BroDD Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Lägger upp en bild för att visa vad det är, då jag inte alls vet vad som är fel ^^ På youtube så blir det alltså svart där videon ska vara, men jag kan se alla knappar, kommentar och sånt... Och sen översta bilden, tog jag Metallicas hemsida som exempel bara, där det i det vita ska vara olika knappar för "albums" "members" osv men det syns inte heller. Nåt som jag behöver installera eller vad ska man gö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Lägger upp en bild för att visa vad det är, då jag inte alls vet vad som är fel ^^ På youtube så blir det alltså svart där videon ska vara, men jag kan se alla knappar, kommentar och sånt... Och sen översta bilden, tog jag Metallicas hemsida som exempel bara, där det i det vita ska vara olika knappar för "albums" "members" osv men det syns inte heller. Nåt som jag behöver installera eller vad ska man gö? Flash pluginen som kanske spökar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Aight, tack för snabbt svar ^^ ska testa det. Adobe flash player eller? Sorry, helt noob på detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Aight, tack för snabbt svar ^^ ska testa det. Adobe flash player eller? Sorry, helt noob på detta Kör du FF? I vilket fall som helst, testa http://www.adobe.com/products/flashplayer/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Yes, FF... testade det där, men det funkar ändå inte Vad kan det då vara som spökar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Yes, FF... testade det där, men det funkar ändå inte Vad kan det då vara som spökar? Funkar det felfritt i IE? Annars kan du testa installera om FF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Japp, det funkar i IE. Ska jag då installera om FF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Japp, det funkar i IE. Ska jag då installera om FF? Testa det för tillfället, om problemet återstår ska jag gräva lite mer i det hela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Nu har jag installerat om men det vill fortfarande inte funka Jag blir galen snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Testa gör följande 1. Avinstallera Firefox 2. Leta upp Firefox mapparna som KAN vara kvar och ta bort dom. 3. Intallera Firefox. 4. Pröva igen och installera grejerna sidorna du vill komma åt fråga efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Ska testa... men om jag tar bort FF helt, kommer inte mina favvoriter försvinna då? Finns det nåt lätt sätt att spara dom eller måste jag skriva upp alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Om du använder bokmärkena så spara undan dom för dom ligger i en av mapparna du kommer att ta bort manuellt. Vissa av ställena tar avinstallerings programmet själv bort men kolla ändå. C:\Documents and Settings\"Ditt namn"\Application Data C:\Documents and Settings\"Ditt namn"\Local Settings\Application Data C:\program\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Kör du vista (64-bitars) så brukar det finnas en Program och en Program(x32) mapp i C:. Har du otur har något plugin lagt sig i mappen som inte hör till FF, så det finns en FF mapp i både Program och Program(x32). Så vart det för mig när jag fixade plugin till WMP i FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts