Weener Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Fy fan vilken jobbig tråd, varför varför varför läste jag den. Har ett löfte med mig själv att jag inte får äta något sånt här förens 18 Maj. Och så snubblar man in i en sånhär jävla tråd. Ska inte Pringles-tråden, lösgodis-tråden, Esterellas Jordnötsringar-tråden och Coca Cola-tråden komma snart också, så jag får lida ännu mer. HELVETE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Dom flesta Marabou är redigt goda, original är bara Även den sorten som någon postade bild på Kazer hette dom så? Den med mint eller nått är väldigt god också. Och Kexchocklad.. mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Polly är jävligt gott också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Sån där randig nutellagrej = <3 Det är så sött att det ilar i tänderna men gott är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Twix... Mhm! Varje fredag blir de det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Även den sorten som någon postade bild på Kazer hette dom så? Den med mint eller nått är väldigt god också. Fazer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Äter choklad väldigt sällan men Marabous mjölkchoklad är väldigt god, även deras senaste Amigo med nachos i är god, den första rutan var pissvidrigt men ju fler man åt desto godare vart det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Jag kör alltid mörk choklad, minst 70 % ska det vara! Amen to that! Gärna rättvisemärkt också, då smakar det godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Äter choklad väldigt sällan men Marabous mjölkchoklad är väldigt god, även deras senaste Amigo med nachos i är god, den första rutan var pissvidrigt men ju fler man åt desto godare vart det. Diggar också den, men äter den inte för ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Jag säger: Fazer>alla andra skräp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Dumle.. Mmm! Speciellt den lite nyare Dumle Snacks. Satan vad god den är, för god faktist så man slänger i sig hela påsen innan man insett att man ville njuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 (redigerad) Noblesse After Eight Polly Marabou mjölkchoklad Redigerad 19 februari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 (redigerad) Dumle.. Mmm! Speciellt den lite nyare Dumle Snacks. Satan vad god den är, för god faktist så man slänger i sig hela påsen innan man insett att man ville njuta. Håller med. Synd bara att mår så jädrans illa av den efteråt. Jag saknar Dumle Banan förresten. Redigerad 19 februari, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 På ta om dumle banan så är det gott att dricka oboy och äta banan till, ta en tugga banan sedan dricka en klunk oboy. gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 åt nått som kallades "instant mint" åh jävlar vad gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 (redigerad) Mörk chockland smakar ju seröst skit. IMO Marabou Daim är munch as hell! Redigerad 19 februari, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Romerska bågar är ju bara för jävla underbart. <3 om nom nom nom nom, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) För någon vecka sen prövade jag en tugga av min polares Pigall och tyckte inte att det var något särskilt. Senare köpte jag en själv, och nu har jag hamnat i ett djupt Pigallberoende. Satan vad goda de är! http://www.hemmalivs.se/Images/OPVCache/Products/Large/7310511251604.jpg Edit: De här två är väldigt goda med: Kinder är godast, men när inte de finns så köper jag Delight istället. Redigerad 25 februari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Håller med dig Siana, Mars delight <3 Dom andra två faller inte mig i smaken Men Riesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) För någon vecka sen prövade jag en tugga av min polares Pigall och tyckte inte att det var något särskilt. Senare köpte jag en själv, och nu har jag hamnat i ett djupt Pigallberoende. Satan vad goda de är! http://www.hemmalivs.se/Images/OPVCache/Products/Large/7310511251604.jpg Stod på ica idag och råkade fästa blicken på en sådan. Kom direkt att tänka på ditt inlägg och köpte en för att testa. De var riktigt goda faktiskt! Redigerad 25 februari, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts