Jump to content

Choklad

L_Voll
 Share

Recommended Posts

Jag var i affären igår. Var väldigt sugen på Marabou Mjölkchoklad, men den var slut. Jag fick köpa mjölkchoklad med nonstop istället, det var gott. Jag tycker också mycket om mjölkchoklad med apelsin- eller mintsmak. Mörk choklad har jag börjar lära mig tycka om , typ 70% kan vara gott.

Jag vet att det finns en gammal chokladtråd, men låt oss börja på ny kula!

Var inte blyga - skriv något!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är fruktansvärt förstjust i choklad. Fazers Mjölkchoklad som eliizar postade är en av de absoluta favoriterna, men äter i stort sett allt. :rolleyes: Har inte orkat fördjupa mig i att kolla om det är sant eller inte att man får finnar av att äta choklad, men ett tag då jag var lite yngre kändes det verkligen som det. Iaf eftersom att jag fick betydligt mindre med finnar då jag gjorde ett chokladstopp på några veckor, men det kanske var en ren tillfällighet med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är fruktansvärt förstjust i choklad. Fazers Mjölkchoklad som eliizar postade är en av de absoluta favoriterna, men äter i stort sett allt. :D Har inte orkat fördjupa mig i att kolla om det är sant eller inte att man får finnar av att äta choklad, men ett tag då jag var lite yngre kändes det verkligen som det. Iaf eftersom att jag fick betydligt mindre med finnar då jag gjorde ett chokladstopp på några veckor, men det kanske var en ren tillfällighet med.

Jag äter nästan aldrig choklad men jag har endå finnar :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor