Marcus vercetty Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 om jag fixade cs på nåt sätt skulle jag kanske kunna vara med jag har iallafall spelat sen första beta verisionen men sen försvann cs och om jag fixade det skulle ni kanske ha lite användning av mig fast ibland går det skitdåligt och jag typ 2 frags 35 death hehehe men om jag fixade det så skulle jag mer än gärna vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2003 om jag fixade cs på nåt sätt skulle jag kanske kunna vara med jag har iallafall spelat sen första beta verisionen men sen försvann cs och om jag fixade det skulle ni kanske ha lite användning av mig fast ibland går det skitdåligt och jag typ 2 frags 35 death hehehe men om jag fixade det så skulle jag mer än gärna vara med kanske skulle lägga till några punkter (.) och kommatecken (,)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts