L_Voll Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Jag var i affären igår. Var väldigt sugen på Marabou Mjölkchoklad, men den var slut. Jag fick köpa mjölkchoklad med nonstop istället, det var gott. Jag tycker också mycket om mjölkchoklad med apelsin- eller mintsmak. Mörk choklad har jag börjar lära mig tycka om , typ 70% kan vara gott. http://tjockobbe.blogg.se/images/2007/choklad_1198093823_1919813.jpg Jag vet att det finns en gammal chokladtråd, men låt oss börja på ny kula! Var inte blyga - skriv något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Jag gillar Marabou bäst, hels vanlig, apelsin eller digestive. Äter EuroShopper choklad ibland också, men dem är inte i närheten lika goda som Marabou. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 https://www.finnairshop.fi/wcsstore/ePreOrder/images/catalog/large/773_2006.jpg Säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Inga chokladkakor slår Marabous Gräddnougat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Inga chokladkakor slår Marabous Gräddnougat. så jävla truuuuuue. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Seriöst, chokladen i choklad-julkalendern är så jävla god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Är fruktansvärt förstjust i choklad. Fazers Mjölkchoklad som eliizar postade är en av de absoluta favoriterna, men äter i stort sett allt. Har inte orkat fördjupa mig i att kolla om det är sant eller inte att man får finnar av att äta choklad, men ett tag då jag var lite yngre kändes det verkligen som det. Iaf eftersom att jag fick betydligt mindre med finnar då jag gjorde ett chokladstopp på några veckor, men det kanske var en ren tillfällighet med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Är fruktansvärt förstjust i choklad. Fazers Mjölkchoklad som eliizar postade är en av de absoluta favoriterna, men äter i stort sett allt. Har inte orkat fördjupa mig i att kolla om det är sant eller inte att man får finnar av att äta choklad, men ett tag då jag var lite yngre kändes det verkligen som det. Iaf eftersom att jag fick betydligt mindre med finnar då jag gjorde ett chokladstopp på några veckor, men det kanske var en ren tillfällighet med. Jag äter nästan aldrig choklad men jag har endå finnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Romerska bågar. <3 Marabou daim. <3 Marabou apelsin. <3 Marabou mjölkchoklad (ibland). <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Smält choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Kexchoklad har blivit en riktig favorit på senare tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Kexchoklad har blivit en riktig favorit på senare tid. Så sant som det var sagt. Har avstått från de flesta chokladtyperna på senare dagar men en Kexchoklad sitter där den sitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Det tråkiga med kexchoklad är att det är så torrt och smuligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Det tråkiga med kexchoklad är att det är så torrt och smuligt. Det blir så roligt som man gör det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 After Eight is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Jag kör alltid mörk choklad, minst 70 % ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 (redigerad) Jag kör alltid mörk choklad, minst 70 % ska det vara! Samma här! -Yummie http://www.chocolatebuttons.co.uk/images/cbuttons/expanded_pics/chocolate_bars/lindt_excellence_orange_intense.jpg Redigerad 17 februari, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 After Eight is the shit. http://www.bestbuycandy.com/productcart/pc..._308_detail.jpg Oh yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Marabou mjölk. Helst lite halvsmält med. Fyfan vad gott. Får orgasm i munnen bara jag tänker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Dom där billiga på ICA för 5 spänn för vardag, filmgodis blir risen/marabou nonstop, när man vill lyxa till sig blir det ett köp av dom där underbara sjösnäckorna. Fast jag äter inte chocklad alltför ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts