTAIV, alltså att dem nya vapnen och fordonen går att använda när amn separ det vanliga GTAIV (som Niko) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts